Реших, че е време да спра да се дразня от чукането и хлопането на фруктиерата. Идеята за замяна на цялото окачване с тунингово, витае из моята глава още от придобиването на фруктиерата но си стоеше там вече 3.5 години. С брат ми поръчахме амортисьори Rancho RS5000 газови двойно действащи. По-дълги биалетки за стабилизиращата щанга отпред заедно с тампончета, и нови тампони за самата щанга. Лифта на окачването ще е 2.5". Тъй като тампоните на купето са доста сплескани ще подложа върху тях алуминиеви втулки по 2 или 4 см. Още не съм решил. Неизбежно за клатещата се и без това фронтера е клатенето да се увеличи при повдигането, и поради този факт поръчах фланци 38 мм. Все още обмислям дали да не ги намаля до 30 мм. Тия дни ще направя уши за ресьорите и след като се поцинковат заедно с усилените болтове ще бъдат поставени както и полиуретановите тампони за тях. Сменил съм и шарнири горни + долни и оригинални втулки на горните носачи ( още ми се плаче от цената ), сега ще сменя и 4-те накрайника.За сега май е това. Ето и малко снимки на чаркалаците. Като започнем с монтажа ще пускам периодично снимки.
Разликата между стария и новия амортисьор е очевадна. Почти двойно по-дебел е. Учудващо е че стария амортисьор е оригиналния за колата и въпреки това все още работи.
Разликата между стария и новия амортисьор е очевадна. Почти двойно по-дебел е. Учудващо е че стария амортисьор е оригиналния за колата и въпреки това все още работи.
Коментар