Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лек лифт на ОФА-КБ.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Лек лифт на ОФА-КБ.

    Реших, че е време да спра да се дразня от чукането и хлопането на фруктиерата. Идеята за замяна на цялото окачване с тунингово, витае из моята глава още от придобиването на фруктиерата но си стоеше там вече 3.5 години. С брат ми поръчахме амортисьори Rancho RS5000 газови двойно действащи. По-дълги биалетки за стабилизиращата щанга отпред заедно с тампончета, и нови тампони за самата щанга. Лифта на окачването ще е 2.5". Тъй като тампоните на купето са доста сплескани ще подложа върху тях алуминиеви втулки по 2 или 4 см. Още не съм решил. Неизбежно за клатещата се и без това фронтера е клатенето да се увеличи при повдигането, и поради този факт поръчах фланци 38 мм. Все още обмислям дали да не ги намаля до 30 мм. Тия дни ще направя уши за ресьорите и след като се поцинковат заедно с усилените болтове ще бъдат поставени както и полиуретановите тампони за тях. Сменил съм и шарнири горни + долни и оригинални втулки на горните носачи ( още ми се плаче от цената ), сега ще сменя и 4-те накрайника.За сега май е това. Ето и малко снимки на чаркалаците. Като започнем с монтажа ще пускам периодично снимки.



    Разликата между стария и новия амортисьор е очевадна. Почти двойно по-дебел е. Учудващо е че стария амортисьор е оригиналния за колата и въпреки това все още работи.

    no signature no problems

  • #2
    До: Лек лифт на ОФА-КБ.

    Не пипай фланците според мен,само ще си отвориш работа да преправяш и гайките.Ще стърчат и пречат при стягане на джантата.8-те милиметра няма да те спасят да си мяташ кал на покрива доволно.Иначе насериозно си я подхванал-ще стане как си требе.
    ...а оригиналните амове верно корави души-моите и четирите работят досега нормално.Би ли прочел чие производство са?

    Коментар


    • #3
      До: Лек лифт на ОФА-КБ.

      Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
      Не пипай фланците според мен,само ще си отвориш работа да преправяш и гайките.Ще стърчат и пречат при стягане на джантата.8-те милиметра няма да те спасят да си мяташ кал на покрива доволно.Иначе насериозно си я подхванал-ще стане как си требе.
      ...а оригиналните амове верно корави души-моите и четирите работят досега нормално.Би ли прочел чие производство са?
      Delco Испаснки. Но не ACDelco а само Delco.
      Произведени в годината на производство на фронтерата. Явно оригинални.
      А защо да стърчат шпилките? Аз ще ги резна от задната страна. Няма да свалям шпилките. Те са навътре в отвори. Мен калта не ме притеснява. Притеснява ме натоварването в лагерите.
      no signature no problems

      Коментар


      • #4
        До: Лек лифт на ОФА-КБ.

        Верно камиончетата ни са рожби на интернационала.
        Обеците от какво-аз ползвах ресьорен лист,много се смях докато ги разпробия...,но нямам забележки до ден днешен.
        Нищо им няма на лагерите,аз още търкалям тия от завода.Леглото на фланеца е разчетено за тази дебелина.Като го стесниш,самата гайка ще стърчи,Ако и да си скъсил шпилката.Моите нали знаеш откога са на джипа-снегове/преспи,буксуваници,калища,рибарлъци,тормоз-държат се и фланците и лагерите.
        Последно редактирано от maxxx; 01-04-09, 17:25.

        Коментар


        • #5
          До: Лек лифт на ОФА-КБ.

          Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
          Delco Испаснки. Но не ACDelco а само Delco.
          Произведени в годината на производство на фронтерата. Явно оригинални.
          А защо да стърчат шпилките? Аз ще ги резна от задната страна. Няма да свалям шпилките. Те са навътре в отвори. Мен калта не ме притеснява. Притеснява ме натоварването в лагерите.
          Имамй предвид, че ако ги намалиш фланците от задната страна ще намалиш дебелината на леглото на гайките към главината. А може и да я престържеш съвсем и да няма как да се стегне с гайките към главината. Ако ще престъргваш май трябва да махнеш щпилките и да престъргваш от тази страна и после да намаляваш и тях.
          На твое място бих ги оставил така както са си. Хем фронерата ще е по-агресивна. "Като е гарга да е рошава"
          Да имах парите и аз ще почна като теб, но по-нататък. То и така си минавам почти отвсякъде. На срещата на сузукитата като бях в Копривщица минах отвсякаде от където минаха и те. Без да ме бутат и дърпат и то с гуми А/Т а не кални. За сведение имаше витари и лендкрузер, които ги бутаха, но те бяха с лоши гуми.
          А бе колата трябва да ти изглежда добре. Да ти радва окото дето се вика. Така че много се радвам, че си почнал този тунинг. Отпред ще натягаш ли торсионите или ще ги сменяш с нови? И колко струват тези амортисьори?
          Последно редактирано от sony bono; 02-04-09, 16:27.

          Коментар


          • #6
            До: Лек лифт на ОФА-КБ.

            Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
            Имамй предвид, че ако ги намалиш фланците от задната страна ще намалиш дебелината на леглото на гайките към главината. А може и да я престържеш съвсем и да няма как да се стегне с гайките към главината. Ако ще престъргваш май трябва да махнеш щпилките и да престъргваш от тази страна и после да намаляваш и тях.
            На твое място бих ги оставил така както са си.
            да не се бях сетил за това... май така ще си остане.
            Първоначално публикуван от sony bono
            . Отпред ще натягаш ли торсионите или ще ги сменяш с нови? И колко струват тези амортисьори?
            Няма да ги сменям, ще се натягат и то малко. Ами амортисьорите без транспорта са около 300 лв. аз поръчах и други работи та затова не знам колко е транспорта само на тях.
            no signature no problems

            Коментар


            • #7
              До: Лек лифт на ОФА-КБ.

              Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
              да не се бях сетил за това... май така ще си остане.

              Няма да ги сменям, ще се натягат и то малко. Ами амортисьорите без транспорта са около 300 лв. аз поръчах и други работи та затова не знам колко е транспорта само на тях.
              Как е при свиването?Еднакво ли се свиват или новият повече се свива?
              OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

              Коментар


              • #8
                До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                Първоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнение
                Как е при свиването?Еднакво ли се свиват или новият повече се свива?
                Няма как да се свие повече при положение че е по-дълъг.
                Още не съм правил никакви тестове. Просто свалих стария за да меря и тампона му се разпадна, заради това направо сложих новия. Даже обиците не съм сменил още и карам леко да не счупя амортисьора.
                no signature no problems

                Коментар


                • #9
                  До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                  Четох в една от темите за лифт, че при фланците може да опира предната гума при завой в калобрана, респективно калника. И понеже май няма да повдигаш купето от шасито можеш ли да споделиш дали опира много при фланци 3.8 мм. И ако не те затруднява да пробваш преди да я повдигнеш отпред. Само, ако ти се занимава разбира се. Искам да сложа фланци без да я повдигам и за това питам. Гумите ми са 255/70/15.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                    Да няма проблем. Но аз ще слагам боди лифт. 1.25"
                    Ама не пречи да пробвам с фланците преди боди лифта. Мисля, че ще опира в края на бронята отпред. Поне там пишат, че трябва да се подреже.
                    no signature no problems

                    Коментар


                    • #11
                      До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                      Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                      Да няма проблем. Но аз ще слагам боди лифт. 1.25"
                      Ама не пречи да пробвам с фланците преди боди лифта. Мисля, че ще опира в края на бронята отпред. Поне там пишат, че трябва да се подреже.
                      Монтираш ли фланец 38мм. на 31" гуменки - ще опират.Малко рязане и този проблем изчезва.
                      Успех в начинанието и да снимаш!...

                      Коментар


                      • #12
                        До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                        Въпрос към колегата Fanatik-Защо биелетките които си взел са по дълги,какво постигаме с това?Питам щото едната я загубих.От къде мога да си купя като твоите?
                        NO RISK NO FUN ! FRONTERA 2.3 TDI

                        Коментар


                        • #13
                          До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                          Първоначално публикуван от dok Преглед на мнение
                          Въпрос към колегата Fanatik-Защо биелетките които си взел са по дълги,какво постигаме с това?Питам щото едната я загубих.От къде мога да си купя като твоите?
                          По-дълги са за да може щангата да не ограничава хода на носачите, за тази цел ще се подрежат и дъмп стоперите. Може и да не се сменят ама тогава става прекалено "сковано" предното окачване което аз не искам. Можеш да си поръчаш такива биалетки от някой сайт. А по-лесния и евтин вариант е да си демонтираш твойте и да им сложиш един по-дълъг болт с якост 10.9 примерно и 2 втулки със старите тампони ако са здрави и готово.
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #14
                            До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                            До къде стигна с лифта .... друже?Монтира ли чаркълъците?Давай снимки!?..

                            Коментар


                            • #15
                              До: Лек лифт на ОФА-КБ.

                              До никъде Стефчо.
                              Много работа и никакво време. Но мисля от понеделник да се заема сериозно.
                              no signature no problems

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X