Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Електрическа инсталация на Опел-Фронтера 5врати

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Електрическа инсталация на Опел-Фронтера 5врати

    Първоначално публикуван от biser_sg Преглед на мнение
    Ако на огледалото за задно виждане има лампички, ток може да се вземе и от там- захранено е след контакт.
    А ти млади приятелю , виждал ли си колко са тънички.И дали нема да им изпука предпазителчето?..
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

    Коментар


    • #17
      От: Електрическа инсталация на Опел-Фронтера 5врати

      Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
      А ти млади приятелю , виждал ли си колко са тънички.И дали нема да им изпука предпазителчето?..
      Всъщност кабела за лампичките които са вградени в самото огледало си е доста дебел поне външно и навит, все едно гледаш едно към едно, навит кабел от шайбовите стари телефони на слушалките.

      Едно уточнение, самия накрайник за запалката го играе един вид адаптор и предпазител, в самия адаптор си има завит предпазител от тези стъклените, самия видеорегистратор работи на 5V - 2100mA DC, идеята ми е да дръпна зад таблото с бушоните, кабел и да го вържа към гнездо за запалката което ще купя, и така адаптора да си бъде включен към гнездото си и да го закрепя някъде в кухината зад бушонното табло.
      Като разбира се, че ще обезопася хубаво и внимателно гнездото с адаптора, преди да го пъхна в кухината под таблото.

      Такава ми е идеята?
      Последно редактирано от Еделвайс; 19-04-18, 22:36. Причина: Пояснение

      Коментар


      • #18
        От: Електрическа инсталация на Опел-Фронтера 5врати

        По принцип става.
        .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
        Киа спортаж2000тди 98г
        Ауди А3 1.9ТДИ
        Каравана Аdria 390Q

        Коментар


        • #19
          От: Електрическа инсталация на Опел-Фронтера 5врати

          Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
          А ти млади приятелю , виждал ли си колко са тънички.И дали нема да им изпука предпазителчето?..
          Проверено е. При мен храни огледало с gps и радар детектор. Самите лампи са по-голям консуматор от огледалото. А за младия приятел не коментирам.
          Последно редактирано от biser_sg; 20-04-18, 11:12. Причина: допълнение

          Коментар


          • #20
            От: Електрическа инсталация на Опел-Фронтера 5врати

            Колеги, днес си поиграх да прекарам кабела на видеорегистратора да е скрит, ето снимки:

            Тук е самата стойка на видеорегистратора:

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20180420_163901.jpg
Прегледи:1
Размер:191.7 КБ
ID:5786167

            Кабела му минава първо през навития като телефонен кабел за лампичките на самото огледало, не се вижда и е идеално скрит в спираловидния кабел.

            Тук кабела зад кората се скри без проблеми:



            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20180420_164024.jpg
Прегледи:1
Размер:154.9 КБ
ID:5786168



            Покрай лайстната на гредата:



            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20180420_164000.jpg
Прегледи:1
Размер:164.5 КБ
ID:5786169



            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20180420_164032.jpg
Прегледи:1
Размер:211.0 КБ
ID:5786170

            Покрай таблото и надолу странично и се вижда че кабела не е дълъг но стига като по поръчка за под кората:

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20180420_164044.jpg
Прегледи:1
Размер:223.6 КБ
ID:5786171

            Тук купих гнездо двойка за запалка:

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20180420_164131.jpg
Прегледи:2
Размер:373.5 КБ
ID:5786172

            Монтирах го под кората и с включени в него навигацията и видеорегистратора, остана кабела от двойката гнездо за запалката да го включа към страничното бушонно табло:

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20180420_165453.jpg
Прегледи:1
Размер:285.3 КБ
ID:5786173

            Ето как изглежда гнездото и мястото под кората, където успях да го закрепя без да пречи на нищо:

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20180420_165501.jpg
Прегледи:1
Размер:186.1 КБ
ID:5786174

            Ето снимка на бушонното странично табло, бушоните са от малките и табличката на бушоните:

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20180420_164215.jpg
Прегледи:2
Размер:299.1 КБ
ID:5786175


            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20180420_164255.jpg
Прегледи:2
Размер:245.7 КБ
ID:5786176

            Сега остава да ми кажете на кой предпазител ще е най-подходящо да го извадя и бодна едната жичка на крачето на предпазителя и да го мушна обратно, предполагам там че е плюса а масата откъде да взема?

            Ако ми обясните стъпка по стъпка какво точно и къде, ще се радвам да ми помогнете да го свържа
            Последно редактирано от Еделвайс; 20-04-18, 16:59. Причина: Пояснение

            Коментар


            • #21
              От: Електрическа инсталация на Опел-Фронтера 5врати

              Явно не е толкова лесно свързването както си мислех, добре, преминаваме на другия вариант, ще взема тогава ток от оригиналната запалка, но от задната част към кабелите му, някой разглобявал ли е оригиналната запалкa на Фронтера B, как да стигна до кабелите му, без да се разглобява половината табло?

              Коментар


              • #22
                От: Електрическа инсталация на Опел-Фронтера 5врати

                Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
                Явно не е толкова лесно свързването както си мислех, добре, преминаваме на другия вариант, ще взема тогава ток от оригиналната запалка, но от задната част към кабелите му, някой разглобявал ли е оригиналната запалкa на Фронтера B, как да стигна до кабелите му, без да се разглобява половината табло?
                Павка... не се вкарвай във филми, елементарно е! Най-добре е да вземеш плюса от първия бушон горе в ляво-този на запалката и аудиото. По разни сайтове съм виждал едни накрайници с жичка, които се слагат на бушона от, който искаш да взимаш ток и заедно с бушона го бодваш в гнездото му. По-добре ще е да бръкнеш зад таблото и да запоиш директно плюса за жицата, която излиза от гнездото на бушона, който ти посочих. Гледай да е след бушона, а не преди него, проверява се с мултицет при контакт и като слагаш и махаш бушона разбираш коя е твоята жица по наличието на напрежение с бушон и липса на такова без бушон. Масата я вземи с една клема от някоя гайка, или болт под таблото, която има връзка с метал и купето на джипката. Ако имаш въпроси пиши.
                ОФА КБ X20SE + метан

                Коментар


                • #23
                  От: Електрическа инсталация на Опел-Фронтера 5врати

                  Запалката излиза заедно с панела на радиото и борда, отвиваш три винта - двата над борда и един скрит под пепелника, след това дърпаш смело към тебе. Но защо го правиш толкова сложно, където и да я вържеш тази камера все ще работи!
                  Honda XL600LM, 1987
                  Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                  Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                  Коментар


                  • #24
                    От: Електрическа инсталация на Опел-Фронтера 5врати

                    Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
                    Павка... не се вкарвай във филми, елементарно е! Най-добре е да вземеш плюса от първия бушон горе в ляво-този на запалката и аудиото. По разни сайтове съм виждал едни накрайници с жичка, които се слагат на бушона от, който искаш да взимаш ток и заедно с бушона го бодваш в гнездото му. По-добре ще е да бръкнеш зад таблото и да запоиш директно плюса за жицата, която излиза от гнездото на бушона, който ти посочих. Гледай да е след бушона, а не преди него, проверява се с мултицет при контакт и като слагаш и махаш бушона разбираш коя е твоята жица по наличието на напрежение с бушон и липса на такова без бушон. Масата я вземи с една клема от някоя гайка, или болт под таблото, която има връзка с метал и купето на джипката. Ако имаш въпроси пиши.

                    Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
                    Запалката излиза заедно с панела на радиото и борда, отвиваш три винта - двата над борда и един скрит под пепелника, след това дърпаш смело към тебе. Но защо го правиш толкова сложно, където и да я вържеш тази камера все ще работи!

                    Много благодаря колеги, целта на цялото това упражнение е кабелите за навигацията и за видеорегистратора да са скрити, хич не ми харесват да стърчат като простори кабелите из цялото табло до запалката

                    Коментар


                    • #25
                      От: Електрическа инсталация на Опел-Фронтера 5врати

                      Първоначално публикуван от biser_sg Преглед на мнение
                      Проверено е. При мен храни огледало с gps и радар детектор. Самите лампи са по-голям консуматор от огледалото. А за младия приятел не коментирам.
                      Имам предвид , че съм възрастен на години по рождение.В Стара Загора.
                      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Електрическа инсталация на Опел-Фронтера 5врати

                        Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
                        Запалката излиза заедно с панела на радиото и борда, отвиваш три винта - двата над борда и един скрит под пепелника, след това дърпаш смело към тебе. Но защо го правиш толкова сложно, където и да я вържеш тази камера все ще работи!

                        Колега Едо, ако знаех че толкова лесно и елементарно се сваляло барчето със все гнездото на запалката, за разлика от Фронтера А, изобщо нямаше да ви занимавам с бушонното табло. Свалих панела който наистина се държи на 3 винтчета, които изобщо не съм ги видял че ги има, всичко стана ОК и кабелите са доволно скрити, кабелите ги свързах хубаво и после с термосвиваем шлаух ги изолирах добре.

                        Тествах видеорегистратора и Гармина, всичко заспа и няма нито едно кабелче да се вижда.

                        Едо, имаш бира от мен

                        За останалите колеги, благодаря все пак за съветите ви

                        Коментар


                        • #27
                          От: Електрическа инсталация на Опел-Фронтера 5врати

                          Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
                          Колега Едо, ако знаех че толкова лесно и елементарно се сваляло барчето със все гнездото на запалката, за разлика от Фронтера А, изобщо нямаше да ви занимавам с бушонното табло. Свалих панела който наистина се държи на 3 винтчета, които изобщо не съм ги видял че ги има, всичко стана ОК и кабелите са доволно скрити, кабелите ги свързах хубаво и после с термосвиваем шлаух ги изолирах добре.

                          Тествах видеорегистратора и Гармина, всичко заспа и няма нито едно кабелче да се вижда.

                          Едо, имаш бира от мен

                          За останалите колеги, благодаря все пак за съветите ви
                          Жив и здрав да си и все такива да са ти проблемите!
                          Honda XL600LM, 1987
                          Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                          Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X