Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Електрическа инсталация на Опел-Фронтера 5врати

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Електрическа инсталация на Опел-Фронтера 5врати

    Здравейте! Не мога да командвам ел.стъклата на джипа. Не работят всичките. Някой има ли схема на инсталацията? Става дума за Опел-Фронтера с 5-врати.

  • #2
    До: Електрическа инсталация на Опел-Фронтера 5врати

    Виж първо някой бушон да не е здал.Ако не е бягай при жичкаджия нещо дребно е.
    sigpic

    Коментар


    • #3
      До: Електрическа инсталация на Опел-Фронтера 5врати

      Управлението на стъклата е под контейнерчето между предните седалки.Ако не е бушон,напръскай куплунзите на блока.Ако пак не тръгне,съответното реле за неработещия прозорец е нагоряло.Капсуловани са,но не са скъпи-магазин "Конрад".
      И да платиш на някой да ти го отремонтира,па са нищо пари.

      Коментар


      • #4
        До: Електрическа инсталация на Опел-Фронтера 5врати

        ОФ - А или Б ? Може да има разлика. Не пишеш дали преди са работили. Защото ако не са и така си я купил - може и стъклото да е подпряно с трупче За съжаление и такива ги има. Аз имах проблеми със задните - ОФ - А. Едното сваляше, но трудно вдигаше, а другото изобщо не работеше. За първото се оказаха релетата. Маххх ти е обяснил къде са и са по 2 броя за прозорец. За второто моторчето беше ръждасало и изгоряло + пак релетата. Ако не разбираш ще ти е нужен ел.техник за да разбере кое реле за кой прозорец е. Успех!

        П.С. Пиши какво си направил и къде, че аз си търся моторче

        Коментар


        • #5
          До: Електрическа инсталация на Опел-Фронтера 5врати

          Първоначално публикуван от Oldman Преглед на мнение
          ОФ - А или Б ? Може да има разлика. Не пишеш дали преди са работили. Защото ако не са и така си я купил - може и стъклото да е подпряно с трупче За съжаление и такива ги има. Аз имах проблеми със задните - ОФ - А. Едното сваляше, но трудно вдигаше, а другото изобщо не работеше. За първото се оказаха релетата. Маххх ти е обяснил къде са и са по 2 броя за прозорец. За второто моторчето беше ръждасало и изгоряло + пак релетата. Ако не разбираш ще ти е нужен ел.техник за да разбере кое реле за кой прозорец е. Успех!

          П.С. Пиши какво си направил и къде, че аз си търся моторче
          Ако моторчето е изгоряло,а не да е изронен редуктора защо не го пренавие някой бобиньор.Ротора да е,което е по-тегаво,цена на работещо дори и втора ръка няма да те хване.Дефицита отделно.
          Като ги вземате с врати колкото в Халите,така става...

          Коментар


          • #6
            До: Електрическа инсталация на Опел-Фронтера 5врати

            Редуктора беше здрав, моторчето го пренавиха, почистиха, извадиха кабелите за четките отстрани - проработи, но нямаше душица да вдигне до горе. Пак отначало. Загубиха някаква част от него, отново преравяха - и пак тресе и не вдига до горе. Януари, от вън на /- 10 градуса/, гадно място за работа. Измръзнах, писна ми и им го оставих да му се радват. Сега съм с трупче и се ослушвам за моторче. Ааа за вратите си има преимущество, то с КБ като видиш готина девойка и... нема да можеш да завъртиш волана

            П.С. Колега, пиша тези неща в твойта тема, защото са неволи по отношение на ел.стъклата. Дано намериш свестни майстори.

            Коментар


            • #7
              До: Електрическа инсталация на Опел-Фронтера 5врати

              Фротерата е 2.2 16 ,95 година.Стъклата си работеха ,до като към алармата ,един майстор не се опита да монтира модул за затваряне на отворени стъкла от алармата.Така че ми е нужна ел схема, за да се проследят веригите ,и да се види какво е прекъснало .Ако може ниякой да помогне конкретно с схема, или проверен специалист ще съм ви много благодарен!

              Коментар


              • #8
                До: Електрическа инсталация на Опел-Фронтера 5врати

                Аз май във всяка тема има какво да попитам, ама те ремонтите не спират... При мен не работи изключвателя за горно положение на едното стъкло и стига до горе и почва да трака и прещраква нещо докато не пусна бутона(не че е най-големия проблем), но ако някой знае какво му е решението
                ОФА КБ 2.0 '95

                Коментар


                • #9
                  До: Електрическа инсталация на Опел-Фронтера 5врати

                  Първоначално публикуван от Oldman Преглед на мнение
                  Редуктора беше здрав, моторчето го пренавиха, почистиха, извадиха кабелите за четките отстрани - проработи, но нямаше душица да вдигне до горе. Пак отначало. Загубиха някаква част от него, отново преравяха - и пак тресе и не вдига до горе. Януари, от вън на /- 10 градуса/, гадно място за работа. Измръзнах, писна ми и им го оставих да му се радват. Сега съм с трупче и се ослушвам за моторче. Ааа за вратите си има преимущество, то с КБ като видиш готина девойка и... нема да можеш да завъртиш волана
                  П.С. Колега, пиша тези неща в твойта тема, защото са неволи по отношение на ел.стъклата. Дано намериш свестни майстори.
                  Грешка,с фолио на задните стъкла можеш да интервюираш насред центъра-хем е персон и зайде,башка на късата не и се отварят задните врати за отстъпление ако манивелата не лъже...



                  Първоначално публикуван от Ivo54321 Преглед на мнение
                  Фротерата е 2.2 16 ,95 година.Стъклата си работеха ,до като към алармата ,един майстор не се опита да монтира модул за затваряне на отворени стъкла от алармата.Така че ми е нужна ел схема, за да се проследят веригите ,и да се види какво е прекъснало .Ако може ниякой да помогне конкретно с схема, или проверен специалист ще съм ви много благодарен!
                  Точно такъв ми беше проблема-двата модула нещо не се разбираха.Изхвърлихме оригиналния заедно с нагоряли релета и алармаджията преправи този който е към алармата да работи и като основен.Втора година нямам грижи.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Електрическа инсталация на Опел-Фронтера 5врати

                    Първоначално публикуван от Oldman Преглед на мнение
                    ОФ - А или Б ? Може да има разлика. Не пишеш дали преди са работили. Защото ако не са и така си я купил - може и стъклото да е подпряно с трупче За съжаление и такива ги има. Аз имах проблеми със задните - ОФ - А. Едното сваляше, но трудно вдигаше, а другото изобщо не работеше. За първото се оказаха релетата. Маххх ти е обяснил къде са и са по 2 броя за прозорец. За второто моторчето беше ръждасало и изгоряло + пак релетата. Ако не разбираш ще ти е нужен ел.техник за да разбере кое реле за кой прозорец е. Успех!

                    П.С. Пиши какво си направил и къде, че аз си търся моторче
                    Колега може и да имаш късмет!Аз съм с ОФ-КБ 93-94 г.На скоро ми се скъса рамката за вдигането на прозореца на дясната врата.При Лозан си взех нова(2-ра употреба) механика с моторче!Та да си доидем на въпроса!Моторчето от старата механика си го взех (въпреки че ми казаха че моторчетата мн трудно горят) така че ако ти върши работа моето моторче можем да се разберем нещо

                    П.П. Сори за спаменето в темата на колегата!
                    Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
                    LZ1NES

                    Коментар


                    • #11
                      От: Електрическа инсталация на Опел-Фронтера 5врати

                      Да не отварям нова тема и да попитам тук, купих си видеорегистратор и понеже не искам да ми минава кабела през средата на челното стъкло, кажете ми от бушонното табло под таблото, откъде мога да взема плюс който да е активен само при контакт и с работещ двигател, маса ще взема някъде от купето?

                      Не можах да намеря снимка с бушоните, евентуално утре да го снимам и директно да ми покажете кой кабел ще е?

                      За Фронтера B, става въпрос.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Електрическа инсталация на Опел-Фронтера 5врати

                        Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
                        Да не отварям нова тема и да попитам тук, купих си видеорегистратор и понеже не искам да ми минава кабела през средата на челното стъкло, кажете ми от бушонното табло под таблото, откъде мога да взема плюс който да е активен само при контакт и с работещ двигател, маса ще взема някъде от купето?

                        Не можах да намеря снимка с бушоните, евентуално утре да го снимам и директно да ми покажете кой кабел ще е?

                        За Фронтера B, става въпрос.
                        Кабела на читавите регистратори са достатъчно дълги да обиколят предния джам и да се включат в запалката.Какво си си купил?

                        Коментар


                        • #13
                          От: Електрическа инсталация на Опел-Фронтера 5врати

                          Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
                          Кабела на читавите регистратори са достатъчно дълги да обиколят предния джам и да се включат в запалката.Какво си си купил?
                          Ето това от наш колега: http://www.offroad-bulgaria.com/show...156562&page=19, пост 361, конкретно: цъкни - Q-STAR LE7


                          Проблема е че имам и навигация Гармин и нея я ползвам към запалката, а на видеорегистратора - стойката ще е постоянно монтирана зад огледалото за задно виждане, кабела ще мине под кората на тавана покрай горната част на челното стъкло, после ще мине под кората на лявата предна колонка и от там покрай таблото към бушонното табло.

                          Кабеляците на Гармина са ми достатъчни, та затова искам поне на видеорегистратора да са скрити?

                          Коментар


                          • #14
                            От: Електрическа инсталация на Опел-Фронтера 5врати

                            Павка , повечето линии са активни след контакт.Правилният начин да захраниш устройството е с една джиджавка , която представлява крачетата на предпазителя , но в нея има стандартния предпазител и нагоре още един , който ти е за допълнителната линия.Такива има в китовете с инсталации за ремаркета на по-новите коли.Не може да го няма при някой от колегите , който се занимава с това.Избираш си един предпазител , захранен след контакт с повечке ампера , включваш там тази развилка.Какъв е ефекта-занранването към този предпазител е с по-дебели кабелчета , та още пет ампера няма да са проблем.Развилката е със собствен предпазител.Не ти трябва схема , а пробна лампа.
                            Успех!
                            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Електрическа инсталация на Опел-Фронтера 5врати

                              Ако на огледалото за задно виждане има лампички, ток може да се вземе и от там- захранено е след контакт.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X