До: вапрос за фронтера наутилус
2.3 турбо-дизел с интеркулър 99 к.с. мощност. Стар, супер стар двигател на опел още останал от опел рекорд с някой подобрения: помпа, тубрина, интеркулър, които са му увеличили базовата мощност с близо 50% до 99 к.с. Сравнително тромав, бавно се развърта, и слаб за голямото купе и двойно предаване на фронтерата. Като цяло много здрав, с нисък разход на нафта и некапризен агрегат. Типичен дефект на помпата там където влиза рейката уплътнението "не държи" тече нафта, дърпа въздух и пали трудно, след доста въртене на стартера.
2.3 турбо-дизел с интеркулър 99 к.с. мощност. Стар, супер стар двигател на опел още останал от опел рекорд с някой подобрения: помпа, тубрина, интеркулър, които са му увеличили базовата мощност с близо 50% до 99 к.с. Сравнително тромав, бавно се развърта, и слаб за голямото купе и двойно предаване на фронтерата. Като цяло много здрав, с нисък разход на нафта и некапризен агрегат. Типичен дефект на помпата там където влиза рейката уплътнението "не държи" тече нафта, дърпа въздух и пали трудно, след доста въртене на стартера.
Коментар