Колеги, от къде си купувате задната чистачка? На КБА е 29см. От един месец питам във всички авто магазинчета и не мога да намеря нищо под 36-38 см. При представители на Опел ме е страх да питам, да не струва колкото Жигули с две чистачки
За чистачки отиди от околовръстното по пътя за Горни Лозен и 200м нагоре свий в ляво за бившия стопански двор , навътре е пълно с фирми вносителки на различни неща , последната фирма накрая на пътя се занимава с внос на части , гуми и аксесоари , продават чистачки на Шампион(може и на бройка) абсолютно оригинални белгийски , като ценита са на половина от тези по магазините или бензиностанциите .
Поздрави !
Ми така като го гледам всичко е в ред,но какво го командва пластини вътре в него/моторчето/ или електронен блок както писаха колегите по-напред в темата?Това ми е по-интересното и така по-лесно би се локализирал проблема?
Вижте за лоша маса или изпаткал предпазител ако е пускана на замръзнало може да се е претоварил и изпушил.И един нездравословен съвет дай напрежение от самия акумулатор.
OPEL Frontera В 2.2 DTI ДБ
Polaris Sportsman 800 EFI
Вижте за лоша маса или изпаткал предпазител ако е пускана на замръзнало може да се е претоварил и изпушил.И един нездравословен съвет дай напрежение от самия акумулатор.
Значи аз разглобих моторчето в него на зъбното колело има пластинки 3 бр. които са си на место и си работят ,но при мен е откачена буксата която захранва мототорчето и като я включа чистачката започва да се върти без да спира което ме навежда на мисълта че се управлява от електронен блок които е изгорял и пуска постоянен плюс към моторчето!
При мен мисля, че е в самата врата, но твоята не знам. Проследи снопа и ако не е във вратата, сигурно е зад кората в калника.
П.П. Звънни на Лозан и го питай, да не се луташ. И направо си говорете в цифри
"Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
При мен мисля, че е в самата врата, но твоята не знам. Проследи снопа и ако не е във вратата, сигурно е зад кората в калника.
П.П. Звънни на Лозан и го питай, да не се луташ. И направо си говорете в цифри
Не е във вратата а и зад кората не се вижда но сигурно ще звънна на Лозан за справка!
Здравейте, някой от колегите в София знае ли сервиз да ремонтира въпросния електронен модул . Някъде в форума в подобна тема бе смпоменато за ремонт на модула с смяна на реле някакво в него.
От: Проблем със задна чистачка на Фронтера Б-може би основното решние на проблема
Здравейте, след четене,питане, смяна на модули и еднакви реакции на чистачката след проучване на ел.схемата стигнах до извода за кабелен промлем. Защото логиката на дейсвие начистачката се следи отположението на нейният механизъм,който подава сигнал на модула(затова няма постоянен плюс на буксата на моторчето)Та попътя на логиката кабел може да прекъсне ако е изложен на механично въздейсвие,а това е прехода на задната врата.Снопа кабели обслужващи механизмите на задната врата има два куплунга за свързване намиращи се в задната лява колона на купето до блока на задните светлини. След като свалих корите на задната врата и лявата срана на багажника разединих куплунзите и прозвъних кабелите от снопа за чистачката.Оказа се че два от кабелите са прекъснати. Свързах прекъснатите от куплунг до куплунк с паралелни и имам нормално работеща чистачка плюс резерен модул и механизъм за нея. Извода повредата първо трябва да се търси кабелите.А вероятното мястото е едно . Дано съм полезен с "откритието".
Коментар