Обява

Свий
Няма добавени обяви.

много неразбираемо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: много неразбираемо

    Първоначално публикуван от ppanito Преглед на мнение
    Ами вече два дни карам така и мисля че въздуха
    до сега трябваше да излезе.Колкото до
    спукан мъркуч не ми се вярва защото
    трябва да пали трудно и тн.Утре
    съм на комп. диагностика и ще пиша!!!

    Ще чакаме резултатите!
    Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
    LZ1NES

    Коментар


    • #17
      До: много неразбираемо

      Първоначално публикуван от krumal Преглед на мнение
      Какво ще се случи?
      Вече не помня, но мой познат така обикаля магазините за авточасти със свален филтър и после май дебитомера замина, несъм сигурен но имаше проблеми.

      Коментар


      • #18
        До: много неразбираемо

        Колега,най вероятно не може да се обезвъдуши добре системата.И аз имах същият проблем,но го реших,като замених оригиналният филтър с фордов(транзит).На него дори си има вграден инжектор за подкачване и обезвъздушаване на горивото.

        Коментар


        • #19
          До: много неразбираемо

          Вслушай се в мнението на lubomuzzi. Човеака ти казва от опит, което е най-важното. На компютърната диагностика няма да могат да ти кажат дали има въздух във нафтовия филтър. Аз лично първо бих обезвъздушил системата. Брал съм същите ядове с италиански дизел при кофти филтър. Ушким трябваше да се самообезвъздуши, но не се получи.
          Все пак ти желая успех разбира се и по-бързо оправяне на проблема.

          Коментар


          • #20
            До: много неразбираемо

            Не ми прилича на проблем по горивната система. Провери да не си измъкнал някой вакуум или пък да е бил напукан и като си ги ровил да се е сцепил до щуцера.
            "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
            Неизвестен мъдрец

            Коментар


            • #21
              До: много неразбираемо

              И при мен след смяна на гор. филтър се получи "забиване" ДВГ,оказа се че филтъра не е за тези кубици на мотора!След поставяне на правилния филтър всичко си дойде на място!Просто не стига гориво!Поздрави!

              Коментар


              • #22
                До: много неразбираемо

                Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                Не ми прилича на проблем по горивната система. Провери да не си измъкнал някой вакуум или пък да е бил напукан и като си ги ровил да се е сцепил до щуцера.
                Много си прав колега така става когато се спука или скъса маркучето за вакума към турбото .То е закачено на самият вакум на турбината

                Коментар


                • #23
                  До: много неразбираемо

                  Много си прав колега така става когато се спука или скъса маркучето за вакума към турбото .То е закачено на самият вакум на турбината
                  Ще ни "светнеш" ли, какво точно става?

                  п.п. за какво служи този клапан?

                  Коментар


                  • #24
                    До: много неразбираемо

                    Служи за това, че, ако вкараш много обороти от направеното налягане на турбото се задейства тоя клапан и затваря топлата част като така не се позволява вдигане на много високо налягане (като изпуска част от него) на турбото и съответно появата на повреда...най-често спукано турбо.
                    Последно редактирано от otv; 30-01-09, 10:06.

                    Коментар


                    • #25
                      До: много неразбираемо

                      Първоначално публикуван от krumal Преглед на мнение
                      Ще ни "светнеш" ли, какво точно става?

                      п.п. за какво служи този клапан?
                      Нарича се байпас. В нормално, неработно положение е отворен. Когато запалиш мотора, вакуумът издърпва мембраната и клапанът се затваря. Турбото работи с пълна мощност в зависимост от скоростта на изгорелите газове. При достигане на определено налягане, автоматиката сработва и затваря клапана на вакуумната тръбичка към турбото. Байпасът се отваря и част от изгорелите газове заобикалят лопатките и турбото намалява оборотите си, като съответно пада и налягането в системата. Това е ....
                      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                      Неизвестен мъдрец

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X