Обява
Свий
Няма добавени обяви.
много неразбираемо
Свий
X
-
До: много неразбираемо
Вече не помня, но мой познат така обикаля магазините за авточасти със свален филтър и после май дебитомера замина, несъм сигурен но имаше проблеми.Първоначално публикуван от krumal Преглед на мнениеКакво ще се случи?
Коментар
-
До: много неразбираемо
Колега,най вероятно не може да се обезвъдуши добре системата.И аз имах същият проблем,но го реших,като замених оригиналният филтър с фордов(транзит).На него дори си има вграден инжектор за подкачване и обезвъздушаване на горивото.
Коментар
-
До: много неразбираемо
Вслушай се в мнението на lubomuzzi. Човеака ти казва от опит, което е най-важното. На компютърната диагностика няма да могат да ти кажат дали има въздух във нафтовия филтър. Аз лично първо бих обезвъздушил системата. Брал съм същите ядове с италиански дизел при кофти филтър. Ушким трябваше да се самообезвъздуши, но не се получи.
Все пак ти желая успех разбира се и по-бързо оправяне на проблема.
Коментар
-
До: много неразбираемо
Не ми прилича на проблем по горивната система. Провери да не си измъкнал някой вакуум или пък да е бил напукан и като си ги ровил да се е сцепил до щуцера."Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Коментар
-
До: много неразбираемо
Много си прав колега така става когато се спука или скъса маркучето за вакума към турбото .То е закачено на самият вакум на турбинатаПървоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнениеНе ми прилича на проблем по горивната система. Провери да не си измъкнал някой вакуум или пък да е бил напукан и като си ги ровил да се е сцепил до щуцера.
Коментар
-
До: много неразбираемо
Служи за това, че, ако вкараш много обороти от направеното налягане на турбото се задейства тоя клапан и затваря топлата част като така не се позволява вдигане на много високо налягане (като изпуска част от него) на турбото и съответно появата на повреда...най-често спукано турбо.Последно редактирано от otv; 30-01-09, 11:06.
Коментар
-
До: много неразбираемо
Нарича се байпас. В нормално, неработно положение е отворен. Когато запалиш мотора, вакуумът издърпва мембраната и клапанът се затваря. Турбото работи с пълна мощност в зависимост от скоростта на изгорелите газове. При достигане на определено налягане, автоматиката сработва и затваря клапана на вакуумната тръбичка към турбото. Байпасът се отваря и част от изгорелите газове заобикалят лопатките и турбото намалява оборотите си, като съответно пада и налягането в системата. Това е ....Първоначално публикуван от krumal Преглед на мнениеЩе ни "светнеш" ли, какво точно става?
п.п. за какво служи този клапан?"Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар