Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Запотяване на стъклата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Запотяване на стъклата

    Здравей колега ако си сменяш сам термостата ще си имаш проблем сьс захващането на термостата за тялото но ако вземеш тяло с термостат тогава монтажа е лесен ,стига да не скьсаш някое болтче.Продават се само термостат и комплект с тялото.Успех.

    Коментар


    • #47
      До: Запотяване на стъклата

      Първоначално публикуван от drjanton Преглед на мнение
      Термостата на фронтерата е на главата в началото на лявото водно съединение. двигателя е същия като на Омега,Вектра,Калибра и др. 20и мотори на опел. В магазина кажи ,че ти трябва термостат за Вектра 20и за да не ти надуят цената.Успех
      Правилно! Само като чуят, че караш джип и цената става по две.....а ако си в провинцията и разберат, че си от София - по четири.....

      Коментар


      • #48
        До: Запотяване на стъклата

        Не е лошо така и така ще точиш антифриза да промиеш радиатора и да сипеш нов антифриз, пък ако ти се занимава може и радиаторчето за парното да промиеш.

        Коментар


        • #49
          До: Запотяване на стъклата

          Първоначално публикуван от vasisava Преглед на мнение
          Здравей колега ако си сменяш сам термостата ще си имаш проблем сьс захващането на термостата за тялото но ако вземеш тяло с термостат тогава монтажа е лесен ,стига да не скьсаш някое болтче.Продават се само термостат и комплект с тялото.Успех.
          Повечето търговци го продават във вариант с капачката.3 болта 12 и една скоба на водното съединение+леген под мотора за антифриза.Без бързане е 15-на минути.После обаче обезвъздуши идеално,щото парното може пак да го няма.
          "Behr" са 20-на лева.

          Коментар


          • #50
            До: Запотяване на стъклата

            Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
            Повечето търговци го продават във вариант с капачката.3 болта 12 и една скоба на водното съединение+леген под мотора за антифриза.Без бързане е 15-на минути.После обаче обезвъздуши идеално,щото парното може пак да го няма.
            "Behr" са 20-на лева.
            "Behr" не са лоши стига да е оригинален. За да не рискувате да правите глави и да сменяте термостати по 5 пъти си купете оригинален от представителството на Опел. Цената е около 35 лв.

            П.С. Фронтерата е с автоматичен обезвъздушител на охладителната течност и не се нуждае от обезвъздушаване. За всеки случай обаче развии капачката и долей след като е позагряла веднъж.
            no signature no problems

            Коментар


            • #51
              До: Запотяване на стъклата

              Първоначално публикуван от koi4a Преглед на мнение
              пък ако ти се занимава може и радиаторчето за парното да промиеш.
              Да ама мисля, че се сваля цялото табло, за да стигне до въпросното радиаторче.

              Коментар


              • #52
                До: Запотяване на стъклата

                Днес купих термостат от първия магазин на Симеон с емблема Опел. Комплект с кожуха - 23.00лв. Смених го след работа - ключе 10 и малко повече търпение да въртиш на четвърт оборот винтовете(ако двигателят е работил до скоро, генерациите парят).
                При тестът двигателят загря бързо - стрелката стигна 3/4, но след това явно термостатът отвори и температурата падна до 1/4 и едва тогава започна пак да се покачва. Нямах време за повече обиколки, но това появедение нормално ли е? Не падна ли прекалено ниско температурата?
                Утре сутринта ще проверя дали суши стъклата и ще дам отговор и на въпроса, с който отворих темата.
                ОФА КБ 2.0 '95

                Коментар


                • #53
                  До: Запотяване на стъклата

                  Снощи двигателят загря бързо, но не от напълно изтинало положение. Днес за 10км. градско стрелката не стигна отново до 1/4. В термостата ли е проблема или може да имам други грижи?
                  ОФА КБ 2.0 '95

                  Коментар


                  • #54
                    До: Запотяване на стъклата

                    Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнение
                    Снощи двигателят загря бързо, но не от напълно изтинало положение. Днес за 10км. градско стрелката не стигна отново до 1/4. В термостата ли е проблема или може да имам други грижи?
                    На термостата/не на капачката му/ пише на колко градуса отваря.87/92 беше за тоя мотор,но може и да греша с някоя единица.Понеже средата на скалата е 90градуса.1/4 скала за мен е къде 50-на града.Няма такъв термостат-или е дърво,или датчика за таблото е фирясал/прави го този чалъм/По скоро кажи парното как е.
                    Фанатик е прав за авт.обезвъздушител,обаче ако работи-остави я да поработи като загрее без капачка на казанчето,да си сигурен че нямаш някъде възд.възглавница.
                    Като я покараш повечко опипай после водното съединение м/у термостата и радиатора-топло,студено,горещо.
                    Аз си сверих часовника като смених термостата с един термометър в казанчето.Термостата беше ок,датчика за таблото обаче не-8лв и стрелката влезе в нормите.
                    Малко длъжко станА,ама нищо.
                    Успех!

                    Коментар


                    • #55
                      До: Запотяване на стъклата

                      Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                      На термостата/не на капачката му/ пише на колко градуса отваря.87/92 беше за тоя мотор,но може и да греша с някоя единица.Понеже средата на скалата е 90градуса.1/4 скала за мен е къде 50-на града.Няма такъв термостат-или е дърво,или датчика за таблото е фирясал/прави го този чалъм/По скоро кажи парното как е.
                      Фанатик е прав за авт.обезвъздушител,обаче ако работи-остави я да поработи като загрее без капачка на казанчето,да си сигурен че нямаш някъде възд.възглавница.
                      Като я покараш повечко опипай после водното съединение м/у термостата и радиатора-топло,студено,горещо.
                      Аз си сверих часовника като смених термостата с един термометър в казанчето.Термостата беше ок,датчика за таблото обаче не-8лв и стрелката влезе в нормите.
                      Малко длъжко станА,ама нищо.

                      Успех!

                      Не загрява, не е датчика, парното душа студ...
                      ОФА КБ 2.0 '95

                      Коментар


                      • #56
                        До: Запотяване на стъклата

                        Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                        "Behr" не са лоши стига да е оригинален. За да не рискувате да правите глави и да сменяте термостати по 5 пъти си купете оригинален от представителството на Опел. Цената е около 35 лв.

                        П.С. Фронтерата е с автоматичен обезвъздушител на охладителната течност и не се нуждае от обезвъздушаване. За всеки случай обаче развии капачката и долей след като е позагряла веднъж.
                        Ама няма кои да чете.Сега въпроси дали в термостата е проблема
                        Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

                        Коментар


                        • #57
                          До: Запотяване на стъклата

                          Патил съм си от дефектен нов термостат, само че при мен проработи около месец и тогава заседна отворен. Прежалих отново 36лв. и вторият път уцелих читав, от същата марка! Вече 1 година работи нормално!
                          Та провери дали няма да го сменят, иначе плащаш отново!
                          Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                          А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                          Коментар


                          • #58
                            До: Запотяване на стъклата

                            Понеже темата е сходна я използвам за моя проблем.
                            С една дума помагайте.
                            Радиаторчето на парното ми е протекло и доколкото разбрах не подлежи на ремонт, а само смяна. НО не мога да го намеря никъде. По каталозите дават едно, а като го свалиха е съвсем друго. За корса Б уж било същото, но се оказа само на картинките по каталозите.
                            Та ако някой има идея къде да го търся да не му свиди информацията

                            Коментар


                            • #59
                              До: Запотяване на стъклата

                              Бате Лозе е човекът по приспособяванията .... Или го вземаш в ръка, отиваш при Италианеца и търсиш някое, което пасва по размер. Другото е въпрос на творчество.
                              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                              Неизвестен мъдрец

                              Коментар


                              • #60
                                До: Запотяване на стъклата

                                Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                                Бате Лозе е човекът по приспособяванията .... Или го вземаш в ръка, отиваш при Италианеца и търсиш някое, което пасва по размер. Другото е въпрос на творчество.
                                Под Бате Лозе предполагам, че имаш предвид Лозан (Isuzo), но 2-3 пъти съм му звънял за различни неща и все ме препраща за след 7-10 дни. Явно човека е претрупан с работа. А този проблем не търпи отлагане, особено в тези метеорологични условия И другото е, че таблото ми е разфасовано и няма как да я закарам при него.
                                Виж за италианеца не се бях сетил и ще взема да отида.

                                П.С. Звънях в Булвария. Пет минути ме държа на телефона и казва, че нямало такова нещо в каталога и да се обадя след 10-15мин, за да се поразрови повече. Звъня и ми казва, че коментирали с колеги и най-вероятно радиаторчето е с цялото тяло на системата и струва 1000 и не знам си колко лв (не знам точно колко, защото, като каза хиляда и спрях да го слушам )
                                Последно редактирано от druncho; 08-01-09, 15:59.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X