Колеги, за много години. Дано да е успешна и щастлива новата.
Днес сутринта изкарах джипката и 30тина минути съм карал като в буркан. Вентилаторът на парното беше пуснат на 4ри, но стъклата бяха много потни и така и не можаха да изсъхнат до като стигнах до работа. Вярно, че парното ми духа почти студено, но дори и така трябва да суши влагата? С всички фронтиери ли е така или има решение? Преди време карах служебни астри - те никога не изсъхваха при валеж и мъгла. Вероятно е проблем на няйкои опели?
Имам още един въпрос, който не беше обяснен в заводския мануал. Превключвателят, който сменя от къде да вкарва въздуха - от вън или да върти в купето има и средно положение. Забелязах, че струята от въздуховодите е най-силна в това положение. Така ли трябва да бъде? От къде влиза въздух там?
Днес сутринта изкарах джипката и 30тина минути съм карал като в буркан. Вентилаторът на парното беше пуснат на 4ри, но стъклата бяха много потни и така и не можаха да изсъхнат до като стигнах до работа. Вярно, че парното ми духа почти студено, но дори и така трябва да суши влагата? С всички фронтиери ли е така или има решение? Преди време карах служебни астри - те никога не изсъхваха при валеж и мъгла. Вероятно е проблем на няйкои опели?
Имам още един въпрос, който не беше обяснен в заводския мануал. Превключвателят, който сменя от къде да вкарва въздуха - от вън или да върти в купето има и средно положение. Забелязах, че струята от въздуховодите е най-силна в това положение. Така ли трябва да бъде? От къде влиза въздух там?
Коментар