До: С преден мост или не при спускане?
Като се замисля нама логика хъбовете да се изквючват при натискане на спирачка, а точно обратното. Полуоските се опитват да задвижат колелата, а като ги спира спирачката им намалява оботорите и хъбовете трябва да продължават да са зацепени. Все едно включваш при спряло положение, когато не се въртят колелата, а полуоските започват да се въртят и зцепват хъбовете.
Може би като се спуса джипката по инерция с висока скорост тогава се самоизключват хъбовете заради по-бързото въртене на колелата спрямо подаването на въртящ момент от двигателя към полуоските.
Като се замисля нама логика хъбовете да се изквючват при натискане на спирачка, а точно обратното. Полуоските се опитват да задвижат колелата, а като ги спира спирачката им намалява оботорите и хъбовете трябва да продължават да са зацепени. Все едно включваш при спряло положение, когато не се въртят колелата, а полуоските започват да се въртят и зцепват хъбовете.
. Само че в този случай възниква въпроса : Ми тогава що ми е 4х4 ? Та след многостранните експерименти : при спускане с 4х4 парт тайм спускането става още по-добре от случая само със задно задвижване. Няма изключване на автоматичните хъбове . Това обаче ( последното ) не е гаранция , че задницата не може да тръгне да те изпреварва , т.е. необходим е избор на подходяща предавка , такава че да се налага минимално използване на спирачките ( в противен случай както казват колегите двигателят се стреми да гасне).
Докато не изключиш 4х4,не би трябвало автоматичните хъбове да изключват.
Това е на майтап! Сега съвсем сериозно ще те посъветвам- прочети още няколко пъти постовете! Във тях има много истина , която колегите са изцедили от практиката! След това започни да експериментираш всичко това сам със твоята кола, лекичко и внимателно! Гарантирам ти ,че в края на зимата вече няма да те е страх от Малкото лостче!
Коментар