Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво е ЛСД диференциал?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Какво е ЛСД диференциал?

    Имам чувството, че (поне единият хъб) изключва и включва често, въпреки, че в момента съм на 4 по 4 и трябва да е постоянно зацепен. Утре ще ги свалям и ... незнам какво по- нататък ... Сериозните неща като счупвания, изронвания и побитости ще ги видим, но ме посъветвайте дали няма някакви тайни и дребни, невидими за новобранци проблеми.Трябва ли накрая да ги пробвам преди да съм ги сложил и как? Как и с какво да ги смажа преди слагането? Благодаря предварително!

    Коментар


    • #32
      До: Какво е ЛСД диференциал?

      Първоначално публикуван от Georginenov Преглед на мнение
      изключва и включва често...... с какво да ги смажа преди слагането?
      Той или е зацепил или не и щрака ясно ако се движиш само напред на скорост, не по инерция...
      ..аз съм екстремист и сега ще взривя форума .....с каква да е грес от първата бензиностанция.....ще последват хули ....молибденова....медна ...графитна...на тази или онази фирма....ама утре сложи много и нова, след обстойно измиване и почистване пък после ще дискутираме
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #33
        До: Какво е ЛСД диференциал?

        Сериозно ли трябва да се маже много? Приемам всичко за чиста монета...


        "..аз съм екстремист и сега ще взривя форума ..."- не разбирам какво искаш да кажеш. Моля, поясни...

        Коментар


        • #34
          До: Какво е ЛСД диференциал?

          Какво толкова му има, че хубаво да се промива? От стружки ли?

          Коментар


          • #35
            До: Какво е ЛСД диференциал?

            Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
            Той или е зацепил или не и щрака ясно ако се движиш само напред на скорост, не по инерция...
            ..аз съм екстремист и сега ще взривя форума .....с каква да е грес от първата бензиностанция.....ще последват хули ....молибденова....медна ...графитна...на тази или онази фирма....ама утре сложи много и нова, след обстойно измиване и почистване пък после ще дискутираме
            Ахам, ще дискутираме как ще спече при първия студ и няма да могат да се изключат .... Слага се малко и рядка, графитна, като тая за карета, втулки и т.н.
            Последно редактирано от kuzdov; 01-12-08, 21:40.
            "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
            Неизвестен мъдрец

            Коментар


            • #36
              До: Какво е ЛСД диференциал?

              За ръчните съм чел, че не е добре да е много греста - можело да не включи хъба, виж за автоматичните не знам - може и добре да им действува.

              Коментар


              • #37
                До: Какво е ЛСД диференциал?

                Последен въпрос: какво ще се получи, ако добавката за ЛСД я няма? Само дифа ще е по- шумен, или ЛСД-то ще си отиде по- бързо? Или и с блокажа ще гушне букета и целия диференциал?

                Коментар


                • #38
                  До: Какво е ЛСД диференциал?

                  Нито едно от трите... Просто ЛСД-то ще приплъзва повече и няма да действа. При кофти масло може да започне да стърже в завой и тогава вече е зле работата-отиват си фрикционите....
                  "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                  Неизвестен мъдрец

                  Коментар


                  • #39
                    До: Какво е ЛСД диференциал?

                    Аз слагам молибденова грес Tutela, като тази за каретата. Слага се толкова, че да не пречи на свободното движение на муфата. Без значение дали са ръчни или инерционни. Желателно е също да извадиш цялото каре от шенкела и да провериш игления лагер и семеринга от вътрешната му страна. също така и загерката, която фиксира карето. Спеклата грес (понякога кал+ръжда) по муфата е основателна причина за некоректна работа на хъба.
                    ако има подбиване, счупени зъби и т.н. хич не го слагай.
                    Повреден или липсващ иглен лагер води до изместване на оста на карето и лошо зацепване на хъба.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #40
                      До: Какво е ЛСД диференциал?

                      Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                      Нито едно от трите... Просто ЛСД-то ще приплъзва повече и няма да действа. При кофти масло може да започне да стърже в завой и тогава вече е зле работата-отиват си фрикционите....
                      Точно така! 75 140 е вярното масло за тези дифове.
                      Друг е въпросът, че са нож с две остриета и понякога могат да направят неочаквано гаден номер на хлъзгаво, особено с неопитен пилот.
                      Неслучайно дрифтаджиите са им фенове.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #41
                        До: Какво е ЛСД диференциал?

                        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                        Аз слагам молибденова грес Tutela, като тази за каретата. Слага се толкова, че да не пречи на свободното движение на муфата. Без значение дали са ръчни или инерционни. Желателно е също да извадиш цялото каре от шенкела и да провериш игления лагер от вътрешната му страна. също така и загерката, която фиксира карето. Спеклата грес (понякога кал+ръжда) по муфата е основателна причина за некоректна работа на хъба.
                        ако има подбиване, счупени зъби и т.н. хич не го слагай.
                        Много е важна зегерката, обикновено я подценяват и си слагат старата, разкривена при ваденето без клещи. Сложи обезателно нови. Фи 20 са, външни. По 20-50 стотинки от железарията.... Освен това под тях обикновено има тънки шайбички, които всъщност са реглажни и обират луфта на хъба. Ако ги няма може това да е една от причините за самоизключване.
                        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                        Неизвестен мъдрец

                        Коментар


                        • #42
                          До: Какво е ЛСД диференциал?

                          Ето колегите помагат, да са живи и здрави
                          Под "много" имам предвид индивидуално пълно смазване на всеки детаил при сглобяването, а не накрая преди да сложиш капачката да мацнеш тук и там.
                          Миенето е от стара грес и мръсотия за да "лъсне" всичко, да може да разглеждаш без да пропуснеш нещо
                          Понеже всеки си има изпитана марка и метод "взрива" е факт но понеже е късно е тих - молибденова или графитна грес, на Тутела или на Верила и т.н. това може и до безкрай
                          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                          Коментар


                          • #43
                            До: Какво е ЛСД диференциал?

                            Задния диф. вие не много слабо към 80 км./ч и нагоре.
                            Ако е здрав и с подходящото масло въобще ли не трябва да се чува?

                            Сега в "псевдосервиза" са наляли САЕ 90. Имам ЛСД и разбира се ще сменя маслото.

                            Имам виене, но нямам хрупане, както пишат някои колеги.
                            С Кастрол 75-140 ще утихне ли напълно?
                            Последно редактирано от Georginenov; 02-12-08, 18:33.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Какво е ЛСД диференциал?

                              Първоначално публикуван от Вещер Преглед на мнение
                              ЛСД - това чудо ако работи минусът му е че не можеш да го изключиш.
                              Поднася най-често на стръмно със страничен наклон.
                              Какъв е проблема?
                              Когато ЛСД сработи двете гуми се въртят с еднакви обороти.
                              Да ама терена като е хлъзгав и наклонен и това не те устройва щото примерно 5 метра на асфалта са 5 метра и за двете гуми.Ама в гората едната ще мине 5 пък другата 6 примерно.Поднася щото няма на къде.
                              Както на китайските АТВ дето нямат диф и на тревата завиват и не го усещаш ,ама на асфалта задните гуми се тътрят в завоя.
                              За ЛСД толкова.Разбира се това си е мое мнение и може и да не съм прав.
                              Поднасянето при страничен наклон се дължи на липсата на диференциал в раздатката, а не на ЛСД-то(ако ще и две да са).

                              Коментар


                              • #45
                                До: Какво е ЛСД диференциал?

                                Вероятно се е поднасяла защото левия хъб не е работил и съм карал на 3по3. Да не говорим за гумите?
                                А за виенето?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X