Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво е ЛСД диференциал?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Какво е ЛСД диференциал?

    Може ли да обясните какво е това, колеги. Срещал съм го и като ЛСД касета. Защо се говори, че особено в сняг този диф помага на колата за да ... носи повече и да се урива повече?

  • #2
    До: Какво е ЛСД диференциал?

    LSD = Limited Slip Differential.
    Диференциал с ограничено приплъзване.
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #3
      До: Какво е ЛСД диференциал?

      Може ли и по- обстойно?

      Коментар


      • #4
        До: Какво е ЛСД диференциал?

        Всъщност как да разбера какъв е дифа?

        Коментар


        • #5
          До: Какво е ЛСД диференциал?

          Първоначално публикуван от Georginenov Преглед на мнение
          Може ли и по- обстойно?
          Ми четене му е майката
          Започни от тук
          http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=316

          Коментар


          • #6
            До: Какво е ЛСД диференциал?

            Благодаря, колега, но по какво да разбера и как да съм сигурен имам ли или нямам ЛСД?

            Коментар


            • #7
              До: Какво е ЛСД диференциал?

              Първоначално публикуван от Georginenov Преглед на мнение
              Благодаря, колега, но по какво да разбера и как да съм сигурен имам ли или нямам ЛСД?
              Вдигаш задницата на колата освобождаваш от скорост и въртиш на ръка едната задна гума, ако другата се върти в противоположна посока нямаш, ако се въртят в една и съща посока имаш. Това важи ако всичко по моста е ОК.

              Коментар


              • #8
                До: Какво е ЛСД диференциал?

                Говорим за задния мост, нали? Отивам да пробвам...

                Коментар


                • #9
                  До: Какво е ЛСД диференциал?

                  За задния мост говорим. Ама защо не си доволен от него не разбирам?
                  Аз съм с LSD на Ферозата и смело мога да кажа, че в снега ме извади от много гадни ситуации - там където другата Фероза, макар и на бавни закъсваше, аз си минавах - действието на дифа се усещаше осезателно. Гумите бяха еднакви - кобри.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Какво е ЛСД диференциал?

                    Здравей Лама 69. Познаваме се от ловния форум. Проблемът е, че не знам имам ли ЛСД и освен това колата прави чалъми описани в съседна тема в същия раздел- "Задницата изпреварва предницата". Та, гайлета са много... Могат да са гуми, ЛСД, хъбове. Затова искам някой да опише евентуалните минуси, плусове и проблеми при карането с ЛСД в кал и сняг и то ако може да става въпрос за Фронтера КБ.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Какво е ЛСД диференциал?

                      Здрасти! Ами аз погледнах и другата тема и поддържам мнението на колегите - гуми или хъбове. Моята се държи така, както ти описваш, когато не съм включил блокажа на междинния диф - тогава при опит за боксуване на задно колело той прехвърля въртящия момент към задния мост, LSD-то блокира моста и ако волана не е прав в момента, задницата тръгва да изперварва предницата. Когато междуосевия диф е блокиран 50/50 колата се държи коренно различно....да кажем правилно.
                      Ти нямаш междуосев диференциал, така че, като включиш на 4Н директно имаш разпределение 50/50 на двата моста и АКО нямаш проблеми с хъбовете, то остава вариант гуми.
                      Във всеки случай, когато имаш възможност си смени хъбовете с ръчни такива. Сигурно знаеш, че при изключване на предния мост, ако си с автоматични хъбове, трябва да върнеш малко назад, за да могат да изключат, иначе се прецаквали казват.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Какво е ЛСД диференциал?

                        Първоначално публикуван от lama69 Преглед на мнение
                        Здрасти! Ами аз погледнах и другата тема и поддържам мнението на колегите - гуми или хъбове. Моята се държи така, както ти описваш, когато не съм включил блокажа на междинния диф - тогава при опит за боксуване на задно колело той прехвърля въртящия момент към задния мост, LSD-то блокира моста и ако волана не е прав в момента, задницата тръгва да изперварва предницата. Когато междуосевия диф е блокиран 50/50 колата се държи коренно различно....да кажем правилно.
                        Ти нямаш междуосев диференциал, така че, като включиш на 4Н директно имаш разпределение 50/50 на двата моста и АКО нямаш проблеми с хъбовете, то остава вариант гуми.
                        Във всеки случай, когато имаш възможност си смени хъбовете с ръчни такива. Сигурно знаеш, че при изключване на предния мост, ако си с автоматични хъбове, трябва да върнеш малко назад, за да могат да изключат, иначе се прецаквали казват.
                        Дотук най- правдоподобното обяснение... От което косвено се разбира, че имам ЛСД... Ама дали всичко е така?

                        Коментар


                        • #13
                          До: Какво е ЛСД диференциал?

                          Вдигни задния мост на крик и завърти едната гума - ако и другата се върти в тази посока си с LSD.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Какво е ЛСД диференциал?

                            "... Сигурно знаеш, че при изключване на предния мост, ако си с автоматични хъбове, трябва да върнеш малко назад, за да могат да изключат, иначе се прецаквали казват..."

                            Да, аз знам..., ама италианците дали са знаели?
                            Знам също, че зимата е добре да се кара с по- тесни гуми.
                            Та въпросите ми са: 1. може ли част от проблемите да са в широките 255 гуми, абстрахирайки се от това, че са износени и 2. Ще се подобрят ли нещата, ако ползвам гуми БФГ А/Т 225?
                            Последно редактирано от Georginenov; 30-11-08, 13:41. Причина: добавяне

                            Коментар


                            • #15
                              До: Какво е ЛСД диференциал?

                              С тия 255-ци АТ си като с шейничка. И хич не се абстрахирай от факта че са износени. Аз карам с такива (255/60/15) лятото и на асфалта съм супер, ама в гората и на сухо прибуксува бая често!
                              Мисли за гуми! Примерно едни Каймани на Малатеста ще ти дойдат много добре.

                              п.с. Не знам как се държат на сняг, но за кал са много добри!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X