Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на лагер на задна полуоска ОФА-КБ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Смяна на лагер на задна полуоска ОФА-КБ.

    Където е отдушника на задния диф, на самата "дюзичка-отдушник" има върху него черно пвц капаче и периодично трябва да се натиска но не много силно за да не се счупи и така се самопочиства от евентуално запушване, правя го един път в годината профилактично
    Последно редактирано от Еделвайс; 24-03-15, 08:39. Причина: Пояснение

    Коментар


    • От: Смяна на лагер на задна полуоска ОФА-КБ.

      При мен явно тази пластмасичка беше като заварена за маркучето ,ако говорим за една и съща и отрязах малко от маркучето на върха където беше залепнала тя и така карам. Сега
      както се пооправи малко времето ще гледам за течове от страни ,че досевга в тези снегове и дъждове нямах ясна представа ,но поне факт ,че спря да губи малко от диференцияла
      Nissan Terrano 2.7tdi

      Коментар


      • От: Смяна на лагер на задна полуоска ОФА-КБ.

        По мое скромно мнение вероятността да ти шуми някой от лагерите е 70% и 30 за дифа. Напръскай хубаво с обезмаслител всичко омазано с масло под джантите и измии, така няколко пъти докато няма следи от масло. Покарай и ще си проличи дали течът е намалял, или изчезнал. Ако е последното честито, ако не... обясних ти откъде да си купиш читави лагери, и къде могат да ти ги сменят безпроблемно.
        ОФА КБ X20SE + метан

        Коментар


        • От: Смяна на лагер на задна полуоска ОФА-КБ.

          Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
          Покарай така и наблюдавай, възможно е да спре теча след като си оправил отдушника...

          Народът има една приказка : "Където е текло , пак ще тече" .

          Така че течът едва ли спре на 100% щом веднъж е тръгнал , но наистина трябва да покара така .
          Възможно е като спадне налягането , течът от семерингите да е толкова минимален , че да се размине само с доливане на (примерно) 100-200 гр. през няколко месеца (аз съм така от 5-6 години вече) . Тъкмо няма да има нужда от пълна смяна на маслото
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • От: Смяна на лагер на задна полуоска ОФА-КБ.

            Благодаря за съветите.Така и ще направя и след известно време ще пиша тук какво е положението
            Nissan Terrano 2.7tdi

            Коментар


            • От: Смяна на лагер на задна полуоска ОФА-КБ.

              Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
              ...Тъкмо няма да има нужда от пълна смяна на маслото
              С доливането на 10% от общото количество няма, как да подновяваш маслото Смяна си требе!
              ОФА КБ X20SE + метан

              Коментар


              • От: Смяна на лагер на задна полуоска ОФА-КБ.

                Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
                С доливането на 10% от общото количество няма, как да подновяваш маслото Смяна си требе!
                Е аз го казах по-скоро на шега

                ...макар че като се замисля .... до сега за близо 140 000 км. пробег имам 3 смени на масло на задния диф , от скъпия Кастрол - 75W/140 с прибавка за ЛСД. Прави ми впечатление при всяка смяна , че маслото е свежо сякаш е налято вчера . Направо ми е жал като на габровец да го хвърлям Чудя се дали наистина да не му вдигна пробега на 50-60 хил. км. ..че то и щайгите колкото да ги поддържаме няма да са вечни де .
                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                Коментар


                • От: Смяна на лагер на задна полуоска ОФА-КБ.

                  Някой може ли да ми каже как се сваля проклетия спирачен барабан на тая фронтера, че ми взе нервите?

                  Коментар


                  • От: Смяна на лагер на задна полуоска ОФА-КБ.

                    Първоначално публикуван от rambovr Преглед на мнение
                    Някой може ли да ми каже как се сваля проклетия спирачен барабан на тая фронтера, че ми взе нервите?
                    На барабана има отвор с резба 6 мм. на него се навива болт и като го въртиш, почва да натиска върху полуоската и барабана трябва да излиза лесно навън, като едновременно и почукваш с чук в случай че имаш и дълбоки канали, изядени от накладките от вътрешната им страна. Нека ме поправят колегите ако има друга тънкост?
                    Последно редактирано от Еделвайс; 11-03-16, 17:00. Причина: Пояснение

                    Коментар


                    • От: Смяна на лагер на задна полуоска ОФА-КБ.

                      Тоя болт 6мм къде го навивам? На мястото на застопоряващия болт ли ?

                      Коментар


                      • От: Смяна на лагер на задна полуоска ОФА-КБ.

                        Павка, не го лъжи колегата. Барабана на фронтерата няма отвор с резба, има само фиксиращ отвор. Ваденето става със скоба или с груба сила (чук)
                        ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                        Коментар


                        • От: Смяна на лагер на задна полуоска ОФА-КБ.

                          Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
                          Павка, не го лъжи колегата. Барабана на фронтерата няма отвор с резба, има само фиксиращ отвор. Ваденето става със скоба или с груба сила (чук)
                          На този линк,: http://ss7.dupnica.net/archives/1484 прочетох тази информация, но явно не е така и затова написах да ме поправите.

                          Коментар


                          • От: Смяна на лагер на задна полуоска ОФА-КБ.

                            Ми... аз имам дискове отзад но ваденето е почти същото, като барабаните, само дето има по-голям ръб по който да се млати Преди време сменят всичко дискове и единият отзад се запъна. При мен имаше дупка с резба в диска и навих болт... Много бързо заминаха резбите безрезултатно В крайна сметка с въртене на диска (бях вдигнал и другото задно колело от земята) и млатене с чука в един момент диска се откачи. Най-чистото упражнение е със скоба и леки почуквания. Не знам якото млатене колко добре се отразява на лагера...
                            ОФА КБ X20SE + метан

                            Коментар


                            • Лагери се намират лесно, относително евтини, с различно качество, проблеми няма.
                              За семеринг на полуоската,този дето се набива в кожуха, в ръкава, е за този семеринг ударих на камък.
                              Ето това са номерата му: 94340317 776662
                              ​​​​​​Някой може ли да сподели, от къде, как, колко...
                              За района на Варна, но може и по далеко.
                              В магазините ( ауто плюс, ауто минус, елит кар....) не откривам налични. Може би с поръчка, ама то с тоя корона вирус...

                              Коментар


                              • Джоу (x3mrjoe)
                                Джоу (x3mrjoe) коментира
                                Редактиране на коментар
                                Имам го. Звънни ми когато ти е удобно, но да е след 11:00. 0898 82 ОI 82

                            • Колега, семеринг няма да намериш, той е вграден в лагера ...
                              Ето няколко варианта ... https://www.autopower.bg/%D0%BB%D0%B...d12911c25.html
                              ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X