Колеги,от известно време си мисля,как да "отлепя" купето от шасито?Ще споделя каква ми е идеята и Ви моля да ми дадете вашите мнения и наставления по въпроса.Става дума за следното:Да се изработят втулки примерно по 5 см.височина и Ф-отговарящо на тампоните по окачването.Същите да се поставят върху заводските тампони,които държат купето към шасито.Какво мислите за това?Какъв материал да използвам за втулките и какви недостатъци бих могъл да очаквам от тези 5см?Имам още куп въпроси но нека първо да обсъдим основния.Благодаря предварително!
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
ОЩЕ 5 СМ. ПОВДИГАНЕ НА "ФРОНТЕРА"КБЗ - 94г.
				
					Свий
				
			
		
	Това е залепена тема.
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: ОЩЕ 5 СМ. ПОВДИГАНЕ НА "ФРОНТЕРА"КБЗ - 94г.
Става, защо не. Не съм го правил, но трябва да е елементарно. Виждал съм някакви готови, май полиоретанови фтулки.Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнениеКолеги,от известно време си мисля,как да "отлепя" купето от шасито?Ще споделя каква ми е идеята и Ви моля да ми дадете вашите мнения и наставления по въпроса.Става дума за следното:Да се изработят втулки примерно по 5 см.височина и Ф-отговарящо на тампоните по окачването.Същите да се поставят върху заводските тампони,които държат купето към шасито.Какво мислите за това?Какъв материал да използвам за втулките и какви недостатъци бих могъл да очаквам от тези 5см?Имам още куп въпроси но нека първо да обсъдим основния.Благодаря предварително!
Чул съм и че ползват хокейни шайби
. Ще дигнеш центъра на тежеста и ще компенсираш с по големи гуми. Може да ти увисне и радиатора
. 
Много колеги гледам са правили като се изчерпат другите методи, и финансиите
.
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: ОЩЕ 5 СМ. ПОВДИГАНЕ НА "ФРОНТЕРА"КБЗ - 94г.
Или направо си вземи готов кит за 2.5" или нещо направи си сам. Но тая идея с втулки върху тампоните не е удачна. Гледах тампони за двигател на трабант у нас и много се замислих че са подходящи даже са си с ушите за закачане. Мини купи един, струва 4-5 лв.no signature no problems
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: ОЩЕ 5 СМ. ПОВДИГАНЕ НА "ФРОНТЕРА"КБЗ - 94г.
"Дядо владо" - идеята с П-профила е добра,ама не искам да има заварки по купето!От това повдигане не печеля нищо съществено-замисъла е да се повдигнат калниците и да се отвори място за гуми и визия. "Andro_Pajero" - при наличие на финансови възможности не бих се замислил и за миг да направя каквото трябва,но същите не са достатъчно и именно поради тази причина се опитвам да постигна нещо по елементарно и в общи линии да направя поредната си идея реалност.Шайби за хокей няма откъде да намеря."fanatic" - Тампони от Трабант няма как да станат - вече проверих - от Шкода също - на "Фронтерата" са с цял болт минаващ през тампона и липсват уши с изключение на двата задни,които стоят непосредствено под багажния отсег - а тях дори и незнам как да пригодя..
Колеги благодаря Ви за идеите!....Всички сте техничари - помагайте....Не е спешно но събирам идеи...А,скоро ще има и снимки.Ако успея де...
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: ОЩЕ 5 СМ. ПОВДИГАНЕ НА "ФРОНТЕРА"КБЗ - 94г.
тия неща при 5 см. няма да се преправят.... най-много малко да се измести кормилото в шлиците и малко радиатора.Първоначално публикуван от Вещер Преглед на мнениетрябва да помислиш за кормилният прът
тръбичките за спирачките жилото за ръчната
а с големите гуми няма ли да стан още по-тромава?
Стефане спомням си че преди време четох руснаците правят боди лифт с тампони за каросерия на ЗИЛ. Провери в някой магазин как изглеждат. Аз нямам идея само помня какво съм чел.no signature no problems
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: ОЩЕ 5 СМ. ПОВДИГАНЕ НА "ФРОНТЕРА"КБЗ - 94г.
Тампоните може да ги изработи всеки стругар, от алуминии примерно. Намерих в един сайт подробен снимков материал за бодилифт на фронтера но не мога да пратя лина затова ще се опитам така:
http://www.offroad-frontera.com/ - Články - Rady, tipy atd. - Bodylift Frontery A 24.7.2007
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: ОЩЕ 5 СМ. ПОВДИГАНЕ НА "ФРОНТЕРА"КБЗ - 94г.
Ако това е основната идея, погледни тази тема: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...t=12660&page=5Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнениезамисъла е да се повдигнат калниците и да се отвори място за гуми и визия.Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: ОЩЕ 5 СМ. ПОВДИГАНЕ НА "ФРОНТЕРА"КБЗ - 94г.
Тампон и алуминии в едно изречение не се връзва.Първоначално публикуван от koi4a Преглед на мнениеТампоните може да ги изработи всеки стругар, от алуминии примерно. Намерих в един сайт подробен снимков материал за бодилифт на фронтера но не мога да пратя лина затова ще се опитам така:
http://www.offroad-frontera.com/ - Články - Rady, tipy atd. - Bodylift Frontery A 24.7.2007
							
						no signature no problems
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: ОЩЕ 5 СМ. ПОВДИГАНЕ НА "ФРОНТЕРА"КБЗ - 94г.
Алуминия е доста скъпичък друже иначе е най-добрия вариантПървоначално публикуван от koi4a Преглед на мнениеТампоните може да ги изработи всеки стругар, от алуминии примерно. Намерих в един сайт подробен снимков материал за бодилифт на фронтера но не мога да пратя лина затова ще се опитам така:
http://www.offroad-frontera.com/ - Články - Rady, tipy atd. - Bodylift Frontery A 24.7.2007
 Струва ми се от обикновенна стомана ще постигне същия резултат.Просто след време има шанс да позагният,но до тогава надали въпросната Фронтерка ще е в цветущо здраве
Имам снимки на въпросния лифт само че за Терано ,което е общо взето същото.Ако те интересуват колега мога да ги кача да погледнеш къде и какво трябва да следиш за да избегнеш евентуални неприятности
Поздрави
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: ОЩЕ 5 СМ. ПОВДИГАНЕ НА "ФРОНТЕРА"КБЗ - 94г.
Ще бъда благодарен!Първоначално публикуван от veritas Преглед на мнениеАлуминия е доста скъпичък друже иначе е най-добрия вариант
 Струва ми се от обикновенна стомана ще постигне същия резултат.Просто след време има шанс да позагният,но до тогава надали въпросната Фронтерка ще е в цветущо здраве
Имам снимки на въпросния лифт само че за Терано ,което е общо взето същото.Ако те интересуват колега мога да ги кача да погледнеш къде и какво трябва да следиш за да избегнеш евентуални неприятности
Поздрави
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: ОЩЕ 5 СМ. ПОВДИГАНЕ НА "ФРОНТЕРА"КБЗ - 94г.
Fanatik май имаше предвид че тампона не може да бъде изтаботен от алуминий, тоест с алуминиева подложка връзката между купе и рама става твърда, което и според мен не е желателно.Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнениеТампон и алуминии в едно изречение не се връзва.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: ОЩЕ 5 СМ. ПОВДИГАНЕ НА "ФРОНТЕРА"КБЗ - 94г.
Самата алуминиева втулка се слага м/у тампона и купето и не мисля че е толкова страшно,бая народ са го направили и няма едно оплакванеПървоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнениеFanatik май имаше предвид че тампона не може да бъде изтаботен от алуминий, тоест с алуминиева подложка връзката между купе и рама става твърда, което и според мен не е желателно.
 Съжалявам че не съм в магазина да пусна снимките,но утре като ида на работа ще ги кача и ще видите за какво точно говорим и аз и колегата
							
						
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар