До: Фронтера 2,0 губи мощност след запалване на ДВГ
Добре че писа, да се приземя и да изчета за втори път темата и мнението на "Корга". Прав е! На всмукателният тракт има отклонение-маркуч дебел колкото палец, които тръгва след дебитомера и влиза обратно преди цилиндрите. На него има една метална гад (завинтена за блока) в която влизат две жички. Като е откачищ от маркучите и отвинтиш от мотора може да и подадеш 12V ако е стъпков мотор той се чува как работи (+/- е без значение), ако е биметален обогатител през него се вижда, а като подадеш 12V плавно една клапа трябва да затваря отвора.
Стъпковия мотор е като цилиндърично тяло с извод за куплунга, а биметалният е сходен, но в средата все едно цилиндъра е преминал през голяма шайба. И в двата случая пръскането на WD40 помага ако има натрупана мръсотия. Е ако не си уверен изчакай маистора си
П.С. Благодарско и на "Куздов"
Добре че писа, да се приземя и да изчета за втори път темата и мнението на "Корга". Прав е! На всмукателният тракт има отклонение-маркуч дебел колкото палец, които тръгва след дебитомера и влиза обратно преди цилиндрите. На него има една метална гад (завинтена за блока) в която влизат две жички. Като е откачищ от маркучите и отвинтиш от мотора може да и подадеш 12V ако е стъпков мотор той се чува как работи (+/- е без значение), ако е биметален обогатител през него се вижда, а като подадеш 12V плавно една клапа трябва да затваря отвора.
Стъпковия мотор е като цилиндърично тяло с извод за куплунга, а биметалният е сходен, но в средата все едно цилиндъра е преминал през голяма шайба. И в двата случая пръскането на WD40 помага ако има натрупана мръсотия. Е ако не си уверен изчакай маистора си

П.С. Благодарско и на "Куздов"
Коментар