Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фронтера 2,0 губи мощност след запалване на ДВГ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Фронтера 2,0 губи мощност след запалване на ДВГ

    Добре че писа, да се приземя и да изчета за втори път темата и мнението на "Корга". Прав е! На всмукателният тракт има отклонение-маркуч дебел колкото палец, които тръгва след дебитомера и влиза обратно преди цилиндрите. На него има една метална гад (завинтена за блока) в която влизат две жички. Като е откачищ от маркучите и отвинтиш от мотора може да и подадеш 12V ако е стъпков мотор той се чува как работи (+/- е без значение), ако е биметален обогатител през него се вижда, а като подадеш 12V плавно една клапа трябва да затваря отвора.
    Стъпковия мотор е като цилиндърично тяло с извод за куплунга, а биметалният е сходен, но в средата все едно цилиндъра е преминал през голяма шайба. И в двата случая пръскането на WD40 помага ако има натрупана мръсотия. Е ако не си уверен изчакай маистора си
    П.С. Благодарско и на "Куздов"
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #17
      До: Фронтера 2,0 губи мощност след запалване на ДВГ

      Утре ще го погледна WD40 какво е то?
      Светът на Владо

      Коментар


      • #18
        До: Фронтера 2,0 губи мощност след запалване на ДВГ

        Не съм чувал за Опел с биметален обогатител. Трябва да е стъпков мотор, но на една Вектра го мъчихме преди години и с ултразвук и к'во ли не, но не помогна.
        П.П. ВД40 е спрей за почистване и смазване. Има го по железариите в синя опаковка е.
        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
        Неизвестен мъдрец

        Коментар


        • #19
          До: Фронтера 2,0 губи мощност след запалване на ДВГ

          Предполагам,че става въпрос за ето това!?...
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #20
            До: Фронтера 2,0 губи мощност след запалване на ДВГ

            Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
            Предполагам,че става въпрос за ето това!?...
            Точно.
            Чисти се със спрей за почистване на карбуратори. Сваля се и се полива много пъти, тече черно до полуда. Но няма да има ефект в случая. Но не е лошо да се прави периодично.
            no signature no problems

            Коментар


            • #21
              До: Фронтера 2,0 губи мощност след запалване на ДВГ

              Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
              Предполагам,че става въпрос за ето това!?...
              Обаче на моторите X20SE не е това, ами е едно черно и доста по малко нещо ,което е завинтено от дясната страна на смукателния колектор до дроселната клапа.
              Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

              А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

              Коментар


              • #22
                До: Фронтера 2,0 губи мощност след запалване на ДВГ

                Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                Обаче на моторите X20SE не е това, ами е едно черно и доста по малко нещо ,което е завинтено от дясната страна на смукателния колектор до дроселната клапа.
                Аха, това на снимката неможах да го открия под капакът. Ще проветя за черното, малко нещо
                Светът на Владо

                Коментар


                • #23
                  До: Фронтера 2,0 губи мощност след запалване на ДВГ

                  Мисля както Куздов за датчик на водата.
                  Колега,откачи акумулатора за десетина минути.Ако се е омотал нещо компа да се изчисти.Има начин да симулираш датчик на водата и да видиш как е паленето,но без да те обиждам ще ти е трудно.Мини през компютърна диагностика или някой твой познат/навътре с тези работи/с Вектра,Омега,Фронтера с този мотор C20NE да ти направи самодиагностика с кламера.Куплунга се намира зад десния фар при Фронтерите.Пускал съм таблица с грешките и броя мигания на оранжевата крушка на таблото.
                  Успех!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Фронтера 2,0 губи мощност след запалване на ДВГ

                    Първоначално публикуван от vladoniki Преглед на мнение
                    Аха, това на снимката неможах да го открия под капакът. Ще проветя за черното, малко нещо
                    Твоят мотор е C20NE-твоето е като снимката от STEF.Кръглото,соленоида-с два маркуча и куплунг отзад/към стъклото/.
                    Намира се в задния край на двигателя/обратно на перката/ на 20-на сантиметра след края на големия въздуховод който идва от въздушния филтър.Вижда се идеално,вдясно от въздуховода.
                    Последно редактирано от maxxx; 25-08-08, 12:28.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Фронтера 2,0 губи мощност след запалване на ДВГ

                      Колеги послушайте съвета на "mаххх",гарантирам,че е в час с тези неща...

                      Коментар


                      • #26
                        До: Фронтера 2,0 губи мощност след запалване на ДВГ

                        Благодаря на всички за помощта! Проблемът е решен Направих HARD RESET по предложение на колегата maxxx. Оставих колата без акумулатор за около 4-5 минути. Тази сутрин запалих и всичко беше ОК
                        Светът на Владо

                        Коментар


                        • #27
                          До: Фронтера 2,0 губи мощност след запалване на ДВГ

                          Първоначално публикуван от vladoniki Преглед на мнение
                          Благодаря на всички за помощта! Проблемът е решен Направих HARD RESET по предложение на колегата maxxx. Оставих колата без акумулатор за около 4-5 минути. Тази сутрин запалих и всичко беше ОК
                          Ами,честито.По мойте сметки пак ще те изненада-кога не знам.Нещо подаващо инфо на компа го е ошашкало с временни изменения на стойностите си.Т.е. тръгнало е да се чупи но не е стигнало финала.
                          Показателите на въздуха и водата/датчиците им/определят правилното стартиране на мотора студен и топъл.При въздуха чупенето е по-кардинално,трудно си мени временно инфото към компа.Виж при водата е почти система-само дървета се харчат и бързо губят параметри на съпротивлението.Водния датчик се намира като застанеш пред джипа вляво от перката-до нея.Долу-горе под края на въздуховода идващ от филтъра.Пластмасата отлята в него/към куплунга/ е синя.Гледай за датчика зад шпилката натягаща динамото.
                          Следващия път като бъгляса и не се оправи с ресет,смени го.12-15 лв. е.А ако се научиш да си правиш самодиагностика на мотора няма и части да купуваш на сляпо.
                          Успех!

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X