Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фронтерата загрява!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Фронтерата загрява!

    Това с динамичния температурен режим съм го описал преди няколко месеца-същия двигател 2.2/X22XE/Ситуацията най вероятно е следната.Със годините експлоатация настъпва постепенно затлачване на охладителната система и тогавашния собственик на возилото решава проблема като сменя термостата с такъв който отваря по рано/еле пък ако колата е италианска/При пристигането тук обикновено е есен и вече е захладняло и единственото което констатираме е че джипките ни не достигат работна температура/прегледайте темите от есента и зимата/При летните горещини обаче затлачената охладителна система не се справя с обема гореща течност сама, и се налага честото включване на перката която на този етап се справя,но след още 2-3год.ще има тема "Прегрят двигател" /за справка колегата fanatic/-той между другото много добре е описал каво трябва да се предприеме в случая-ПРОМИВКА и никакви такива"ще протече радиатора" или друга глупост трябва да ви разубеждават от това действие.Следва поставянето отново на правилния термостат и "пей сърце" до следващия проблем дължащ се на старческите болести на возилата ни.
    Румен Николов

    0888 358 572

    Коментар


    • #32
      До: Фронтерата загрява!

      Значи фронтерата е вкарана от Германия-Мюнхен на 79854км сега е на 12000км,проблема не е само лятото,а и зимата връща температурата в норма 1-1:30мин.след включване на перката,а вода/антифриз/не изхвърля сякаш се изпарява и на 2-3пъти зимата парното изключва и духа студено.Ходих и в сервиза на опел там казаха,че може да е от газовата уредба-махнах я и пак същото,после беше компютъра-него не съм го пипала.


      П.С.а и загрява някъде до 100 на място 15мин работа и при нормално каране в града.Ако имате нещо наум или някой да разбира повечко?

      Коментар


      • #33
        До: Фронтерата загрява!

        Значи при тези симптоми дето ги описваш ти гарантирам че имаш леко духната гарнитура и постепенно надува компресия докато направи въздушна тапа и парното спре. А антифриза го пие по малко поради същата тази причина. От тук нататък очаквай да започне да го пие все повече и повече, после ще ти надуе така силно че ще спука някое съединение във най-добрия случай, във най лошия както стана при мен гръмна радиаторчето на парното. После сваляш глава , нова гарнитура и така нататък. Така че избирай- ремонта на гарнитурата със шлайф на главата излиза около 200 лв. Не забравяй да смениш гумичките на клапаните!
        Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

        А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

        Коментар


        • #34
          До: Фронтерата загрява!

          Подкрепям мнението нa Exalibur. Щом спира и парното гаранция, че прави въздушна възглавница. Не го ли оправиш навреме тоя проблем, може много неприятно да те изненада някъде насред пътя.
          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
          Неизвестен мъдрец

          Коментар


          • #35
            До: Фронтерата загрява!

            Не мога да не се съглася с логиката на казаното ,и в тази връзка искам да споделя какво се случи преди 3-4г с витарата.Които са запознати, тогава в крайна сметка смених главата ,но до смяната се стигна от съвсем невинни дреболии.Губеше ми по малко течност и аз веднага реших-гарнитурата е.Моментално смяна,шлайф на главата и след 20тина дни пак същото.Губи течност и съответно я изпускам и пак я прегрявам.Проблемите се оказаха банални-първо сълзаше от щуцер на газовата уредба,а втория път поради неправилно монтиран дифузьор, беше протрит леко чисто новия радиатор.И понеже теча е малък, а радиатора горещ когато и да погледна все е сух.Хванах го една сутрин, но вече бях приключил със животите на главата.Така че преди да се метнете на по сериозните ремонти огледайте се за нещо по дребно.Успех.
            Румен Николов

            0888 358 572

            Коментар


            • #36
              До: Фронтерата загрява!

              Аз затова попитах по-горе от къде са сигурни че гарнитурата е наред.
              Но крушката си има опашка -естествено първо трябва да се отстрани причината за прегряването . Смяната на гарнитурата ще е за "гарнитура " накрая . Общо взето нещата идват или от скрит теч , както казва Синето , от позапушена охладителна система или неизправен термостат. В който и да е от случаите обаче в един момент е имало яко прегряване без това да направи впечатление на юнака на педала на газта - а гарнитурата гори лесно в такъв случай ...Така че давай по ред на номерата.
              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

              Коментар


              • #37
                До: Фронтерата загрява!

                Грешиш до известна степен, като забравяш за корозията-враг номер едно ... Гарнитура може да изфъска и от заводски дефект, от неравномерно/недостатъчно затегната глава. Абе, божа работа.... Не е задължително да е подлагана на ексцесии, но щом колата е "германка", гаранция, че е настъпвана яко...
                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                Неизвестен мъдрец

                Коментар


                • #38
                  До: Фронтерата загрява!

                  Мерси много,аз въпреки,че неразбирам много сега ми се стана по-ясно и при първа възможност я карам пак на майстор,щото много си я харесвам и неискам да я сменям,а сега седи на паркинг от 2месеца.Като я оправя ще се похваля

                  Коментар


                  • #39
                    До: Фронтерата загрява!

                    При полужение, че след включване на перката двигателя изстива не виждам защо да има проблем с главата. Още повече, че загрява в задръстване и то до включване на перката. Друг е въпроса кога се включва перката.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Фронтерата загрява!

                      Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                      Грешиш до известна степен, като забравяш за корозията-враг номер едно ... Гарнитура може да изфъска и от заводски дефект, от неравномерно/недостатъчно затегната глава. Абе, божа работа.... Не е задължително да е подлагана на ексцесии, но щом колата е "германка", гаранция, че е настъпвана яко...
                      За корозията съм съгласен , но понеже професионално познавам отливките за блокове на Опел , този проблем плюс шуплите при тях е сведен до минимум . Ако някой е имал подобен проблем тук в Бг значи е голям карък .
                      Неправилно претегната глава може да има само ако е сваляна и след това я е стягал стажант - монтьор от техникум. А като гледам годините на колежката ( пардон , на Фронтерата и ) вероятно си стягана заводски.
                      А за якото каране на германците ... а италианците виждал ли си ги ? Но иначе наистина е Божа работа ....
                      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Фронтерата загрява!

                        Първоначално публикуван от koi4a Преглед на мнение
                        При полужение, че след включване на перката двигателя изстива не виждам защо да има проблем с главата. Още повече, че загрява в задръстване и то до включване на перката. Друг е въпроса кога се включва перката.
                        Проблем нямаше да има , ако не губи водата . Ама щом изчезва , няка къде другаде освен през цилиндрите и в изпускателните тръби...
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Фронтерата загрява!

                          Аз пак прочетох темата и не видях да пише, че губи антифриз, само дето като запали и капели капки от ауспуха. Според мен е или датчик за перката или датчик за уреда на таблото. То като спреш в задръстването освен да загрява докато се включи перката друго няма какво да прави двигателчето.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Фронтерата загрява!

                            Първоначално публикуван от koi4a Преглед на мнение
                            Аз пак прочетох темата и не видях да пише, че губи антифриз, само дето като запали и капели капки от ауспуха. Според мен е или датчик за перката или датчик за уреда на таблото. То като спреш в задръстването освен да загрява докато се включи перката друго няма какво да прави двигателчето.
                            Темата беше започната от колегата Horozov. Прочел си неговия пост ( но и той още не си е решил проблема , та чакаме да смени капачка ) . Загубата на антифриз е по въпроса на ILDI. Чети по-надолу.
                            И аман от датчици ! Ще излезе че западняците са некадърници в това производтво !
                            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Фронтерата загрява!

                              ILDI "...връща температурата в норма 1-1:30мин.след включване на перката..." а трябва веднага! особенно леко ако подадеш газ се вижда визуално как стрелката пада в рамките на 10-15сек. мерено, който невярва да идва да му показвам. Май е водна помпа
                              Колкото до газоват - парното на повечето съвременни коли е постоянно включено и се променя само пътя на въздушния поток, тогава изпарителя се слага последователно, но някои коли е с кранче (не само баба Лада, но и Транспортер Т4) и изпарителя се вързва паралелно бай пас на парното понякога (ако е позапушено и т.н.) Моля колеги с Фронтери да помагат (особенно Фанатик и Куздов че им вярвам най-много)
                              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                              Коментар


                              • #45
                                До: Фронтерата загрява!

                                Байпаса не може да причини тотално изчезване на парното. Определено оказва ефект и го намалява, понеже логично намалява дебита през радиатора, но няма как да спре целия приток (освен ако радиаторчето не е запушено, но това е друга бира). Пропускаща гарнитура или спукана глава спират циркулацията на антифриза поради налягането, което създава възглавницата във двете посоки-и на входящата, и на изходящата течност. Това е до момента, в който избие от някъде, най-често капачката, ако има клапан. Има известна загуба на течност, но може и да не е значителна. Помпата възстановява циркулацията за известно време и после пак същата история. Имам значителен опит в тия случаи и 99,9 % съм убеден, че при ИЛДИ става въпрос точно за това.
                                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                                Неизвестен мъдрец

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X