Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фронтерата загрява!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Фронтерата загрява!

    Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
    Въздух в система под налягане не може да влезе. .
    Ааа, влиза, влиза! Когато е под налягане изхвърля дадено количество антифриз в разширителя. После като изстива се получава подналягане (вакуум) и дърпа от разширителя обратно. Тогава, ако има дупка някъде, смуче въздух. Извинявай, че ти се бъркам в територията, но те нещата са сходни навсякъде.

    Коментар


    • #17
      До: Фронтерата загрява!

      Първоначално публикуван от horozovvv Преглед на мнение
      В тази връзка някой знае ли от къде мога да си намеря нов или по-добре втора употреба?
      Забрави за тия втори употреби особенно пък радиатор. Тука за нов в България ще ти искат някакви баснословни суми. Моето предложение е да си потърсиш в ибей. Цената ще е около 150 Евро. На мен днес ми поискаха за дебитометър на фронтера б 560 лв. оригинален. Същия оригинален на Бош с 2 години гаранция си го намерих в Германия за 88 Евро. Сам си прави сметката за кви идиоти става въпрос в България. То даже не е двойно ми направо тройно, че и отгоре.
      Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD Overland

      Коментар


      • #18
        До: Фронтерата загрява!

        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
        Ааа, влиза, влиза! Когато е под налягане изхвърля дадено количество антифриз в разширителя. После като изстива се получава подналягане (вакуум) и дърпа от разширителя обратно. Тогава, ако има дупка някъде, смуче въздух. Извинявай, че ти се бъркам в територията, но те нещата са сходни навсякъде.
        Няма за какво да се извиняваш. Цял живот да уча няма да знам колкото теб.
        no signature no problems

        Коментар


        • #19
          До: Фронтерата загрява!

          Паджеровод е прав, но до някъде .... Такова засмукване на въздух не може да направи възглавница и да предизвика загряване. Радиаторът е част от големия кръг на охлаждането и дори теоретично да допуснем, че въздуха се опитва да влезе в главата, няма откъде, защото термостата вече е затворил. Т.е. когато системата си "дърпа" обратно антифриз при свиването, го прави отдолу-нагоре и няма как въздух да попадне там. Освен ако не е останала наполовина празна де ... Щом е протекъл радиатора, най-вероятно е и полузапушен и от там идва проблемът със загряването.
          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
          Неизвестен мъдрец

          Коментар


          • #20
            До: Фронтерата загрява!

            Преди няколко дни се наложи да сменя радиатора на Фронтерата (подобни проблеми с температурата, като преди това бяха сменени водна помпа, виско муфа, термостат). Струваше ми 370 лева заедно с работата (240 лв. радиатор + 25 лева работа + 5 лв. за още нещо) в сервиз "Хед 91" в Надежда до моста на Бакърена фабрика (ул. "Хан Кубрат" № 71). Не зная дали са ми направили отстъпка, редовен клиент съм им от дълги години (надявам се да не правя реклама с това).

            Коментар


            • #21
              До: Фронтерата загрява!

              Мисля, че имам същия проблем, пък си мислих, че е нормално колата да работи до 100 гр.
              Моля за информация перката на колко градуса трябва да включва І-ва степен и на колко ІІ -ра и къде да търся тоя датчик.
              Опел фронтера Б 2.2 бензин

              Коментар


              • #22
                До: Фронтерата загрява!

                Започнах да търся нов радиатор.Забравих производителите , но на единия цената е 395лв., а на другия 405лв.
                В момента от магазина ми търсят още по евтин вариант.
                Ако някой се интересува ще му обясня къде е магазина.

                В нета има и цена 485лв в ЕМ КОМПЛЕКТ!

                Коментар


                • #23
                  До: Фронтерата загрява!

                  Първоначално публикуван от GOSHKO135 Преглед на мнение
                  Мисля, че имам същия проблем, пък си мислих, че е нормално колата да работи до 100 гр.
                  Моля за информация перката на колко градуса трябва да включва І-ва степен и на колко ІІ -ра и къде да търся тоя датчик.
                  Опел фронтера Б 2.2 бензин
                  При нормални условия на експлоатация температура трябва да "закове" на 92 гр. Това е температурата на отваряне на термостата при Фронтерата. При екстремни ситуации (задръствания, продължителни наклони при високи външни температури и пр.) стрелката може да пропълзи нагоре до температурата на включване на вентилатора, след кото трябва относително бързо да се върне на 92 гр. Това се отнася не само за Фронтерата, но и за всеки друг автомобил. При констатирани отклонения от горното е наложително да се намери и отстрани причината.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Фронтерата загрява!

                    Купих си чисто нов радиатор.Като свалих стария ясно личеше, че е спукан.Промих системата(стария антифриз беше чист и нямаше утайки),смених го, но въпреки това няма съществен резултат.Температурата е малко под средното деление.Като съм по инерция пада надолу и обратно като работи на място или изкачвам с ниска скорост - бързо достига до червената зона.
                    Тази седмица ще пробвам със смяна на капачката на разш.съд, датчик на перката и пак термостат!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Фронтерата загрява!

                      Колега защо не доидеш до околовръстното и Цар Борис да я погледна? Гледам че си от Владая, аз работя на Любляна и вече съм прегрял и отремонтирал (сам) не една и две коли когато ти е удобно само звънни да не съм излязъл 0889633580 Росен
                      Рак, мерак и простак не се лекуват!!!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Фронтерата загрява!

                        ако си смени6 гарнитурата на главата 6те стане наи добре !!! от вкарва компресия и загравя !!от по високото налягане ти е заминал радиатора ?колко да струва една гарнитура 3о тина лева и 6лаиф на главата си готов какво се 4удите толко много та прерки дат4ици и тн
                        Опел Корса В 1,4 82 коня
                        Пасат 1,9 ТДИ 90-ка
                        Ямаха ХТ 600Е
                        Симсон SR 49 1959 г. :D

                        0898234666:D

                        Коментар


                        • #27
                          До: Фронтерата загрява!

                          Привет,и аз имам фронтера 2.2 бензин 2000г. по същия начин загрява-видимо без причина и смених общо взето всичко,гарнитурата не е избила даже си е много добре,но продължава да вдига градусите и по някое време се включва перката и охлажда,последно има съмнение,че се е появила малка шупла на главата и от там е всичко,възможно ли е?

                          Коментар


                          • #28
                            До: Фронтерата загрява!

                            Първоначално публикуван от ILDI Преглед на мнение
                            Привет,и аз имам фронтера 2.2 бензин 2000г. по същия начин загрява-видимо без причина и смених общо взето всичко,гарнитурата не е избила даже си е много добре,но продължава да вдига градусите и по някое време се включва перката и охлажда,последно има съмнение,че се е появила малка шупла на главата и от там е всичко,възможно ли е?
                            Малки шупли се появяват в главите на някои безсилни майстори
                            Затова търсят под вола теле ...
                            Ти как разбра че гарнитурата си е много добре ? Като свали главата ли ?. Е, ако не си свалял главата има и признаци по които се познава , прочети по-горните постове. А щом перката се включва и охлажда , единствено остава промивка на системата за охлаждане. Това със смяна на датчиците , термостатите и капачките е бошлаф работа.
                            И накрая - не забравяй , че в жегите от 37-38 градуса е нормално термометъра да навестява стоте градуса - важното е че с включване на перката температурата на двигателя ти спада до нормалното.
                            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Фронтерата загрява!

                              Малки шупли се появяват в главите на някои безсилни майстори
                              Затова търсят под вола теле ...
                              Ти как разбра че гарнитурата си е много добре ? Като свали главата ли ?. Е, ако не си свалял главата има и признаци по които се познава , прочети по-горните постове. А щом перката се включва и охлажда , единствено остава промивка на системата за охлаждане. Това със смяна на датчиците , термостатите и капачките е бошлаф работа.
                              И накрая - не забравяй , че в жегите от 37-38 градуса е нормално термометъра да навестява стоте градуса - важното е че с включване на перката температурата на двигателя ти спада до нормалното.



                              А да извинявам се аз първо тябваше да спомена,че съм жена и по принцип не ми е работа да ги знам тези неща,но понежи сама си карам колата по майстори,сервизи и прочие та ми се наложи да започна да се интересувам.Иначе събрах отбор от уж кадърни маистори,но нещо немогат да се справят.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Фронтерата загрява!

                                Първоначално публикуван от ILDI Преглед на мнение
                                Малки шупли се появяват в главите на някои безсилни майстори
                                Затова търсят под вола теле ...
                                Ти как разбра че гарнитурата си е много добре ? Като свали главата ли ?. Е, ако не си свалял главата има и признаци по които се познава , прочети по-горните постове. А щом перката се включва и охлажда , единствено остава промивка на системата за охлаждане. Това със смяна на датчиците , термостатите и капачките е бошлаф работа.
                                И накрая - не забравяй , че в жегите от 37-38 градуса е нормално термометъра да навестява стоте градуса - важното е че с включване на перката температурата на двигателя ти спада до нормалното.



                                А да извинявам се аз първо тябваше да спомена,че съм жена и по принцип не ми е работа да ги знам тези неща,но понежи сама си карам колата по майстори,сервизи и прочие та ми се наложи да започна да се интересувам.Иначе събрах отбор от уж кадърни маистори,но нещо немогат да се справят.
                                Нищо ново под слънцето
                                То иска четене но ...Преди да са ти разглобили целия двигател или да те накарат да купиш части колкото за нов , дай малко повече информация за картината на загряването : дали загрява при нормално каране или само из баирите при включен климатик , до колко градуса загрява , при включване на перката за колко време охлажда и дали след охлаждането веднага започва пак покачване ,изхвърля ли вода пре разширителния съд ...
                                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X