От: Устройство на предна главина!
Значи за 4Х4 се уточнихме да не включваш на сухо не за друго ама ще счупиш нещо! А за огледа , разгледай за течове , провери нивата на маслата,виж за луфтове по каретата на карданите и висящ лагер (ако е дълга база ) маншони на каретата и по щангите да няма скъсани и луфтове накрайници шарнири с две думи като на нормална кола гледай
Значи за 4Х4 се уточнихме да не включваш на сухо не за друго ама ще счупиш нещо! А за огледа , разгледай за течове , провери нивата на маслата,виж за луфтове по каретата на карданите и висящ лагер (ако е дълга база ) маншони на каретата и по щангите да няма скъсани и луфтове накрайници шарнири с две думи като на нормална кола гледай
. А за това прищракване се разбрахме никакво 4х4 на сухо, а да се притеснявам ли излишно, че от снощи го мисля.
Шайбите ми ги рязаха на лазер, като са малко по-меки от оригиналните.
Коментар