Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Май счупих двигателя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Май счупих двигателя

    Първоначално публикуван от adwokat Преглед на мнение

    Още веднъж честито и ще се радвам да се разходим някой ден.
    Винаги.
    Румен Николов

    0888 358 572

    Коментар


    • #32
      До: Май счупих двигателя

      Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
      Изминеш ли 15000 - 20000 км.- ГАЗ и няма ядове...
      Много бе!!! Ами ако не минаваш много километри , кога ще и дойде времето за кефене???
      Последно редактирано от fanatic; 23-06-08, 07:52.
      Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

      А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

      Коментар


      • #33
        До: Май счупих двигателя

        Първоначално публикуван от sineto Преглед на мнение
        Такаа.Вече съм в движение/да чукна на дърво/и е време да споделя някои мои размисли относно покупката на употребяван автомобил.Като ремонт се разминах средно тънко имайки впредвид че не се сменяха бутала.Значи лагери,сегменти, шлайф колянов вал,ремонт на маслена помпа/първата реакция ми беше-"сменяйте",но като чух цената размислих-700лв,а ремонтния комплект,около 250лв./смяна на всички гарнитури,семеринги и разни такива финтифлюшки и като резултат 1300 пари.Бях решил да сменя и буталата но в сервиза ме убедиха с довода че има още ресурс в тях и в цилиндрите,а другия довод бе цена от 400лв за брой.Изненадах се първоначално,защото имах информация за около 500лв за комплект,но изглежда това е за двулитровия двигател.Та да се върна на размислите.Покупката на употребяван автомобил от Италия крие риск,но от друга страна всички стари коли са рискови за портфейла/за онези които все още си носят парите в подобно устройство/.По големия риск е другаде-наличието на метанова уредба.Защото макаронаджията не слага на новата си кола метанова уредба от куртоазия,а защото смята мнооого да я кара,а после да я продаде на някой българин. Моята е видимо гледана и поддържана кола,просто са и доста километрите.И общо взето с този ремонт си платих поставянето на метанова уредба,тук ,ако я бях взел без такава и вероятно на по малко пробег.Това беше за изостряне на вниманието на тези които тепърва ще скачат в приключението-кола на старо.Но за жалост толкова са възможносттита на масовия потребител,но това е друга тема и друг раздел.Исега един чисто практически въпрос.Колко ще трябва да я разработвам да се напаснат лагерите и след какъв пробег мога да преценя улегнали ли са сегментите и въобще имаше ли смисъл от смяната им./За жалост не се сетих да измеря компресия преди ремонта/.
        Пишеш че си отремонтирал и маслената помпа дай малко повече инфо какво се сменя , части тва онова
        [SIGPIC][/SIGPIC]

        Коментар


        • #34
          До: Май счупих двигателя

          [QUOTE=EXALIBUR;408836]
          Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
          Изминеш ли 15000 - 20000 км.- ГАЗ и няма ядове...QUOTE]

          Много бе!!! Ами ако не минаваш много километри , кога ще и дойде времето за кефене???
          Щом няма време тогава веднага в боя и то на фронтовата линия...Важното,че вече е готова за подвизи....

          Коментар


          • #35
            До: Май счупих двигателя

            Първоначално публикуван от ised21 Преглед на мнение
            Пишеш че си отремонтирал и маслената помпа дай малко повече инфо какво се сменя , части тва онова
            Да ти кажа честно,много не съм се заглеждал да си развалям настроението.Някакъв,ремонтен комплект се предлага,вътре зъбни колелца и семеринги ,май.
            Румен Николов

            0888 358 572

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X