Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Май счупих двигателя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Май счупих двигателя

    Става въпрос за фронтера А 2.2i 16v Общо взето сам съм си виновен но ето какво се случи.Миналата седмица успях да се измъкна за пет дни в отпуск и отпраших на село да правя активна почивка,иначе казано да побивам колове и да слагам ограда около къщурката в която се базирам зиме по време на ловния сезон,абе трудова терапия.Та натоварвам аз ремаркето със чакъл и поемам към къщата до която има около 200м първа бавна като от средата нагоре разкаляно.Не съобразих допълнителната тежест на ремаркето,и като следствие малко над средата забоксувах.Ни напред ни назад.Гадното ремарке се гърчи всякак си, за да не мога да се спусна назад ,така че газ до дупка,и напред.След десетина петнадесет минути виене по баира с 6000 оборота излязох но двигателя осезаемо стана по шумен ,направо си тропаше.Спях издевателствата и я запалих чак на другия ден.Лоша работа. 4-5 секунди яко тропане после сякаш качи масло и се успокои.Така се прибрах до Перник.По пътя установих следното.При студен двигател е тихо.Щом достигне работна температура започва чукането,като самото то не е постоянно,а се променя с подаването и отнемането на газ.Преди години много подобно на това чукане бе определено от един майстор,като чукане от "бутало-мотовилкова група"и позна .След около 200км една биела излезе навън да види кое говедо кара.Според мен вариантите не са много.1-Отваряне на мотора визуално установяване кой лагер тропа и евентуална смяна и 2- мероприятие наречено "основен ремонт".
    Та какво ще е необходимо за случая.Аз виждам нещата така-основни и биелни лагери,комплект бутала сегменти и болтове,шлайфане на колянов вал и блок,гарнитура за глава,гумички за клапани.Ще ми трябва ли още нещо и знаели някой как ще изглеждат нещата ценово.
    Румен Николов

    0888 358 572

  • #2
    До: Май счупих двигателя

    Първоначално публикуван от sineto Преглед на мнение
    Става въпрос за фронтера А 2.2i 16v Общо взето сам съм си виновен но ето какво се случи.Миналата седмица успях да се измъкна за пет дни в отпуск и отпраших на село да правя активна почивка,иначе казано да побивам колове и да слагам ограда около къщурката в която се базирам зиме по време на ловния сезон,абе трудова терапия.Та натоварвам аз ремаркето със чакъл и поемам към къщата до която има около 200м първа бавна като от средата нагоре разкаляно.Не съобразих допълнителната тежест на ремаркето,и като следствие малко над средата забоксувах.Ни напред ни назад.Гадното ремарке се гърчи всякак си, за да не мога да се спусна назад ,така че газ до дупка,и напред.След десетина петнадесет минути виене по баира с 6000 оборота излязох но двигателя осезаемо стана по шумен ,направо си тропаше.Спях издевателствата и я запалих чак на другия ден.Лоша работа. 4-5 секунди яко тропане после сякаш качи масло и се успокои.Така се прибрах до Перник.По пътя установих следното.При студен двигател е тихо.Щом достигне работна температура започва чукането,като самото то не е постоянно,а се променя с подаването и отнемането на газ.Преди години много подобно на това чукане бе определено от един майстор,като чукане от "бутало-мотовилкова група"и позна .След около 200км една биела излезе навън да види кое говедо кара.Според мен вариантите не са много.1-Отваряне на мотора визуално установяване кой лагер тропа и евентуална смяна и 2- мероприятие наречено "основен ремонт".
    Та какво ще е необходимо за случая.Аз виждам нещата така-основни и биелни лагери,комплект бутала сегменти и болтове,шлайфане на колянов вал и блок,гарнитура за глава,гумички за клапани.Ще ми трябва ли още нещо и знаели някой как ще изглеждат нещата ценово.
    Ужас. Много съжелявам да чуя това. Но ако всичко ти е било наред с мотора няма логика да се счупи след 10 минути тормоз. Или не е имало масло или не е работела маслената помпа или нещо друго....
    no signature no problems

    Коментар


    • #3
      До: Май счупих двигателя

      И аз си мисля че конкретната ситуация не е причина. Просто му е дошло време. Дано да са по малко пораженията. Успех.
      О899 2б2 1З2

      Коментар


      • #4
        До: Май счупих двигателя

        Наистина кофти работа, съжалявам и аз.
        Ако наистина мислиш, че чукането може да е от бутало-мотовилкова група можеш поне сам да определиш от кое бутало е. По време на работа на мотора издърпай лулата на един от цилиндрите, като оставаш да работят само три. И така повтаряш процедурата и за другите три.

        Ако някой от буталните болтове или мотовилков лагер си е отишъл, при прекъсване на свеща на този цилиндър буталото престава да се натоварва и шумът осезаемо намалява. Метода е изпробван.
        ... to be continued

        Коментар


        • #5
          До: Май счупих двигателя

          Сори за мотора.ама да не ти пука сичко се оправя.ние да сме здрави.

          Коментар


          • #6
            До: Май счупих двигателя

            След около шестмесечна експлоатация установих че мотора вероятно е на доста километри,и че макаронаджията го е финосал като за продажба.Не съм я прегрявал маслото смених пак преди месец,но определено похапваше масло,а странно не пуши и ауспуха е чист.Не тече. В момента маслото си е в нормата, лампа не свети температурния режим нормален ,и се надявам да няма драстични щети по коляновия вал.Но със трепет очаквам да видя как ще изглежда ремонта ценово.
            Румен Николов

            0888 358 572

            Коментар


            • #7
              До: Май счупих двигателя

              Първоначално публикуван от Ivich Преглед на мнение
              Наистина кофти работа, съжалявам и аз.
              Ако наистина мислиш, че чукането може да е от бутало-мотовилкова група можеш поне сам да определиш от кое бутало е. По време на работа на мотора издърпай лулата на един от цилиндрите, като оставаш да работят само три. И така повтаряш процедурата и за другите три.

              Ако някой от буталните болтове или мотовилков лагер си е отишъл, при прекъсване на свеща на този цилиндър буталото престава да се натоварва и шумът осезаемо намалява. Метода е изпробван.
              А това ще го проверя още утре.Лошото е че на празен ход тропането почти го няма,а хубавото е че изпилването на лагера вероятно е в начална фаза
              Румен Николов

              0888 358 572

              Коментар


              • #8
                До: Май счупих двигателя

                Сори, ама както го описваш ми прилича на основен лагер..... което значи, че директно отиваш на основен ремонт.... Не, че е болка за умиране, но от такова кратко натоварване..... май си бил с мотор ъп досега
                П.П. не бързай с купуването на части, щото цените са сериозни. по-добре я отвори (или в сервиз, на който имаш доверие) и виж дали няма да минеш със шлайфане на валове +лагери и сегменти+гарнитурки и разни други дреболии.....
                Последно редактирано от kuzdov; 28-04-08, 22:37.
                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                Неизвестен мъдрец

                Коментар


                • #9
                  До: Май счупих двигателя

                  Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                  Сори, ама както го описваш ми прилича на основен лагер..... което значи, че директно отиваш на основен ремонт.... Не, че е болка за умиране, но от такова кратко натоварване..... май си бил с мотор ъп досега
                  Нищо чудно,но ако погледнем философски на нещата после ще имам нов мотор,ее почти като нов.
                  Румен Николов

                  0888 358 572

                  Коментар


                  • #10
                    До: Май счупих двигателя

                    както каза колегата фанатик,проблема не е в продължителното натоварване на двигателя,моя заимата в най големия сняг изкачвах връх чумерна,оборотомера беше все в червеното така поне 500метра,като се имаше напредвид на места изкачвах върха и на задна,проблеми съм нямал.Даже забелязах ,че май нямам изключвател????
                    OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                    Коментар


                    • #11
                      До: Май счупих двигателя

                      Ех Сине ,съжалявам за тази красива Фронтера но му е дошло време да го правиш ,просто.Ще стане нов,ама разходи и известно време без жипката.Колегите са казали каво е необходимо,ще повторя само да я закараш при твой човек,който да предцени,кое е необходимо,а не да те шлеви за цялостен ремонт ако не е необходимо.Успех драги.
                      Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
                      NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

                      Коментар


                      • #12
                        До: Май счупих двигателя

                        И според мен е стопен лагер на колянов вал
                        ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                        Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                        Коментар


                        • #13
                          До: Май счупих двигателя

                          М да лоша работа . Мисля че най добре е 1-во да вадиш кабелите на свещите една по една при запален двигтел и да видиш дали ще има някаква промяна във тропането ако е така на някой цилиндър мисля и аз че лагер . Ако няма промяна ще да е друго според мене . Успех от мене . Дано не се окаже нещо голямо стискам палци както се казва.
                          Добре е човек да има и в пъкала приятели.:)

                          Коментар


                          • #14
                            До: Май счупих двигателя

                            Аз утре вече ще летя за България и ще стоя около 2 седмици. Смятам да си сменя разни възлови агрегати профилактично и да си направя една диагностика на ДВГ, ГНП и дюзи, щото мисля после да си я карам тук, така че ако още не си си намерил сервиз, може да те заведа при моите хора и да си говориш с тях за твоята джипка....
                            "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                            Неизвестен мъдрец

                            Коментар


                            • #15
                              До: Май счупих двигателя

                              Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                              Аз утре вече ще летя за България и ще стоя около 2 седмици. Смятам да си сменя разни възлови агрегати профилактично и да си направя една диагностика на ДВГ, ГНП и дюзи, щото мисля после да си я карам тук, така че ако още не си си намерил сервиз, може да те заведа при моите хора и да си говориш с тях за твоята джипка....
                              Проблем няма само дето от три дни и аз нещо се счупих /налегнаха ме някакви дископатии и прочее опорно двигателни глупости/ и сега ,надявам се временно, съм инвалид на един крак.Жена ми се смили и ми връчи със сълзи на очи ключа от витарата,та се качвам лесно в нея щото в оня камион трябваше да си правя инвалидна рампа.Проходя ли докато си тука ще се видим и да идем до твоите хора.
                              Румен Николов

                              0888 358 572

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X