Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Май счупих двигателя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Май счупих двигателя

    Първоначално публикуван от sineto Преглед на мнение
    Проблем няма само дето от три дни и аз нещо се счупих /налегнаха ме някакви дископатии и прочее опорно двигателни глупости/ и сега ,надявам се временно, съм инвалид на един крак.Жена ми се смили и ми връчи със сълзи на очи ключа от витарата,та се качвам лесно в нея щото в оня камион трябваше да си правя инвалидна рампа.Проходя ли докато си тука ще се видим и да идем до твоите хора.
    Айде по скоро се опъвай,че ремонт те чака....

    Коментар


    • #17
      До: Май счупих двигателя

      Сори за мотора,колега.
      Минах по твоя път заради супен електрод на свещ-първи ремонт от раз!Ако нямаш разбит бутален болт и износване на цилиндрите няма да те одерат жив/мотора го отворихме на 203000 и калибровката на цилиндрите беше като нова/.Лагерите са 60-80лв.комплекта/биелни и основни/,гарнитури и маслообирачи-120/50лв.Труда както го спазариш.На мен ми стъпа на 1100-1200лв. тотал.Бутало/комплект/ първи ремонт струваше 148лв.А как се вади туй прасе не питай.Но всичко от хора е правено.
      Успех!
      П.П.-Моя мотор е 2000 куб.,ако случайно буталата са еднакви и имаш проблем при твоите пиши.Моите оригиналните съм ги прибрал,понеже нищо им няма.Ще ти ги подаря-едни сегменти и си в джаза.

      Коментар


      • #18
        До: Май счупих двигателя

        Първоначално публикуван от tara1
        Не се притеснявай МАХХХ, тази фронтера май вече е в мобилето за продан.Друг май ще руча жабетата.
        Грешиш,засега жабетата си ги ручам аз.Утре ще видя мотора разглобен и тогава ще му мисля.Но досегашната ми нагласа продължава да е в полза на фронтерата още повече че си я харесвам и се надявам в летните жеги да се радвам на климатика,ако естествено в сервиза не му е...т мамата.Историята помни много такива случаи. А за буталата благодаря но имам съмнения, че ще станат.Все пак ще поразгледам руските сайтове.
        Румен Николов

        0888 358 572

        Коментар


        • #19
          До: Май счупих двигателя

          Извинявай припознал съм се.

          Коментар


          • #20
            До: Май счупих двигателя

            Днес към обяд кривнах към сервиза.Бяха разглобили половината мотор но и това беше достатъчно.Лагери в общи линии,нямаше. И основните и биелните нямаха циментация и бяха кафяви.Причинителя на злината вероятно е маслената помпа която поради възраст е попредала богу дух, лампата свети 2-3 секунди и изгасва но явно налягането е недостатъчно.Сега ще разбуня малко духовете.Когато закарах колата в сервиза позаслушаха я и питат.Ее кво тропа? Ми мотора-отвръщам.Да бе.С две думи мислят си че си въобразявам. Знам че много хора са скептични към добавките,но преди три четири месеца взех че пъхнах в мотора универсален модификатор и според мен той е причината да не излязат биелите навън. С тези лагери изминах 70 километра.Не желая да разпалвам полемика,просто споделям това което се вижда в двигателя.
            Румен Николов

            0888 358 572

            Коментар


            • #21
              До: Май счупих двигателя

              Много е вероятно лагерите да са заминали много преди да я купиш, просто добавките са отложили отварянето на мотора известно време. На едно Пежо 405 Д преди 2 години му сменях лагери и сегменти, защото духаше масло от капака на клапаните като го понастъпя на магистралата. Хората от сервиза ми казаха, че вероятно колата е на над 500 000 км и мотора не е отварян, но износването беше минимално и само сегменти ще оправят работата (както и се получи), но така и така е отворена и да и сменят и биелните лагери (без основните). Тая кола и досега си върви и пали без проблеми. Съмнява ме, че ресурса на маслената помпа е по-малък от тоя на двигателя, затова все си мисля, че тоя, от който си я купил ти е спретнал к..капан, като я е натъпкал с буламачи за да прикрие истинското и състояние, дължащо се или на зверска експлоатация или на лошо техническо обслужване (или и двете) от предишния собственик. Както и да е, вече си се захванал с ремонт и поне ще знаеш истинското и състояние и дано нямаш повече изненадки ....
              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
              Неизвестен мъдрец

              Коментар


              • #22
                До: Май счупих двигателя

                Такаа.Вече съм в движение/да чукна на дърво/и е време да споделя някои мои размисли относно покупката на употребяван автомобил.Като ремонт се разминах средно тънко имайки впредвид че не се сменяха бутала.Значи лагери,сегменти, шлайф колянов вал,ремонт на маслена помпа/първата реакция ми беше-"сменяйте",но като чух цената размислих-700лв,а ремонтния комплект,около 250лв./смяна на всички гарнитури,семеринги и разни такива финтифлюшки и като резултат 1300 пари.Бях решил да сменя и буталата но в сервиза ме убедиха с довода че има още ресурс в тях и в цилиндрите,а другия довод бе цена от 400лв за брой.Изненадах се първоначално,защото имах информация за около 500лв за комплект,но изглежда това е за двулитровия двигател.Та да се върна на размислите.Покупката на употребяван автомобил от Италия крие риск,но от друга страна всички стари коли са рискови за портфейла/за онези които все още си носят парите в подобно устройство/.По големия риск е другаде-наличието на метанова уредба.Защото макаронаджията не слага на новата си кола метанова уредба от куртоазия,а защото смята мнооого да я кара,а после да я продаде на някой българин. Моята е видимо гледана и поддържана кола,просто са и доста километрите.И общо взето с този ремонт си платих поставянето на метанова уредба,тук ,ако я бях взел без такава и вероятно на по малко пробег.Това беше за изостряне на вниманието на тези които тепърва ще скачат в приключението-кола на старо.Но за жалост толкова са възможносттита на масовия потребител,но това е друга тема и друг раздел.Исега един чисто практически въпрос.Колко ще трябва да я разработвам да се напаснат лагерите и след какъв пробег мога да преценя улегнали ли са сегментите и въобще имаше ли смисъл от смяната им./За жалост не се сетих да измеря компресия преди ремонта/.
                Румен Николов

                0888 358 572

                Коментар


                • #23
                  До: Май счупих двигателя

                  Най много след 500 петстотин километра смени маслото.дано си налял добро.поне 10 000 не я форсирвай много.до 4 хиляди оборота поне.
                  успех .

                  Коментар


                  • #24
                    До: Май счупих двигателя

                    Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
                    Най много след 500 петстотин километра смени маслото.дано си налял добро.поне 10 000 не я форсирвай много.до 4 хиляди оборота поне.
                    успех .
                    До тук минах около 600км и повече от 2000оборота не съм я натиснал /даже пак ми се обади дископатията от несвойственото ми поведение на десния крак/утре ще ида да сменя маслото.
                    Румен Николов

                    0888 358 572

                    Коментар


                    • #25
                      До: Май счупих двигателя

                      Е хаайде, да ти е честита и вече само да караш.... Между другото, много хора съм убеждавал в това, което ти вече установи, но продължават да се прецакват заради дребни екстри-газчица, касетофонче, джанти и разни такива ала-бала.... Не са виновни макароните, те си ползват колите по предназначение...Виновни са търгашите, дето пробутват боклуци! Ако знаете тука какви коли се продават 2-а ръка, но парите са им други....
                      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                      Неизвестен мъдрец

                      Коментар


                      • #26
                        До: Май счупих двигателя

                        за "търгашите" сме изписали тонове мастило, но без резултат... През Горубляне е все така трудно да се мине с кола...
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #27
                          До: Май счупих двигателя

                          Изминеш ли 15000 - 20000 км.- ГАЗ и няма ядове...всичко си ляга и се напасва за тези км. имайки в предвид какво си сменил и какво не.Но както ти е писал колегата относно маслото - непременно го направи..Радвам се,че джипа ти е вече наред - сега остава да се оправиш и ти защото знам какво е положението когато те боли кръста и те опъва къде ли не........личен опит....

                          Коментар


                          • #28
                            До: Май счупих двигателя

                            Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                            сега остава да се оправиш и ти защото знам какво е положението когато те боли кръста и те опъва къде ли не........личен опит....
                            Mъка,братче.Мъка.
                            Румен Николов

                            0888 358 572

                            Коментар


                            • #29
                              До: Май счупих двигателя

                              Честито Сине и не се коси за втората ръка.Ако купиш нова джипка за 50 000 лв.,след 10 години ще струва 10 000.Загубата за 10 години е 40 000 лв или 333 лв. за месец,и то ако не правиш никакви ремонти,смятам само овехтяването.
                              А на бас че със старата ми джипка не харча за ремонт и потдръжка по 333 лв. на месец или по 4000 лв за година.

                              Още веднъж честито и ще се радвам да се разходим някой ден.
                              Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
                              NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

                              Коментар


                              • #30
                                До: Май счупих двигателя

                                Първоначално публикуван от adwokat Преглед на мнение
                                Честито Сине и не се коси за втората ръка.Ако купиш нова джипка за 50 000 лв.,след 10 години ще струва 10 000.Загубата за 10 години е 40 000 лв или 333 лв. за месец,и то ако не правиш никакви ремонти,смятам само овехтяването.
                                А на бас че със старата ми джипка не харча за ремонт и потдръжка по 333 лв. на месец или по 4000 лв за година.

                                Още веднъж честито и ще се радвам да се разходим някой ден.
                                Забрви да сметнеш и разликата в каското на кола която струва 10 000лв и каското на кола която струва 50000лв. Тогава загубата сигурно ще е 600лв на месец

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X