До: Спирачна помпа-фронтера кб 2.0
здравейте
аз съм сменял на исузо 2000 година модел
което е 1 към 1 с опел кампо - пикап
само по емблемата се различват май а имам и кб 2.0
та като погледнахме трите се оказа че сервото помпите на спирачките и н съединителите а също и казанчетата на 3-те са еднакви
дори и като означеня по тях
въпросната помпа се различава коренно от другият модел помпа които се монтират на фронтерите с двигател 2.4 и 2.3 и които чисто нови се продават по 96 лв цялата помпа
така
тази спирачна помпа коята правихме на това исузо беше на 200к км
и беше износена тотално
опитахме ремонт във фирма хидроникс - казанлък които са много печени момчета и направиха вичко възможно - но все пак помпата беше твърде износена и не стана
така
проверихме цена на нова - 900 лв
това е цена ужасна
след едноседмично безуспешно търсене и ровене по знайни и незнайни доставчици и морги купихме една помпа от фронтера 2.4 която както казах няма нищо общо с тази оригиналната от 900 лв и така по старата изпитана система нагодиго палихме оксижена
кривиме тръбички купувахме нови щото скапахме едни и накрая сед един ден борба пригодихме помпата от 2.4 която по ДЕБИТ и НАЛЯГАНЕ
отговаря на оригиналната
по захващане са еднакви но имат разлика и то съществена в изводите на тръбичките
също така помпата от2.4 е по голяма
а забрвих да кажа
1 изосването на оригиналната по наши предположения е в следствие на
използването на висококачествено българско масло които нищо че е 10 пъти по ефтино било със същите показатели
2 обезвъздушаването на оригинлната помпа е меко казано доста трудно
абе очаквайте доста неприятности като стигнете до там
дано съм бил полезен с нещо и успех с ремонта
ПП ако имате спирачки или помпата тече твърде малко
по добре не се впускайте в приключение
здравейте
аз съм сменял на исузо 2000 година модел
което е 1 към 1 с опел кампо - пикап
само по емблемата се различват май а имам и кб 2.0
та като погледнахме трите се оказа че сервото помпите на спирачките и н съединителите а също и казанчетата на 3-те са еднакви
дори и като означеня по тях
въпросната помпа се различава коренно от другият модел помпа които се монтират на фронтерите с двигател 2.4 и 2.3 и които чисто нови се продават по 96 лв цялата помпа
така
тази спирачна помпа коята правихме на това исузо беше на 200к км
и беше износена тотално
опитахме ремонт във фирма хидроникс - казанлък които са много печени момчета и направиха вичко възможно - но все пак помпата беше твърде износена и не стана
така
проверихме цена на нова - 900 лв
това е цена ужасна
след едноседмично безуспешно търсене и ровене по знайни и незнайни доставчици и морги купихме една помпа от фронтера 2.4 която както казах няма нищо общо с тази оригиналната от 900 лв и така по старата изпитана система нагодиго палихме оксижена
кривиме тръбички купувахме нови щото скапахме едни и накрая сед един ден борба пригодихме помпата от 2.4 която по ДЕБИТ и НАЛЯГАНЕ
отговаря на оригиналната
по захващане са еднакви но имат разлика и то съществена в изводите на тръбичките
също така помпата от2.4 е по голяма
а забрвих да кажа
1 изосването на оригиналната по наши предположения е в следствие на
използването на висококачествено българско масло които нищо че е 10 пъти по ефтино било със същите показатели
2 обезвъздушаването на оригинлната помпа е меко казано доста трудно
абе очаквайте доста неприятности като стигнете до там
дано съм бил полезен с нещо и успех с ремонта
ПП ако имате спирачки или помпата тече твърде малко
по добре не се впускайте в приключение
Коментар