Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с температурата на Фронтера

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Проблем с температурата на Фронтера

    Първоначално публикуван от koi4a Преглед на мнение
    Колега Рашо не разбрах точно кога се включва перката на радиатора но мисля че и при мен е така. При мен перката се включва точно преди червената зона, моя двигател е X20SE и съм с климатик. Та според мен не е нормално тая перка да се включва при 105 оС. На FACET датчика е с part No 7.5639 за съжаление не мога да дам линк, но ако правилно разбирам има датчик с диапазон 105-100 оС и с 95-90 оС, решил съм да го сменя. Ето го датчика отдолу ако може някой да каже има два варианта на този датчик или е с две степени.
    Ако сложиш 95-90 ще ти работи постоянно перката, защото термостата като ти затвори и няма какво да ти хлади датчика.
    no signature no problems

    Коментар


    • #32
      До: Проблем с температурата на Фронтера

      Вярно прав си. Сега видях, че Facet имат и датчик с температура 100-95 този ще е по удачен.
      Последно редактирано от koi4a; 19-06-08, 09:36.

      Коментар


      • #33
        До: Проблем с температурата на Фронтера

        Слагайте само като оригиналният датчик с същите температури,че моят беше изгорял,и слагам и аз с по малко градуси уж да включва по рано,но не,3 седмици по майстори докато намеря проблема и той е следният:
        Датчика трябва да е същият като орифиналният,защото слагам всякакви бели,зелени,с различни грaдуси,включва голямата перка на 90 градуса и стрелката мине ли средата(90 градуса) и климатика изключва,и се шашнах,сменям датчици един през друг и ефекта е този,изключва климатика мине ли 90 градуса,снемям и малкият датчик на термостата,че и той ме лъжеше,3 нови датчика и никой не показва вярно,първият показва че е на 120 градуса,мерим в казанчето тя е на 100 градуса,слагам втори показва че на 90 градуса мерим в казана тя на 100,слагам трети показва 95 градуса,мерим в казана тя е 70,и реших проблема на моргата с стар,свалям датчик от работила кола,слагам и сега мери перфектно,защото новите са пълни боклуци,3 на различни фирми,и трите нови за нищо не стават,след смяната и на двата датчика се получи следният задоволителен резултат:
        слагане на абсолютно същят датчик,с същите показатели,смяна на малкият датчик с същият,и сега включва на 100 градуса охлажда до 80 градуса и спира голямата перка,климатика изключва на 113 градуса и въртят и двете перки доката не падне до 80 градуса.След една камара нерви,време и пари проблема е решен,готов съм за лятото.

        Поздрави

        Коментар


        • #34
          До: Проблем с температурата на Фронтера

          Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
          Слагайте само като оригиналният датчик с същите температури,че моят беше изгорял,и слагам и аз с по малко градуси уж да включва по рано,но не,3 седмици по майстори докато намеря проблема и той е следният:
          Датчика трябва да е същият като орифиналният,защото слагам всякакви бели,зелени,с различни грaдуси,включва голямата перка на 90 градуса и стрелката мине ли средата(90 градуса) и климатика изключва,и се шашнах,сменям датчици един през друг и ефекта е този,изключва климатика мине ли 90 градуса,снемям и малкият датчик на термостата,че и той ме лъжеше,3 нови датчика и никой не показва вярно,първият показва че е на 120 градуса,мерим в казанчето тя е на 100 градуса,слагам втори показва че на 90 градуса мерим в казана тя на 100,слагам трети показва 95 градуса,мерим в казана тя е 70,и реших проблема на моргата с стар,свалям датчик от работила кола,слагам и сега мери перфектно,защото новите са пълни боклуци,3 на различни фирми,и трите нови за нищо не стават,след смяната и на двата датчика се получи следният задоволителен резултат:
          слагане на абсолютно същят датчик,с същите показатели,смяна на малкият датчик с същият,и сега включва на 100 градуса охлажда до 80 градуса и спира голямата перка,климатика изключва на 113 градуса и въртят и двете перки доката не падне до 80 градуса.След една камара нерви,време и пари проблема е решен,готов съм за лятото.

          Поздрави
          Ех ако беше прочел темата ми за климатик на Фронтера, щеше да прескочиш всичко това!
          А относно загряването- при моят двигател x20se загрява до червеното и тогава включва вентилатора! Като преди това е изключил климатика!
          Така че това е нормалната работа!
          Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

          А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

          Коментар


          • #35
            До: Проблем с температурата на Фронтера

            при мен е следното включва на около 100 и 102 градуса и се охлажда до 80, при мен с новият"стар" датчик това е малко над 100 градуса на колата,но перката е много безшумна,тази на климатика повече бръмчи



            Поздрави

            Коментар


            • #36
              До: Проблем с температурата на Фронтера

              Няма как да се охлажда до 80 оС защото термостата затваря/ отваря на 92 оС.
              Моля модератор да изтрие мненията ми в тази тема за различни температурни датчици за фронтерата щото съм се заблудил, датчика е един с две степени 95-90 оС и 105-100 оС.

              Коментар


              • #37
                До: Проблем с температурата на Фронтера

                Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                Ех ако беше прочел темата ми за климатик на Фронтера, щеше да прескочиш всичко това!
                А относно загряването- при моят двигател x20se загрява до червеното и тогава включва вентилатора! Като преди това е изключил климатика!
                Така че това е нормалната работа!
                сега пък мене ме хвърли в размисъл, на мен вентилатора ми се включва на средата между предпоследната и последната бели черти, досега не ми е стигала до червена зона, 97г. X20SE двигател.

                Коментар


                • #38
                  До: Проблем с температурата на Фронтера

                  Първоначално публикуван от rashana Преглед на мнение
                  сега пък мене ме хвърли в размисъл, на мен вентилатора ми се включва на средата между предпоследната и последната бели черти, досега не ми е стигала до червена зона, 97г. X20SE двигател.
                  Така трябва. Никой няма да проектира охлаждане което охлажда в последния момент. Винаги има запас. Трябвя да включва малко след средата ( 9 часа ) и да изключва на 9.
                  no signature no problems

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X