Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем при студен двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Проблем при студен двигател

    Както писах според диагностиката дебитомера си е заминал но струва към 400лв и си карам така. Той на газ не играе роля де.

    Коментар


    • #32
      До: Проблем при студен двигател

      Първоначално публикуван от martin_kralev Преглед на мнение
      Koi4a не разбрах дали си отстранил проблема . имах абсолютно същите смптоми с моята фронтера 2.0i. Проблема беше в маркуча за въздуха беше пропукан от долната страна и не се виждаше. решението беше маркуч за горещ въздух от маг.за строителни мат. 35см. с вътрешно ф70 за 3.00лв. ако не си го оправил моге да пробваш. А ако си открил проблема дано да си се разминал тънко.
      Колега,качи снимка на този маркуч,че моя въздуховод е целия в изолирбанд.Миналата зима газовата беше бъглясала(мембрани) и като изтрещя клепалото опази дебитомера,но въздуховода цъфна мъжката.Пиши по-подробно за какво е и по-конкретно за спецификата на магазина.Да се знае какво да питаме продавачите,че ако се чака те да ни насочат.....
      Поздрави.

      Коментар


      • #33
        До: Проблем при студен двигател

        Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
        Колега,качи снимка на този маркуч,че моя въздуховод е целия в изолирбанд.Миналата зима газовата беше бъглясала(мембрани) и като изтрещя клепалото опази дебитомера,но въздуховода цъфна мъжката.Пиши по-подробно за какво е и по-конкретно за спецификата на магазина.Да се знае какво да питаме продавачите,че ако се чака те да ни насочат.....
        Поздрави.

        ОК утре ще кача снимки и на оригиналния и на побългареня само че , моя маркуч не е като този на Koi4a по моя няма датчици и дебитомера ми е прекрепен за въздушния филтър.А инак магазина е смесен (строителни мат.;скрепителни елементи ; ел.уреди ; машини; ВиК ; и т.н.) маркучът е за въздохопровод (мек е) и издържа до 90 градуса. Моя още не се е разтопил.


        Поздрави

        Коментар


        • #34
          До: Проблем при студен двигател

          Здрасти в момента правя опит да кача обещаните снимки на въздуховода но за пръв път качвам стимки и незнам дали ще стане нещо.


          Поздрави.
          Прикачени файлове
          Последно редактирано от martin_kralev; 31-01-08, 12:27. Причина: неможах да прикача снимките

          Коментар


          • #35
            До: Проблем при студен двигател

            Първоначално публикуван от martin_kralev Преглед на мнение
            ОК утре ще кача снимки и на оригиналния и на побългареня само че , моя маркуч не е като този на Koi4a по моя няма датчици и дебитомера ми е прекрепен за въздушния филтър.А инак магазина е смесен (строителни мат.;скрепителни елементи ; ел.уреди ; машини; ВиК ; и т.н.) маркучът е за въздохопровод (мек е) и издържа до 90 градуса. Моя още не се е разтопил.


            Поздрави
            Видях го.За какво е всъщност имаш ли идея.Моторите ни са еднакви,маркучите също.Магазина да не е Жираф или Практикер,Мосю Бриколаж и т.н.?Да знам къде да ровя.Много любезни бе-да резнат 35см.-чак не вярвам като гледам тука какви чапли продават,но и метър да купя като знам какво чух за оригинален пак е супер.

            Коментар


            • #36
              До: Проблем при студен двигател

              Макси
              ето ти още един пример
              Прикачени файлове
              Няма лош автомобил.В повечето случаи има лош собственик ;)

              Коментар


              • #37
                До: Проблем при студен двигател

                Първоначално публикуван от recaro_7 Преглед на мнение
                Макси
                ето ти още един пример
                Това от къде,че като няма гофра не спъва въздуха и за мен оптимизира.Или от какво-благодаря авансово!

                Коментар


                • #38
                  До: Проблем при студен двигател

                  Ми от мототехника Благоевград,
                  за колко Ф е не помна/ще ида до гаража да вида/
                  Водат ги маркучи-тръбопроводи за охладителната с-ма на рейсове,че татко кара икарус и беше 8лв./метъра.
                  Та парчето дойде 3-4 лв.
                  Ама са като се сложи глочката да АГУ-то и идва малко дълъг.
                  та така
                  Няма лош автомобил.В повечето случаи има лош собственик ;)

                  Коментар


                  • #39
                    До: Проблем при студен двигател

                    Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                    Видях го.За какво е всъщност имаш ли идея.Моторите ни са еднакви,маркучите също.Магазина да не е Жираф или Практикер,Мосю Бриколаж и т.н.?Да знам къде да ровя.Много любезни бе-да резнат 35см.-чак не вярвам като гледам тука какви чапли продават,но и метър да купя като знам какво чух за оригинален пак е супер.

                    Здрасти ами водят го маркуч за горещ въздух ,а в Шумен нямаме нито един от изброените маг. ,Що се отнася за маркуча от вътре е гладък и е гофра само отвън. Ако не намериш(което ме съмнява) пиши ще ти пратя по куриер.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Проблем при студен двигател

                      Първоначално публикуван от recaro_7 Преглед на мнение
                      Ми от мототехника Благоевград,
                      за колко Ф е не помна/ще ида до гаража да вида/
                      Водат ги маркучи-тръбопроводи за охладителната с-ма на рейсове,че татко кара икарус и беше 8лв./метъра.
                      Та парчето дойде 3-4 лв.
                      Ама са като се сложи глочката да АГУ-то и идва малко дълъг.
                      та така
                      Парите и за метър са смешни,но прав ли го взе или с кривка.Там са си 90 градуса и тоя дебелия маркуч ще се пречупи според мен ако няма кривина оригинално.А марка на камионче нещо че тука Мототехника я затрихме отдавна.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Проблем при студен двигател

                        Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                        Парите и за метър са смешни,но прав ли го взе или с кривка.Там са си 90 градуса и тоя дебелия маркуч ще се пречупи според мен ако няма кривина оригинално.А марка на камионче нещо че тука Мототехника я затрихме отдавна.

                        Маххх определено въздуховода на колегата е по добрия вариянт , щом е за водно съединение няма да има проблем с температурата а и изглежда мн.по добре (почти като оригиналния)

                        Поздрави на всички.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Проблем при студен двигател

                          В неделя пробвах да карам на газ с изключена ламбда сонда и проблема изчезна. Сега ще я прекъсна с реле.
                          Дано е от полза и на други колеги.

                          Коментар


                          • #43
                            От: До: Проблем при студен двигател

                            Можеш ли да ми обасниш или да покажеш на схема/снимка къде точно се намира лабда сондата?

                            Коментар


                            • #44
                              От: До: Проблем при студен двигател

                              Ламбда сондата е забита в тръбата след изпускателните колектори, преди катализатора, като й проследиш кабелите ще намериш и буксата. Аз откакто я прекъснах не съм имал нито веднъж проблем. Смених и маркуча след въздушния филтър, че заради прегъването след монтажа на плочката за газта и той заминава, и лампата на чека спря да свети ама незнам дали заради релето на ламбдасондата или заради емулатора. В интерес на истината фанатика ми беше казал още преди да сложа газовата, че трябва сондата да бъде прекъсната с реле докато работи на газ, но "майсторите" ме убеждаваха, че тя имала значение и за работата на газ. И последно проблема се появи няколко месеца след монтажа на газта а не веднага.

                              Коментар


                              • #45
                                От: До: Проблем при студен двигател

                                Първоначално публикуван от koi4a Преглед на мнение
                                ...Ламбда сондата е забита в тръбата след изпускателните колектори, преди катализатора, като й проследиш кабелите ще намериш и буксата. Аз откакто я прекъснах не съм имал нито веднъж проблем....
                                Извинявай , но нещо не схванах за кой проблем говориш ? Проблема от началото на темата ти е , че гасне на бензин при стартиране на студен двигател . Сега казваш , че когато ламбда сондата е прекъсната по време на работа на газ , то на студен двигател пали на бензин без проблем ?
                                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X