Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем при студен двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем при студен двигател

    Колеги имам следния проблем, като паля сутрин на бензин вдига обороти до 1500 и след това гасне, пак паля пак същото, след втория третия път като дам маалко газ се вдигат и над 1500 и пак гасне, ако натисна по силно газта направо гасне. След няколко такива манипулации се оправя полужението, на газ няма такъв проблем, сменил съм бензиновия филтър и въздушния е О.К. Като е загряла вече също няма никакъв проблем на бензин.
    Да поясня става дума за 2.0 бензин (Х20SE)


    Давайте идеи какво може да е.

  • #2
    До: Проблем при студен двигател

    Виж какво става с температурните датчици - вода и въздух!
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • #3
      До: Проблем при студен двигател

      Датчика за водата не е ли само да включва перката, къде трябва да е датчика за въздуха и какво се гледа, при диагностика дали ще се покаже проблема?

      Коментар


      • #4
        До: Проблем при студен двигател

        Според мен диагностика се прави за да се открие проблема ...??!!
        А после евентуално и да се отстрани.
        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

        Коментар


        • #5
          До: Проблем при студен двигател

          Явно не съм се изразил правилно, мисълта ми беше дали диагностиката ще покаже каква е причината за ....
          Между другото Car Test аз също съм от Ямбол, какво ще кажеш като си дойда за коледа да дойда в твоя сервиз и да ми прегледаш джипката.

          Коментар


          • #6
            До: Проблем при студен двигател

            Само да не е на 24.12 вечерта ...... след 20:00 часа ..
            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

            Коментар


            • #7
              До: Проблем при студен двигател

              Моторчето за ППХ?Може да е клеясало и сутрин при по-студено време да не може да го командва соленоида.После от горещината на мотора да се движи горе долу.Най-добре диагностика-ще покаже от къде е.Имаш датчик за водата който е само да дава инфо на компа,отделно има датчик за вода който е само за стрелката на таблото.Този първия се набива с мизерии куплунга.Пръсни го с контактен спрей или нещо подобно.Миналата зима така ставаше при мен и като умих моторчето за ППХ и пръснах куплунга студеното палене се нормализира.
              Успех!

              Коментар


              • #8
                До: Проблем при студен двигател

                Първоначално публикуван от koi4a Преглед на мнение
                Датчика за водата не е ли само да включва перката, къде трябва да е датчика за въздуха и какво се гледа, при диагностика дали ще се покаже проблема?
                За въздуха е отгоре на възд.филтър,т.е. дебитомера.За водата при мен е като застанеш пред торпедото от ляво над шпилката за опъване ремъка на динамото.За ключ 17 и със синя пластмаса на куплунга.

                Коментар


                • #9
                  До: Проблем при студен двигател

                  Моя опел ми правеше този проблем от позапушени дюзи.След 5 мин работа на място само с кориселин се оправяше.Няма логика ,но този номер съм го правил 3 пъти с успех.
                  Нали не спира помпата като си на газ?

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблем при студен двигател

                    Помпата не е спряна докато работи на газ, ще побазикам моторчето за празен ход и температурните датчици за въздух и вода, и пак ще пиша. Доколкото разбрах по датчиците освен почистване на куплунзите друго не мога да направя.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблем при студен двигател

                      Първоначално публикуван от koi4a Преглед на мнение
                      Помпата не е спряна докато работи на газ, ще побазикам моторчето за празен ход и температурните датчици за въздух и вода, и пак ще пиша. Доколкото разбрах по датчиците освен почистване на куплунзите друго не мога да направя.
                      Ами за водата е капсулован.Ако не е лош контакт си е променил параметрите.Дебитомера е по-мъхнат,но не се чупи толкова лесно,колкото водния датчик.А пък е цифра.За водата е 20-на лв.
                      Профилактирай куплунзите и моторчето.Ако няма ефект-диагностика.Инжекторите са доста здрави,но с нашите прелестни горива всичко е възможно...!!!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблем при студен двигател

                        Аз имах същият проблем. Всичко се реши след едно елконче. Диагностиката показа че ламбда сондата е на път да си отиде. Плюс това нямах и ламбда сонда симулатор на газовото и в следствие на всичко това компа трупа грешки. И за да не ставам многословен ПРОБЛЕМА си реших така: Нова ламбда сонда и монтаж на ламбда сонда симулатор при работа на газ. После откачих акумулатора за малко и след това проблема изчезна завинаги.
                        Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                        А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблем при студен двигател

                          Според диагностиката ми е заминал въздухомера, лошото е че струва по първоначални данни 400 и нагоре лв. Увериха ме че повредата на този датчик няма да доведе след себе си други проблеми просто на бензин е бедна сместа. За сега така ще я карам.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблем при студен двигател

                            на кое казваш "въздухомер" ?
                            идентичен с твоя проблем имаше ако не греша в тема от преди месец-два...ако става въпрос за същото - датчикът на дроселовата клапа въобще не е 400лв. а от порядъка на 60-100(в зависимост от производителя) и смяната му при мен реши проблема (симптомите бяха същите).
                            а несмяната му определено ще ти завиши разхода ( и то как) тъй че не се скъпи...

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблем при студен двигател

                              На рисунката позиция 2. В ремонтния софтуер на руски пише измерител количество въздуха.
                              Номера на този датчик е 0280217003
                              Прикачени файлове

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X