Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми и решения при неработеща/изгоряла/ бензинова помпа

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проблеми и решения при неработеща/изгоряла/ бензинова помпа

    При прекъсната помпа и непрекъснати бензинови инжектори се получава горе-долу това:
    http://www.offroad-bulgaria.com/show...84#post1805584

    Ако беше така твоят случай щеше да се радваш на нисък разход на газ и да се чудиш къде ти изчезва бензинът

    П.П. Аз все ак те съветвам да дадеш +12V директно на помпата и да се опиташ да запалиш. Ако успееш, значи наистина имаш кабален или реле проблем.
    Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

    Коментар


    • От: Проблеми и решения при неработеща/изгоряла/ бензинова помпа

      С директен плюс може директно да си вкара автогол. Има схеми, има цветове на кабелите. Не е извънземна технология и всеки що-годе грамотен електричар може да проследи веригата.
      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
      Неизвестен мъдрец

      Коментар


      • От: Проблеми и решения при неработеща/изгоряла/ бензинова помпа

        Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
        С директен плюс може директно да си вкара автогол. Има схеми, има цветове на кабелите. Не е извънземна технология и всеки що-годе грамотен електричар може да проследи веригата.
        Само за проба не вярвам да е проблем.
        Аз продължавам да търся проблема малко - по малко, че няма време в момента.
        Разкапсуловах релето и го проверих - всичко е наред. Едната намотка явно се командва от ключа понеже без него автомобила не работи, а другата е за помпата.
        Имам кутия която прекъсва инжекторите (разбрах вчера), но там още не съм се заигравал.
        Sent from my Nokia s fenerche

        Коментар


        • От: Проблеми и решения при неработеща/изгоряла/ бензинова помпа

          Самонадминах се по простотия! Едно от четирите релета до предният ляв фар(задно дясно като застанеш отпред).
          При положение че скачам първо на лекото и мекото защо скочих да разглабям резервоари и помпи не мога да отговоря.
          Sent from my Nokia s fenerche

          Коментар


          • От: Проблеми и решения при неработеща/изгоряла/ бензинова помпа

            Първоначално публикуван от //Радо// Преглед на мнение
            .....Релето като дам на контакт си цъка и след 5-6 сек. изключва. ......
            Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
            ....Точно така трябва да работи....
            Логично е да е така , ама да използвам случая да попитам : и при мотор C20NE ли е така оригинално , или само моя е извън света ? Щото при мен помпата върти чак като завъртя на стартер .
            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

            Коментар


            • От: Проблеми и решения при неработеща/изгоряла/ бензинова помпа

              ... Щото при мен помпата върти чак като завъртя на стартер .[/QUOTE]
              При моя също е така -помпата върти чак когато завъртя на стартер.
              ОФА 98г. ДБ Х22ХЕ-дал квото дал!
              Grand Cherokee 2.7
              GSM 0888148630

              Коментар


              • От: Проблеми и решения при неработеща/изгоряла/ бензинова помпа

                Вчера при мен не беше така. Върти само когато завъртиш стартера.
                Първият път когато пробвах давах на контакт и връщах. Дефакто след като върна ключа едната бобина на двойното реле е изчаквала 2-3 секунди и е изключвала това ме е заблудило.
                Управлението на втората бобина заработи след като смених релето отпред до фара.
                От "релето до фара" до "двойното реле" е червено-син дебел кабел (+). От "ДР" до предпазителя е дебел червено- черен 10 -ина санта. След предпазителя до бензиновата помпа е синьо- черен тънък кабел.
                Sent from my Nokia s fenerche

                Коментар


                • От: До: Бенз.помпа или ...Помагайте.

                  постоянно токовите двигатели, какъвто в случая е този на помпата, когато не могат да развъртят ца с голяма консумация на ток. според мен за това му гори предпазителя

                  Коментар


                  • От: Проблеми и решения при неработеща/изгоряла/ бензинова помпа

                    И моята излезе от резервоара. От БМВ 7 ма серия (нямам си идея колко стар модел). Метър и половина маркучи и кабели. Намери си място под маркучите за зареждане, легнала на планките за закрепване и резервоара. Нейният държач пък е приклещен м/у двата болта държащи бъкела към рамата.
                    Моята помпа докато си играя с нея сдаде багажа(всъщност си работеше както иска) - отворих я и имаше счупена четка. Тази другата и тя беше блокирала но я отворих и нея. Беше пълна с боклуци и пясък. Разглабяне. ВД40. Среза който направих го залепих с "течен метал" на Бизон, отгоре "водоземна скоба" от ВИК. Засмуква си от резервоара без никакъв проблем и бачка.
                    М/у другото покрай сагата, разпарчедосах 5-6 стари помпи и ми направи впечатление че ако няма мизерия трудно може да се случи нещо на помпа за пълна инжекция. Всичко вътре в тях е толкова елементарно и здраво че пробива е само в четки,четкодържачи и замърсяване.
                    Sent from my Nokia s fenerche

                    Коментар


                    • От: Проблеми и решения при неработеща/изгоряла/ бензинова помпа

                      Здравейте, и аз съм в същия филм, но аз реших да удължа агонията и вкарах газовата бутилка заедно с малък резервоар в коша на стария. Някой може ли да ми каже двата клапана в краищата на пласмасовия резервоар за какво служат и фатално ли е ако ги няма? Имам предвид №4 в скицата


                      ПоздравиНатиснете снимката за да я уголемите

Име:0010410.jpg
Прегледи:1
Размер:73.3 КБ
ID:5423205
                      Последно редактирано от Boby; 06-11-12, 21:22.
                      ОФА 2.0 Спорт "96
                      Боян 0898642831

                      Коментар


                      • От: Проблеми и решения при неработеща/изгоряла/ бензинова помпа

                        отдушници
                        МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                        Коментар


                        • От: Проблеми и решения при неработеща/изгоряла/ бензинова помпа

                          при монтаж на външна помпа какви интервенций правите по кошницата.Оставяте ли няква помпа вътре заради цедката и, или директно пускате маркуча да смуче без цедка и се осланяте само на бензиновия филтър? Питам ,щото се чудя как да я таманя и аз.

                          Коментар


                          • От: Проблеми и решения при неработеща/изгоряла/ бензинова помпа

                            Първоначално публикуван от svi6tovski Преглед на мнение
                            при монтаж на външна помпа какви интервенций правите по кошницата.Оставяте ли няква помпа вътре заради цедката и, или директно пускате маркуча да смуче без цедка и се осланяте само на бензиновия филтър? Питам ,щото се чудя как да я таманя и аз.
                            Ако оставиш старата помпа просто няма да засмуче през нея.
                            Тръба със финна цедка на краят и на мястото на помпата!
                            Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                            А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                            Коментар


                            • От: Проблеми и решения при неработеща/изгоряла/ бензинова помпа

                              Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                              Ако оставиш старата помпа просто няма да засмуче през нея.
                              Тръба със финна цедка на краят и на мястото на помпата!
                              Фината цедка е предпоставка за евентуалното и запушване при мръсно гориво . Което предполага на един етап пак сваляне и отваряне на бъкела . Аз затова и нея съм махнал и разчитам на външния горивен филтър . Все пак много по-лесна е единствено неговата смяна .
                              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                              Коментар


                              • От: Проблеми и решения при неработеща/изгоряла/ бензинова помпа

                                Здравей, помпата ти се намира в резрвоара, около 180 лева китайска.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X