Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рьчни Хьбове.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Рьчни Хьбове.

    Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
    Аз също съм с ръчни хъбове AISIN, когато ги купувах от Лозан преди да ги монтирам и двата хъба имаха много грес и едвам се въртяха и двете врътки, след като ги накиснах в кореселин и ги изчистих до блясък, после ги смазах с диференциално масло и съвсеем малко грес около шлиците, няколко месеца и досега нямат грешка, врътките ги въртя много леко, включително и при минусовите температури
    Снощи беше -12 и нямаше дерт при включването им.Освен като се постопли да ги измия и аз.Иначе точно както ти пишеш така направих и аз още след като го взех.
    C20Nе '94 KБ

    https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

    Коментар


    • #77
      От: До: Рьчни Хьбове.

      Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
      Без подложна шайба едва ли ще се разминеш.
      Като откачиш автоматичния хъб и на неговото място нанижеш ръчния -всичко ще ти светне Няма нищо сложно .

      Единственото , с което задължително трябва да се съобразиш е че трябва да нямаш аксиален луфт в полуоската ( има писано по въпроса). Ако в момента го имаш наличен , то от големината му се определя и дебелината на подложната шайба. На струг се прави за 15 мин.

      А и още нещо : така и така ще ръчкаш по главините . Не е зле с едното да си сервизираш и лагерите на главината - проверка за евентуални луфтове и смяна на грес . Щото едва ли предния собственик е правил тази процедура в навечерието на продажбата на джипката .
      както казвашколега, ще трябва да използвам канала,който е върху шлиците, не оригиналния на автоматичния хъб, който е на по-тънката част на карето. колко са точните размери на нужната за там зегерка, та да не свалям карето, за да замервам. гимнастиката е голяма.

      Коментар


      • #78
        От: До: Рьчни Хьбове.

        Първоначално публикуван от svi6tovski Преглед на мнение
        както казвашколега, ще трябва да използвам канала,който е върху шлиците, не оригиналния на автоматичния хъб, който е на по-тънката част на карето. колко са точните размери на нужната за там зегерка, та да не свалям карето, за да замервам. гимнастиката е голяма.
        Не помня точно , пък и аз го правих по малко по-различен начин : Използвах оригиналната зегерка на автоматичния хъб , плюс две подложни шайби със съответния диаметър , за да обера аксиалния луфт . Но на мен струговете са ми под ръка , та ми беше лесно =

        Всъщност , защо трябва да сваляш карето ?! Като свалиш автоматичния хъб , имаш достатъчно място за шублера.
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • #79
          От: Рьчни Хьбове.

          Външната зегерка е 16 мм, а вътрешната 20 или 22 по спомен. Има ги на всяка читава железария.
          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
          Неизвестен мъдрец

          Коментар


          • #80
            От: Рьчни Хьбове.

            Не е толкова малка, 26-27 мм е размера на зегерката...
            ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

            Коментар


            • #81
              От: Рьчни Хьбове.

              Първоначално публикуван от svi6tovski
              мисълта ми беше,че със сигурност ще трябва да ползвам канала, който е на шлиците, а не оригиналния на автоматичния хъб,нали така.
              Да, така е...
              ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

              Коментар


              • #82
                От: Рьчни Хьбове.

                Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
                Да, така е...
                Не баш. Може да се ползва и външната зегерка, но се изработва втулка при стругар. Или се ползва холендрова гайка 1", като се изпилва на шмиргел до подходящия размер .....
                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                Неизвестен мъдрец

                Коментар


                • #83
                  От: Рьчни Хьбове.

                  http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=81175&page=5 Пост №85

                  п.п.Всичкото инфо,което ти трябва го има пет теми по-надолу.

                  Коментар


                  • #84
                    От: Рьчни Хьбове.

                    Първоначално публикуван от Alexfield
                    .....
                    А декоративните капачки стават излишни като сложиш фланци - просто предните седят адски грозно.....
                    Аз съм с фланци и ръчни хъбове и декоративната капачка изглежда ето така :

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13022015278.jpg
Прегледи:1
Размер:131.4 КБ
ID:5641668

                    .... и не го намирам никак грозно
                    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Рьчни Хьбове.

                      Първоначално публикуван от svi6tovski
                      ми колега ти се зачждаш. писал съмм за автоматите,че се гласят без да се сваля джантата, за ръчни казах,че не знам още. и ти за тях спориш.както и да е. питах просто за размери на зегерката,за да ми е по-лесно.
                      за инфо-звъннах на лозан(исузо), и човека без да разтяга локуми каза. диаметър на шлиците 28мм, зегерка за вал 28.
                      подложни шайби вътрешно 28мм, външо 30-32мм. дебелина-според нуждата.
                      Това за ОФА със 17 шлици ли?
                      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                      Неизвестен мъдрец

                      Коментар


                      • #86
                        От: Рьчни Хьбове.

                        Значи монтирах ги, пробвани-работят перфект.
                        Обобщавам-офа, ръчни хъбове-17шлици,6 болта.зегерката се слага на вътрешнуя канал-този върху самите шлици. Подлижни шайби-вътрешен диаметър ф28,външен от ф30 до ф 34(по-голяма периферия, по добре). Дебелина на подложките-според луфта(аз сложих 0,4).
                        Зегерка-стават и ф25 и ф26 вътрешен диаметър.
                        Смазване-тънко с грес или масло(аз сложиш малко по-гъсто масло).
                        Последно редактирано от fanatic; 16-02-15, 14:11.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X