Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рьчни Хьбове.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Рьчни Хьбове.

    питам за връщане,понеже приятел сложи такива, и казва,че ако н е върне се получавал удър откъм раздатката.
    а за включване изключване в движенние как е?

    Коментар


    • #62
      От: Рьчни Хьбове.

      Изключвaне в движение съм прaвил много пъти 4h-2h и 4l-4h-2h.
      Включвaл съм сaмоведнъж 2h-4h и нищо не му стaнa нa джипa.
      Под движение визирaм 1-2 бaвни.
      Не е нужно дa се връщa нaзaд и не би трябвaло дa имa удaр.
      Моятa съм я лaшкaл многокрaтно.
      Sent from my Nokia s fenerche

      Коментар


      • #63
        От: Рьчни Хьбове.

        Здравейте колеги, ръчните хъбове до колкото знам се включват единствено ръчно т.е. със слизане от превозното средство и изключването свързано със същата упражнение. Този колега да не би да има патрул и да е оставил на автомат хъбовете, на тази машина съм виждал и двете възможности за включване(ръчно и автоматично).

        Коментар


        • #64
          От: До: Рьчни Хьбове.

          Първоначално публикуван от svi6tovski Преглед на мнение
          колеги,и аз ще минавам към ръчни авм-ки. да питам- може ли да се ползва зегерката о автоматите или не. и на кой от двата канала се слага зегерка за ръчните- нв тоя канал, на автоматите,или в този след него, който е на самите шлици? тук подлага ли се под зегерката шайба или не?
          при заключени хъбове може ли да се пуска и спира двойното от лоста в движение, и като изключа лоста, трябва ли да връщам назад?
          Трябва ти голяма зегерка за шлиците, 27 мм мисля беше размера и ако всичко е нормално се монтира без подлагане на шайби...
          ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

          Коментар


          • #65
            От: До: Рьчни Хьбове.

            Първоначално публикуван от svi6tovski Преглед на мнение
            ....колеги,и аз ще минавам към ръчни авм-ки. да питам- може ли да се ползва зегерката о автоматите или не. и на кой от двата канала се слага зегерка за ръчните- нв тоя канал, на автоматите,или в този след него, който е на самите шлици? тук подлага ли се под зегерката шайба или не?
            .....
            Без подложна шайба едва ли ще се разминеш.
            Като откачиш автоматичния хъб и на неговото място нанижеш ръчния -всичко ще ти светне Няма нищо сложно .

            Единственото , с което задължително трябва да се съобразиш е че трябва да нямаш аксиален луфт в полуоската ( има писано по въпроса). Ако в момента го имаш наличен , то от големината му се определя и дебелината на подложната шайба. На струг се прави за 15 мин.

            А и още нещо : така и така ще ръчкаш по главините . Не е зле с едното да си сервизираш и лагерите на главината - проверка за евентуални луфтове и смяна на грес . Щото едва ли предния собственик е правил тази процедура в навечерието на продажбата на джипката .
            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

            Коментар


            • #66
              От: До: Рьчни Хьбове.

              Аксиалния луфт с шайбите ясно, имам направени. Но ако слагам старата зегерка на старото и място ще се подлага. Но както каза колегата по-горе ако ползвам вътрешния канал за зегерка, който е заработен в самите шлици, там как ще подлагам? Иначе лагерите са смазани и регулирани, иглените ги замених с бронзови втулки, останаха само хъбовете за смяна.
              Под включване в движение имам предвид заключени хъбове, и пускане и спиране на двойното само от лоста в движение да речем с 30км. Минаване от 2н на 4н и обратно.

              Коментар


              • #67
                От: Рьчни Хьбове.

                Когато са заключени хъбовете можеш да пускаш и спираш предния мост без проблем със тази скорост която си написъл.Стига да не пробваш да го включиш докато задния мост боксува.

                Коментар


                • #68
                  От: Рьчни Хьбове.

                  Първоначално публикуван от milenatv Преглед на мнение
                  Когато са заключени хъбовете можеш да пускаш и спираш предния мост без проблем със тази скорост която си написъл.Стига да не пробваш да го включиш докато задния мост боксува.
                  Недобър съвет.
                  Препоръчително е предното дa се включвa когaто си спрял.
                  Зa изключвaне нямa опaсност- пробвaл съм.
                  Sent from my Nokia s fenerche

                  Коментар


                  • #69
                    От: Рьчни Хьбове.

                    Ако си с ръчни хъбове и караш направо-няма грижи!

                    Коментар


                    • #70
                      От: Рьчни Хьбове.

                      Първоначално публикуван от //Радо// Преглед на мнение
                      Недобър съвет.
                      Препоръчително е предното дa се включвa когaто си спрял.
                      Зa изключвaне нямa опaсност- пробвaл съм.
                      Ако автомобила се движи в права посока и хъбовете са закопчани може без никакъв проблем да се включи предния мост дори и при 80 км-ч.
                      ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                      Коментар


                      • #71
                        От: Рьчни Хьбове.

                        Първоначално публикуван от //Радо// Преглед на мнение
                        .....
                        Препоръчително е предното дa се включвa когaто си спрял.
                        .....
                        Е това е за автоматични . И то когато са отключени.
                        Иначе :

                        Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
                        Ако автомобила се движи в права посока и хъбовете са закопчани може без никакъв проблем да се включи предния мост дори и при 80 км-ч.
                        Пробвано и с автоматични и с ръчни
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Рьчни Хьбове.

                          Аз пък вече трудно вдигам 80 км/ч, а със заключени хъбове е още по-трудно. Не че се оплаквам де
                          По темата: При заключени хъбове, спрял с натисната спирачка не винаги влиза 2H -> 4H. Но като пусна спирачката да "олаби" и влиза без проблем.
                          Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Рьчни Хьбове.

                            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                            Е това е за автоматични . И то когато са отключени.
                            Иначе :



                            Пробвано и с автоматични и с ръчни
                            Нa теория е тaкa, но винaги имa мaлкa рaзликa в гумите или нaпомпвaнето им, и отделно трябвa дa е без дупки пътя.
                            Aз не бих включвaл в движение. Рискa е прекaлено скъп,предпочитaм дa спрa.
                            Вече и нaвъртях около хилядaркa нa бaвни, но внимaвaм кaто включa двойното и нямaм дрaми.
                            Sent from my Nokia s fenerche

                            Коментар


                            • #74
                              От: Рьчни Хьбове.

                              И аз съм с ръчни Аисин.Нямам проблеми.Пускам ги само преди да влезна на мека настилка,кал или сняг.По твърдо и камъни не ми се е налагало да ползвам предното.Обаче при заключването им едната капачка мааалко по трудно се завърта,а другата с лекота(не мога да кажа обаче коя е по трудна).Сложил съм малко грес(бях предупреден от turbo d).Как да хвана този аксиален луфт дали го имам или не?И евентуално защо капачката се върти по тегаво
                              C20Nе '94 KБ

                              https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

                              Коментар


                              • #75
                                От: Рьчни Хьбове.

                                Първоначално публикуван от emilganev Преглед на мнение
                                И аз съм с ръчни Аисин.Нямам проблеми.Пускам ги само преди да влезна на мека настилка,кал или сняг.По твърдо и камъни не ми се е налагало да ползвам предното.Обаче при заключването им едната капачка мааалко по трудно се завърта,а другата с лекота(не мога да кажа обаче коя е по трудна).Сложил съм малко грес(бях предупреден от turbo d).Как да хвана този аксиален луфт дали го имам или не?И евентуално защо капачката се върти по тегаво
                                Аз също съм с ръчни хъбове AISIN, когато ги купувах от Лозан преди да ги монтирам и двата хъба имаха много грес и едвам се въртяха и двете врътки, след като ги накиснах в кореселин и ги изчистих до блясък, после ги смазах с диференциално масло и съвсеем малко грес около шлиците, няколко месеца и досега нямат грешка, врътките ги въртя много леко, включително и при минусовите температури

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X