Добре де кой за истинските джипове? То накрая като се тегли чертата остават 2-3 марки с с по един модел.
Там някъде.
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Задавали сме си го сериозно и сме си отговорили . А тебе шта те брига ? Или просто това е останал единствения раздел във Форума , в който още не си си хвърлял хайвера ?
Ами, интересно ми е ? Какво "сте си отговорили" ? Ама да не е онова: "Всичко се изпедерасти, нема истински жипки веч, само геюви-счетоводители, а не муже-инДжИнери праят колите..." щото не вАжи. "Тахо-махо", "Събърбани" и други, що ги правят ? Ето и това:
Мъчи се с дизелови "Wrangler"-и и разни други, ама няма да ги изброявам, щото са гей-паркетници, а не истински мъжки, ра`иръш ли, джипове, като "Фронтера"
В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Колега - имаш истински много добър джип.Моя капитална грешка е че продадох подготвената си фронтера модел А която вярно ми служи по Балкана 10 дълги години и си взех гранд черокито от подписа.Трябваше и фронтерата да запазя.Не слушай разбирачите дето плюят - те да си вярват и да си карат техните.Фронтерата е отличен непретенциозен джип със средни до много високи способности при подходяща подготовка.Евтин за поддръжка.Поздрави!
Всъщност са точно такива. Да не каже някой нещо, Г-то също. Не че не стават, но са основно и най-вече престижни градски лъскачки.
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Щото когато излезе такива бяха модерни, нито съвсем джип, нито баш паркетник. Но за кратко. Пазарът сега обаче иска основно градски 4х4 дето само плашат гълъбите.
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Имаш ли версиЙ защо "Фронтера" не се прави вече ? Или - знаеш ли отговора, тук щателно укриван от непосветените ?
Защото Опел като компания смени концепциите си.Защото изчезна Фронтера за да има Антара(там е отговора на пазарното търсене) както изчезна Омега,Аскона ,Сенатор и т.н.
Сега ако кажеш ,че Опел въобще не е марка ....................
Защото Опел като компания смени концепциите си.Защото изчезна Фронтера за да има Антара(там е отговора на пазарното търсене) както изчезна Омега,Аскона ,Сенатор и т.н.
Сега ако кажеш ,че Опел въобще не е марка ....................
Кой каза че фронтера е Опел има ли,,,,,,,,,,,,,,,,,, Една зглобена във германия,, държъ да знам.................. GM
Защото Опел като компания смени концепциите си.Защото изчезна Фронтера за да има Антара(там е отговора на пазарното търсене) както изчезна Омега,Аскона ,Сенатор и т.н.
Сега ако кажеш ,че Опел въобще не е марка ....................
Че не е марка някъде от 1990 г. насам, не е (имал съм "Вектра Б" ) но туй "Фронтерата", нали е "Исузу" ? Прочетох един руски версиЙ, че заради слабите двигатели я били спрели...
В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Че не е марка някъде от 1990 г. насам, не е (имал съм "Вектра Б" ) но туй "Фронтерата", нали е "Исузу" ? Прочетох един руски версиЙ, че заради слабите двигатели я били спрели...
Цар си205кончета на 3.2 бензина си е направо умрял в кожата или 2.2ДТИ 120 кончета.Това ще да е причината.Ма то по твойте знания G класата с 90 кончета мотор си е направо детска количка.Та и паджерото със неговите 105 кончета.Е,отиваме на черока с 200+ кончета.А,тои па нема шаси,е да ама па има дифове и окачване от "яките".
Грешно ми е изтълкуван поста и няма нищо общо с Фронтера (Исузу).
Карам същата концепция джип (като окачване) и съм много доволен.
Но истинските джипове за мен са с цели мостове.
Говоря за корави машини.
Паджеро еволюшън не знам как е, но едва ли е с цял преден мост.
И е далеч от моята концепция за корав джип.
Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар