Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ОФА КБ 2.0сс 115кс проблем!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ОФА КБ 2.0сс 115кс проблем!!!

    Писах ти на лични да провериш показанията на топъл и студен мотор и ламбдата.А свещите трябва да са ЕДНОПОЛЮСТИ
    C20Nе '94 KБ

    https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

    Коментар


    • #17
      От: ОФА КБ 2.0сс 115кс проблем!!!

      Първоначално публикуван от emilganev Преглед на мнение
      ....А свещите трябва да са ЕДНОПОЛЮСТИ...
      Привет ! Гледам , че свещите трябва да са ЕДНОполюсни. Тъй като аз съм с ТРИполюсни от около 15 000 км. насам , да очаквам ли някакви проблеми след (да речем) около още 15 000 км. , тъй като до този момент не съм имал проблеми ни на бензин , ни на газ ?
      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • #18
        От: ОФА КБ 2.0сс 115кс проблем!!!

        Всъщност няма никакво значение ако ще и 6-полюсни свещи да сложиш, просто искрата винаги си намира най-краткия път и не работи никога едновременно с трите полюса на дадена свещ , единствено има значение за свещта дадено топлинно число предвиден за съотвения двигател и може да е различно числото при някои които палят и карат само на газ без никакъв бензин...!

        Коментар


        • #19
          От: ОФА КБ 2.0сс 115кс проблем!!!

          И при мен светеше чека: грешка- датчик на колянов вал и след смяна само на ламда сонда се изчисти и разхода падна с един литър бензин, нищо друго не се промени.

          Коментар


          • #20
            От: ОФА КБ 2.0сс 115кс проблем!!!

            Първоначално публикуван от boombeto Преглед на мнение
            Какво трябва да е съпротивлението на температурния датчик при студен и топъл мотор?
            При 80 С - 300-400 ома, 40 С-1000-1400 ома, 20 С-2200-2800 ома, 0 С-4800-6600 ома това е от аутодата...
            ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

            Коментар


            • #21
              От: ОФА КБ 2.0сс 115кс проблем!!!

              Ще измеря датчика за температура и ще пиша пак.

              Коментар


              • #22
                От: ОФА КБ 2.0сс 115кс проблем!!!

                Първоначално публикуван от boombeto Преглед на мнение
                Здравейте отново,вчера опитах да запаля на бензин сутринта по хладно и стана но много трудно и с педал до дупка!
                Свещите са ми Бош двуполюсни по каталога за този мотор,сетих се че само ланбда сонда не сме проверявали и има ли начин да се провери дали тя работи въпреки че чека не я регистрира?Знае ли някой на в какво положение трябва да е джаджата която се завърта за бензин А91 и А95,до релето за помпата зад левия фар има още един куплунг същия но червен който е празен?Какво трябва да е съпротивлението на температурния датчик при студен и топъл мотор?

                П.С Вчера изкачих един доста злобен дълъг и неравен баир,изпотих се доста до сега не съм имал джипка и това беше ново за мен.После с приятелите пихме по бира за цвета на адреналина!
                Ти на практика почти всичко си подменил и проверил. При мен няма ключ за октана на бензина но предполаам, че си пробвал и при двете му положения. Не мисля, че ще има голямо значение, като се има предвид, че нашето а95 всъщност е а93. Разбира се, че е добре да провериш и ламбда сондата (и най-добре да я смениш сигурно отдавна е "ленива", аз отдавна се каня но все не ми остават излишни 100-тина лева). Но доколкото съм се интересувал от сонди - техните показания (особенно при по-старите инжекции като нашите) нямат значение при палене, а на теб там ти е проблема. Казваш, че когато все пак работи на бензин - изкарва черни пушец и, поне веднъж си запалил с максимално отворена дроселова клапа. Разсъждения та ми на неспециалист по този двигател (а и по двигателите въобще) са, че сместа е преобогатена. "Теоретично" инжекция не може да се "удави" но при тебе май това се случва. Карбураторен удавен двиател пали, когато натиснеш газта докрай, завъртиш стартера и започнеш да отпускаш газта(е не винаги де). При теб явно това се е случило, когато си запалил. За по сигурно - провери пак "стъпковия мотор" - той е отговорен за сместа при палене(а и не само тогава). За него се коментира най-малко, не знам как си го проверил - може бобината му да е здрава но въпреки това да не работи, да заяжда или пък да е прекъснат кабела за управлението му.
                Пробвал ли си с друго реле за помпата. То не е само за нея - по сложно е от обикновенно реле и ..... . Топлинното число на свещите е важно (ама за разхода на бензин). Чак да не запали заради едни свещи - трябва да са много зле свещите а не топлинното им число.
                Впрочем след опити за палене развивал ли си ги - какво има по тях - сухи или мокри сажди и какво е положението при тях при по-дълго каране на газ (би трябвало да се почистват). Свалянето на свещите беше масово прилагано при удавени москвичи едно време.
                А след като почисти грешките - кои грешки се появиха отново.
                ОФБ ДБ X22SE
                Не искам Турция да ме пази от Русия. Стигат ми 500 години.

                Коментар


                • #23
                  От: ОФА КБ 2.0сс 115кс проблем!!!

                  Ключа за октана се намира зад десния фар където е и буксата за диагностика.Стъпковия мотор направо го свалих и му подадох директно 12в и си отваря и затваря както другия с който пробвах рабори идеално.Свещите са по каталог за двигателя и след работа на бензин са черни а на газ изчистват разбирасе.

                  Коментар


                  • #24
                    От: ОФА КБ 2.0сс 115кс проблем!!!

                    И моя си работеше стъпковия,ама като го смених с друг заспа положението.Дай колега номер нещо на тези свещи,защото по каталог би трябвало да излизат еднополюстни,ако не бъркам
                    C20Nе '94 KБ

                    https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

                    Коментар


                    • #25
                      От: ОФА КБ 2.0сс 115кс проблем!!!

                      Първоначално публикуван от boombeto Преглед на мнение
                      Ключа за октана се намира зад десния фар където е и буксата за диагностика.Стъпковия мотор направо го свалих и му подадох директно 12в и си отваря и затваря както другия с който пробвах рабори идеално.Свещите са по каталог за двигателя и след работа на бензин са черни а на газ изчистват разбирасе.
                      Появиха ли се грешки, след като ги прочете и изчисти. Свещите са еднополюсни но не това е най-важното сега. След като се изчистват на газ - значи работят що годе нормално (при положение, че двигателя рабоди добре на газ, разбира се). Малко вероятно е свещи да работят добре на газ и да са причина за непалене на бензин. Като оправиш всичко друго се заеми със свещите и ламбдата. Макар, че и това не е причината ти - направи междуполюсното разстояние на повече от 0.8 mm (когато си сложиш еднополюсни свещи). Преди много години четох едни резултати от изследване за разстоянието на свещите - теоретично 1.2 - 1.6 mm е най-добре ама повечето запалителни системи не могат да осигурят постоянна и безпроблемна работа.
                      Като се има предвид, че колата е вървяла само на газ и знайни и незнайни майстори и комшии са се увековечили ..... всякакви изненади могат да се очакват. Какво представлява газовата ти система - Имаш ли симулатор на дюзите и на ламбдата. Те често са обект на интервенции с неочаквани крайни (и незнайни) решения(оправи се някак и сега не дава грешка). Ако имаш такива - ще трябва да ги прегледаш в подробности - по-точно, окабеляването им.
                      Тъй или иначе - имаш преобогатена смес - като изключим самата горивна система, дюзи бензинопроводи, регулатори ... (която си проверил и в голяма степен подменил, а я виж как стои въпроса с ЕГР-а и там има едни тъпи маркучета, аз моя съм го затапил) - остават дебитомер и температура на въздуха, които могат да са причина за това (приемаме, че налягането в бензиновата рейка е нормално). Датчика за температурата на въздуха, предполагам, че не играе при палене. Ако някой има сигурна информация за обратното- да каже, щото е важно. Остана дебитомера. При обикновенните газови, той често е на топа на устата. Каза, че си проверявал и него. Направи му още една проверка. Докато ти работи колата на газ - извади му куплунга. Ако продължи да работи - проблема е в него или в кабелите му. Нищо чудно някой да е създал "симулатор на дебитомер" без да иска с проби по кабелите за да не свети чека при работа на газ (с обикновенна газова дебитомера няма значение, стига разбира се компютърът да се излъже, че е здрав).
                      Що не пробваш и още нещо - отвори чрез външно захранване докрай "стъпковия двигател" и пробвай да запалиш на бензин.
                      Последно редактирано от bogilloff; 29-03-15, 20:27.
                      ОФБ ДБ X22SE
                      Не искам Турция да ме пази от Русия. Стигат ми 500 години.

                      Коментар


                      • #26
                        От: ОФА КБ 2.0сс 115кс проблем!!!

                        Значи аз пробвах и с друг стъпков мотор а свещите които ми дадоха са бош FLR8LDCU+,но проблема си го имаше и преди да ги сменя а ако някой може да изрови каталог отнякъде ще е голяма работа като се има в предвид,че повече караме на газ!

                        Коментар


                        • #27
                          От: ОФА КБ 2.0сс 115кс проблем!!!

                          Значи аз пробвах и с друг стъпков мотор а свещите които ми дадоха са бош FLR8LDCU+,но проблема си го имаше и преди да ги сменя а ако някой може да изрови каталог отнякъде ще е голяма работа като се има в предвид,че повече караме на газ!

                          Коментар


                          • #28
                            От: ОФА КБ 2.0сс 115кс проблем!!!

                            Първоначално публикуван от boombeto Преглед на мнение
                            .... а ако някой може да изрови каталог отнякъде ще е голяма работа като се има в предвид,че повече караме на газ!...
                            1. AC Delco : CR42CXLS , междуелектродно разстояние : 0,7 - 0,8 mm

                            2. Beru : 14R-8DU4 , както и 14FLR-8LDUX 0.8 - 1.00 mm

                            3. Bosch : WR8DC4 0.7 mm.

                            4. Champion : RC7YCC 0.8 mm.

                            5. NGK : BPR6E - VG 0.7 mm.

                            На Denso (триполюсни както споменах вече , над 15 000 км.) в момента са ми монтирани на двигателя и няма как да им напиша номерата .

                            Както е видно , по каталог съществуват и двуполюсни свещи , а междуелектродното разстояние си е като на всички свещи , въпреки "изследванията" на нЕкои учЕни в миналото за 1.2-1.6 мм. ( няма да се учудя ако са били съвецки) .

                            PS . .... и докато още сме на вълнА "свещи" , само да вметна :

                            Първоначално публикуван от bogilloff Преглед на мнение
                            .....Топлинното число на свещите е важно (ама за разхода на бензин)......
                            Топлинното число на свещите е важно изобщо за работата на двигателя (независимо дали се кара на бензин , пропан-бутан , или метан ). Пресмята се задължително още от производителя , като е възможно последния да дава препоръки за свещи от различни производители , което не изключва използването и на не-препоръчани , стига да е спазено топлинното число.
                            Последно редактирано от Vlado_Ts; 30-03-15, 10:16.
                            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                            Коментар


                            • #29
                              От: ОФА КБ 2.0сс 115кс проблем!!!

                              Измерих температурния датчик и при 7 градуса имах 1560ом а като запалих и загря да речем че нормално е 80 градуса имах 250ом

                              Коментар


                              • #30
                                От: ОФА КБ 2.0сс 115кс проблем!!!

                                Значи не е от него проблема...
                                ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X