Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фронтера 2.3Д главата скърца.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Фронтера 2.3Д главата скърца.

    Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
    ........................, можеш да поразпиташ и да потърсиш майстор, който е правил двигател на Опел Рекорд 2.3 Д,
    Ако не е правил това велико чудо на техническата мисъл значи няма да се справи

    Коментар


    • #17
      От: Фронтера 2.3Д главата скърца.

      Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
      Ако не е правил това велико чудо на техническата мисъл значи няма да се справи
      Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
      Този майстор е трябвало първо да отстрани проблема , и след това да отстранява последиците от проблема. А доколкото ми става ясно от написаното , проблема е липса на смаэване/запушена магистрала или филтри , повредена помпа .../
      .....Явно си е чудо въпросния прост атмосферен двигател , затова и му казах да търси майстор правил 2.3D двигател........

      Коментар


      • #18
        От: Фронтера 2.3Д главата скърца.

        Важното е да намери човек който да обърне необходимото внимание а не да е правил точно тоя мотор.

        Коментар


        • #19
          От: Фронтера 2.3Д главата скърца.

          Toва трудно въртене е на затягащ двигател. Вземи един ключ и го превърти на ръка. Задължително отвори картера и разгледай за стружки, свали и един биелен, и един основен лагер. Не го мъчи да върти.

          Коментар


          • #20
            От: Фронтера 2.3Д главата скърца.

            Съмнявам се, че по-лесно ще е да се сложи друг двигател, отколкото да се разглабя за смяна най-малко на лагерите на коляновия вал.
            Каква е стойка само, ама и да палеше
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение0194.jpg
Прегледи:1
Размер:94.4 КБ
ID:5625917
            Балкан 50 MX/ Suzuki DR 125/ Honda Dominator 650/ KTM 250 SX
            Opel Frontera 2.3TD/ Lada Niva 1,7/ VW Golf MK2/ Mercedes 190D

            Коментар


            • #21
              От: Фронтера 2.3Д главата скърца.

              Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
              Toва трудно въртене е на затягащ двигател. Вземи един ключ и го превърти на ръка. Задължително отвори картера и разгледай за стружки, свали и един биелен, и един основен лагер. Не го мъчи да върти.
              Това трудно ще му се получи, че преди това ще трябва да свали предния мост .... Няма начин в региона да няма сервизи за основен ремонт. Тоя мотор е прост като женска кратуна и е по силите на всеки, дето знае какво прави.
              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
              Неизвестен мъдрец

              Коментар


              • #22
                От: Фронтера 2.3Д главата скърца.

                Имам цял двигател свален от личния автомобил в пълна изправност /купето се скапа но мотора няма проблеми/ обаче е 2,3YD, чул съм че разликата е в колекторите само иначе моторите са били идентични. Ако ти върши работа ми е за продаване на коледна цена
                Случайни хора УАЗ не карат

                Коментар


                • #23
                  От: Фронтера 2.3Д главата скърца.

                  Това на каква кола е било? Ако е на Омега А, би трябвало да е 2,3 ТД, т.е. няма интеркулер. Картера е различен, всичко останало би трябвало да е еднакво. Ако е с твърд маховик, кандидат съм. Може и за целия мотор, ако колегата не го иска.
                  "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                  Неизвестен мъдрец

                  Коментар


                  • #24
                    От: Фронтера 2.3Д главата скърца.

                    Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                    Това трудно ще му се получи, че преди това ще трябва да свали предния мост .... Няма начин в региона да няма сервизи за основен ремонт. Тоя мотор е прост като женска кратуна и е по силите на всеки, дето знае какво прави.
                    Трудно лесно, тва е начина с тия припалвания най-много да се доскапе двигателя.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Фронтера 2.3Д главата скърца.

                      Ми то като труд и време ще е същото, като да изскубе мотора. Който после така и така ще трябва да сваля. С необходимото оборудване тоя мотор се вади за по-малко от 1 час.
                      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                      Неизвестен мъдрец

                      Коментар


                      • #26
                        От: Фронтера 2.3Д главата скърца.

                        Първоначално публикуван от pavel4o_95 Преглед на мнение
                        Съмнявам се, че по-лесно ще е да се сложи друг двигател, отколкото да се разглабя за смяна най-малко на лагерите на коляновия вал.
                        Каква е стойка само, ама и да палеше
                        [ATTACH=CONFIG]758661[/ATTACH]
                        При свален преден диференциал и отворен картер,сваляш и замервате коляновия вал при биелите/ако не е надран/,сваляш и основните отдолу ,ако няма надрани шийки на коляновият вал могат да се сменят на място без да сваляш мотора,правил съм го на няколко двигателя,без проблем в допустими рамки на износване на биелна шийка на вала!Това разбира се ,ако няма надрани шийки и не са износени при биелите с голяма елипса!Освободи мотора от компресия/свали свещи или дюзи/смяната на основните става с избутване на горните черупки на лагерите с помощта на старите такива,вала се охлабва малко за да освободи измъкването на горните половини,това за основните,биелните са лесни,продухай с компресор всички отвори по шийките и отдолу на биелите след като ги разглобиш,сглобявай с много и качествено масло,сменявай на групи биели един по един ,основни един по един,притягай до степен да не се разместят черупките на лагерите,но и не стегнато за да превърташ по-лесно мотора ,след това стягай с динамометрия!Динамометрията на стягане я има на главите на повечето болтове,ако няма индикация,се мери Ф на болта ,но вътре в дълбочината на резбата и стягаш на тия килограми ,без пружиниращо пренатягане с какъвто и да било динамометричен ключ!Това ,ако не си задрал вала и не искаш да се набутваш с шлайфане,ако не пълен ремонт с шлайфане,преди всичко тряббва да си сигурен ,че маслената магистрала работи , иначе няма смисъл от какъвто и да било ремонт!Сменял съм така и на бензинови и на дизелови ДВГ с всякаква мощност,без проблеми,даже и на бензинова Ланча Тема с петвалов мотор/2 разпределителни,колянов и 2 балансиращи вала/ ,бързооборотен мотор с високо натоварване,веднага след ремонта беше тествана на пълна газ и издържа геройски,беше тествана от бившия ми началник в сервиза!Става и смяна на мотор ма трябва и пререгистарция,ти ще си прецениш!Успех!
                        Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Фронтера 2.3Д главата скърца.

                          Този мотор си поврежда маслената помпа, тя се намира от вън и се проверява за 5 минути.
                          МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                          Коментар


                          • #28
                            От: Фронтера 2.3Д главата скърца.

                            Като вариянти ми се мотаят- 1- продаване така цяла (незнам колко пари мога да и взема така)
                            2- продаване на части (разправия доста)
                            3- правене на нейния си двигател, или да се сложи друг
                            Имам мерак да си е правя, ама сам и с тате няма да се справя, нито канал, нито нищо имам за ремонт.
                            Балкан 50 MX/ Suzuki DR 125/ Honda Dominator 650/ KTM 250 SX
                            Opel Frontera 2.3TD/ Lada Niva 1,7/ VW Golf MK2/ Mercedes 190D

                            Коментар


                            • #29
                              От: Фронтера 2.3Д главата скърца.

                              Няколко пъти колегите ти казаха да свалите капачето на маслената помпа и да и проверите състоянието на зъпчатките и капачето с клапана на високото налягане. Аз те попитах когато трака мотора каде седи стрелката за налягане на маслото ? Незнам с какво повече може да ти се помогне.
                              Николай Георгиев 0+
                              тел.0887357722

                              Коментар


                              • #30
                                От: Фронтера 2.3Д главата скърца.

                                Първоначално публикуван от pavel4o_95 Преглед на мнение
                                Имам мерак да си е правя, ама сам и с тате няма да се справя, нито канал, нито нищо имам за ремонт.
                                Щом е такава работата, неотдавна ходих до Тетевен и преди града в кв. Полатен в близост до обръщалото на градския рейс, от лявата страна на пътя посока Тетевен имаше някакъв нов сервиз, не ги знам какви са, работят ли още но можеш да отскочиш за консултация и да ти ремонтират двигателя

                                п.с. Фронтерата ти изглежда запазена от снимката ти, според мен си заслужава да направиш качествен ремонт на двигателя и да знаеш че ще ти служи дълги години при правилна експлоатация.
                                Последно редактирано от Еделвайс; 01-12-14, 22:00. Причина: П.С.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X