Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с преден диф,въздушен филтър,тампон двигател,обороти - решения

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проблем с преден диф и въздушен филтър и карета

    Първоначално публикуван от emilganev Преглед на мнение
    .....А миризмата за която говорех по - горе вероятно идва от този тампон,защото се вижда като да е леко нагорял,но това все още е предположение.Като се свали ще знам със сигурност.Ако някой има читав ляв тампон за продажба,моля да пише на ЛС....
    Цъ. Миризмата идва откъм задния диференциал . Ако беше от тампона , щеше да си смърди постоянно- достатъчно е двигателя да е достигнал работна температура . А ти както си писал (и както и аз съм забелязал) , миризмата става осезаема при изкачване , или при яко буксуване.

    Тампонът се опича поради близостта си (въпреки предпазния екран) до генерацията. Така че силно ме съмнява някой колега да има читав , ама дано ! Щото иначе опциите са : руски вариант (с риск за дълготрайност) или оригинал за двеста и кусур кинта.
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

    Коментар


    • От: Проблем с преден диф и въздушен филтър и карета

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150313_141854.jpg
Прегледи:1
Размер:40.6 КБ
ID:5648429Тампона взет за 7лв,да видим кога ще се прави.Имаше вариант за 110 от Пловдив,но първо ще опитам този вариант
      C20Nе '94 KБ

      https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

      Коментар


      • От: Проблем с преден диф и въздушен филтър и карета

        Тампона монтиран по описанието в темата!Обаче - за 1 час - демонтаж,почиставане на стария,който беше сцепен на две,избиване на шпилката,пробиване на двете дупки,фрезинг.След това още около 30 мин за монтирането му на място.Наложи се да се увеличим отвора на планката на двигателя,за да може да премине болта,който е по-дебел за руския тампон.В крайна сметка вибрациите при потегляне в завой изчезнаха.Не съм слагал предпазна ламарина,защото първо на моя нямаше,а второ не ми се занимаваше.
        C20Nе '94 KБ

        https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

        Коментар


        • От: Проблем с преден диф и въздушен филтър и карета

          Първоначално публикуван от emilganev Преглед на мнение
          Тампона монтиран по описанието в темата!Обаче - за 1 час - демонтаж,почиставане на стария,който беше сцепен на две,избиване на шпилката,пробиване на двете дупки,фрезинг.След това още около 30 мин за монтирането му на място.Наложи се да се увеличим отвора на планката на двигателя,за да може да премине болта,който е по-дебел за руския тампон.В крайна сметка вибрациите при потегляне в завой изчезнаха.Не съм слагал предпазна ламарина,защото първо на моя нямаше,а второ не ми се занимаваше.
          Браво, дано изкара повече време, но това че не си сложил предпазна ламарина е било хубаво да сложиш, предполагам че можеш да го монтираш и сам по някакъв начин чрез удобно закрепване, че от топлината да не се разкаже бързо играта на гумата?

          Коментар


          • От: Проблем с преден диф и въздушен филтър и карета

            Има достъп.Някой ден може и да извия една по дебела и с точковия апарат да я хвана
            C20Nе '94 KБ

            https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

            Коментар


            • От: Проблеми с преден диф,въздушен филтър,тампон двигател,обороти - решения

              Забравих да кажа,че двигателя беше провиснал в задния край,но след смяната се поизправи.Някой можели да каже или да покаже на снимка къде точно стой задната част на мотора.Иначе тампона на скоростите при проба със щанга не показва да е свършил,но явно е смачкан.Нямам никакви луфтове по скоростния лост,нито в малкия дори при рязко потегляне и при катерене на бавни.Но това дали е признак,че тампона е здрав
              C20Nе '94 KБ

              https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

              Коментар


              • От: Проблем с преден диф и въздушен филтър и карета

                Първоначално публикуван от emilganev Преглед на мнение
                ...Имаше вариант за 110 от Пловдив,но първо ще опитам този вариант
                Това за нов оригинален тампон ли иде реч?
                ОФА КБ X20SE + метан

                Коментар


                • От: Проблем с преден диф и въздушен филтър и карета

                  Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
                  Това за нов оригинален тампон ли иде реч?
                  Отливан от Димитров - Пловдив.Отлива всякакви тампони.Говорих с него и за тампони на ресьорите - 15лв за селеновите и по 4лв (не помня точно 4лв ли беше за брой,но нещо около 30лв беше комплекта).Тези дни ще го търся да видя цена на тампон за скорости,че ми се иска и него да го подменя
                  C20Nе '94 KБ

                  https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

                  Коментар


                  • От: Проблеми с преден диф,въздушен филтър,тампон двигател,обороти - решения

                    Днес смених задните тампони на обеците.8бр по 2лв от магазин за руски части,същите като на dilov4eto - ASHIKA GOM907тСтанаха перфект.Предните не ги смених,защото са здрави.Остана да се сменят тампоните на амортесьорите,че леко са поддали.Резултата след смяната е ичезването на претропването от зад и повдигане на задницата с 1,5см.Сега от зад е 83,5 с 235/75/15.От пред си остава 85.Това поражда въпроса - листовете "уморенили са".Обеците не съм ги сменял за сега....
                    п.с Десен тампон на мотора като левия ли се прави с руския вариант?
                    C20Nе '94 KБ

                    https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

                    Коментар


                    • От: Проблеми с преден диф,въздушен филтър,тампон двигател,обороти - решения

                      Колега,за какъв автомобил ги продават тампоните/в смисъл как да се търсят/?При монтажа директно ли стават или е нужна преработка?Благодаря предварително.

                      Коментар


                      • От: Проблеми с преден диф,въздушен филтър,тампон двигател,обороти - решения

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:orig_vtulki_resor.jpg
Прегледи:1
Размер:10.1 КБ
ID:5654302На това ще се надявам dilov4eto да се включи,защото аз ползвам само номера от неговата публикация.Колега ми изпрати този чертеж.Би трябвало като кажеш размера да намерят такива тампони.Аз за съжаление не премерих размера,защото бързах да ги сложа,че задържах подемника.Иначе на оригиналните обеци влизат пефектно без никаква преработка.При правенето на нови обеци,ако не се лъжа се слагат допълнителни втулки.Мисля,че в Автокомер намериха оригинални тампони по 13лв бройката,а селеновите втулки по 14лв/бр,което си е не приемливо.
                        C20Nе '94 KБ

                        https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

                        Коментар


                        • От: Проблем с преден диф и въздушен филтър и карета

                          Първоначално публикуван от emilganev Преглед на мнение
                          Отливан от Димитров - Пловдив.Отлива всякакви тампони.Говорих с него и за тампони на ресьорите - 15лв за селеновите и по 4лв (не помня точно 4лв ли беше за брой,но нещо около 30лв беше комплекта).Тези дни ще го търся да видя цена на тампон за скорости,че ми се иска и него да го подменя
                          Доколкото съм изчел повечето мнения за тампоните прозиведени в Пловдив правя заключение, че за цените си са чудесни, но само толкова... В английският ebay се намират тампони за мотора около 150лв. парчето. За съжалние не пише къде, или кой ги е произвел... Пиши, ако се сдобиеш с пловдивски тампон за скоростите.

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:$_57.JPG
Прегледи:1
Размер:29.1 КБ
ID:5654311
                          ОФА КБ X20SE + метан

                          Коментар


                          • От: Проблеми с преден диф,въздушен филтър,тампон двигател,обороти - решения

                            Задължително ще напиша какво съм предприел!И аз за Димитров не съм чел отзиви.За сега нямам никакви проблеми с руския ляв тампон,почти 1000км,от който 400 100% на смесено 4H/4L.За това питам как стоят нещата с десния,та да го направя и него по този вариант и след това да правя скоростния,предполагам пак с рускяи вариант
                            C20Nе '94 KБ

                            https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

                            Коментар


                            • От: Проблеми с преден диф,въздушен филтър,тампон двигател,обороти - решения

                              Исках да кажа, че съм изчел повечето мнения и отзивите са, че са добри за парите си, ни не са отлични... А иначе ляв или десен тампон все едно, еднакви са. Виж този на скоростите... дизайнът му е друг и мисля, че с "руският вариант" няма да се получи
                              ОФА КБ X20SE + метан

                              Коментар


                              • От: Проблеми с преден диф,въздушен филтър,тампон двигател,обороти - решения

                                Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
                                Исках да кажа, че съм изчел повечето мнения и отзивите са, че са добри за парите си, ни не са отлични... А иначе ляв или десен тампон все едно, еднакви са. Виж този на скоростите... дизайнът му е друг и мисля, че с "руският вариант" няма да се получи
                                Не са еднакви тампоните са ляв и десен.
                                Николай Георгиев 0+
                                тел.0887357722

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X