Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с преден диф,въздушен филтър,тампон двигател,обороти - решения

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Проблем с преден диф и въздушен филтър и карета

    Aбе фронтерa A си е достa издръжливо животно. Съдейки по моето кaрaне и поддръжкa... A aз съм от втория вид кaруцaри.
    3 години - 2 пъти бобинa,2 кaбелa зa свещите, свещи, 2кaретa(кръстaчки),веднъж долни шaрнири и около 1000км нa 1 -2 бaвни. Всеки ден 4 км по път с трaверси, освен всички дупки по пътищaтa и бонусa че много често и лятото ми се нaлaгa дa дa съм офроудър зaрaди рaботaтa. Който искa дa смятa.
    Е в моментa имaм шaрнири и нaкрaйници зa смянa...aмa 3 години.....
    Sent from my Nokia s fenerche

    Коментар


    • #47
      От: Проблем с преден диф и въздушен филтър и карета

      Аз май съм ветеран с фронтера А. От 97ма год тази ми е втората.качествени часи се държат адекватно.Боклуците се усещат веднага и болезнено,но лошото е че няма критерий за качество.Цената определено не е. Та ,аз пък махнах иридиевите свещи денсо,и сложих някакви стари двуполюсни NGK ,още от предишната маслоядка,и сега пали без проблем.И чак ме хваща яд за грешните шейсетина лева дето дадох.Сега ги оглеждам,имат хубав керемиден цвят,характерен за добре работила свещ,ама все тая ,като сутрин не иска да пали.
      Румен Николов

      0888 358 572

      Коментар


      • #48
        От: Проблем с преден диф и въздушен филтър и карета

        Радвам се,че темата от едно място отиде на друго!Видях много и много прочетох.За сега всичко вече ми е ок.Надявам се като стане по-студено да нямам проблем с паленето.За сега само си остава трудното държане на обороти на бензин при студен двигател.При загряло положение леко ги шари и на моменти гасне.Остана само да направя прочистване на дюзите.Вероятно може да има проблем и там,след като година не е карана и палена на бензин.Относно ходовата част знам,че са кучета.Колегите ми имат и нищо не са правили в рамките на 3 години,с изключение на тампоните на ресьорите.И това ми е следващия въпрос - тези тампони имат ли заместите,примерно от лада,москвич(нещо такова четох - 8 на брой).Сега от време на време при дупки или като слизам от бордюр се чува едно леко чукане на желязо в желязо.Видимо тампоните са прегоряли.Така,че смятам да ги подменя и тях
        C20Nе '94 KБ

        https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

        Коментар


        • #49
          От: Проблем с преден диф и въздушен филтър и карета

          Да не отварям нова тема, искам да питам нещо по предния диф - вчера реших да му проверя нивото на маслото, отвих пробката и текна - викам си добре, ама имаше много боклуци по нея и реших да кача предницата на трупчета /20 см/ за да не тече и да си забърша пробката на спокойствие. Да, ама и на тази височина маслото пак изтичаше - събрах към 300 грама и като видях, че продължава набързо почистих пробката и я завих. Маслото е прозрачно, няма стружки по пробката - единствено ми прави впечатление малко по-трудно зацепване и отцепване на 4х4 /спиране на мигане на лампата/. Предполагам просто е налято повече от необходимото, не виждам откъде другаде може да идва - доколко е проблемно да се кара с повече масло, семерингите на полуоските са сухи?
          Honda XL600LM, 1987
          Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
          Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

          Коментар


          • #50
            От: Проблем с преден диф и въздушен филтър и карета

            Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
            Да не отварям нова тема, искам да питам нещо по предния диф - вчера реших да му проверя нивото на маслото, отвих пробката и текна - викам си добре, ама имаше много боклуци по нея и реших да кача предницата на трупчета /20 см/ за да не тече и да си забърша пробката на спокойствие. Да, ама и на тази височина маслото пак изтичаше - събрах към 300 грама и като видях, че продължава набързо почистих пробката и я завих. Маслото е прозрачно, няма стружки по пробката - единствено ми прави впечатление малко по-трудно зацепване и отцепване на 4х4 /спиране на мигане на лампата/. Предполагам просто е налято повече от необходимото, не виждам откъде другаде може да идва - доколко е проблемно да се кара с повече масло, семерингите на полуоските са сухи?
            Не е проблемно. Мигането на лампата не е свързано с маслото а с моторчето на раздатката и вамумите. Аз като смених мъркучетата на вакумите и единия вакум клапан започна да вскючва и изключва за под секунда а преди беше около 2
            no signature no problems

            Коментар


            • #51
              От: Проблем с преден диф и въздушен филтър и карета

              Не те съветвам да си губиш времето със заместители. Пълен няма и все ще се налага да преправяш нещо, а и не карат много. Оригинален тампон за ресора е 5 лв. и е малко вероятно втори път да ти се наложи да пипаш там. Ако си решил да ги сменяш, може да си направиш с 10 см. по-дълги обеци и да навиеш и торсионите малко. Така ще получиш 5 см. лифт без особени усилия и средства. Не се отразява на возията и не се трошат карета, изпробвано ...
              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
              Неизвестен мъдрец

              Коментар


              • #52
                От: Проблем с преден диф и въздушен филтър и карета

                Нa 2.4 ОФA ДБсъм с обикновеннa гaзовa кихaлкaтa е след дроселa и преди мaншонa ,дросел гaз с рaзпробити отвори и върху тях гуменa гривнa,връщaлa ми е понякогa ,обикновенно студенa нa 30тинa 40грaдусa,студенa и зaгрялa никaкви проблеми,зa всеки случaй в рaницaтa с чaрколяците от първa необходимост чaкa един дебитомер, зa стрaх!
                Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                Коментар


                • #53
                  От: Проблем с преден диф и въздушен филтър и карета

                  Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                  Не е проблемно. Мигането на лампата не е свързано с маслото а с моторчето на раздатката и вамумите. Аз като смених мъркучетата на вакумите и единия вакум клапан започна да вскючва и изключва за под секунда а преди беше около 2
                  Мерси Колега! Няма да барам нищо тогава.
                  Honda XL600LM, 1987
                  Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                  Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

                  Коментар


                  • #54
                    От: Проблем с преден диф и въздушен филтър и карета

                    Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                    Не те съветвам да си губиш времето със заместители. Пълен няма и все ще се налага да преправяш нещо, а и не карат много. Оригинален тампон за ресора е 5 лв. и е малко вероятно втори път да ти се наложи да пипаш там. Ако си решил да ги сменяш, може да си направиш с 10 см. по-дълги обеци и да навиеш и торсионите малко. Така ще получиш 5 см. лифт без особени усилия и средства. Не се отразява на возията и не се трошат карета, изпробвано ...
                    Иска ми се сега само да ги подменя,без да пипам нищо друго.Имам подлагана транспортна лента като погледна точно зад гумата към купето.Не знам как се води това място там.1 см е.За сега не виждам проблем.Живот и здраве като сложа по-големи летни гуми,нещо от сорта най-малко на 235/75/15 евентуално ще помагате за това повдигане
                    C20Nе '94 KБ

                    https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

                    Коментар


                    • #55
                      От: Проблем с преден диф и въздушен филтър и карета

                      Тая "транспортна лента" си е оригинално там. Предполагам, че осите на обиците ще бъдат изядени от корозия, затова ти споменавам и за тоя вариант. Има и тема по въпроса, с размери и т.н.
                      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                      Неизвестен мъдрец

                      Коментар


                      • #56
                        От: Проблем с преден диф и въздушен филтър и карета

                        Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                        Тая "транспортна лента" си е оригинално там. Предполагам, че осите на обиците ще бъдат изядени от корозия, затова ти споменавам и за тоя вариант. Има и тема по въпроса, с размери и т.н.
                        За пореден път се убеждавам,че все има нещо,което не съм прочел,относно подобрения.Надявам се,че когато стигна до там,ще помогнете,както винаги,защото това "обеци" все още нищо не ми говори
                        C20Nе '94 KБ

                        https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

                        Коментар


                        • #57
                          От: Проблем с преден диф и въздушен филтър и карета

                          http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=12874
                          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                          Неизвестен мъдрец

                          Коментар


                          • #58
                            От: Проблем с преден диф и въздушен филтър и карета

                            ето и малко нагледен материал със снимки:
                            http://www.offroad-bulgaria.com/show...88#post2425788
                            Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Проблем с преден диф и въздушен филтър и карета

                              Ехааа.Доста материал.За сега продължавам с подобряването на осветлението.Заден ляв стоп,долу на бронята,е със счупено стъкло,а вътре е малко побългаряван.Искам да го подменя и да монтирам един фар,който да свети на зад - като карам на задна да си го пускам,та да ми е по-светлично,че често ми се налага да паркирам вечер на тъмно,а особенно като вали или има мъгла цирка е пълен.Иначе съм заръчал ето това ,което го намерих на 25лв магазина в моя град.Мисля,че бяха същите.Рискувах......Та тях смятам да ги закрепя някъде под резервната гума,някъде по теглича,за да не пречат на нищо,а и спокойно да си отварям вратата http://www.aliexpress.com/item/2x-9L...615953970.html
                              C20Nе '94 KБ

                              https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

                              Коментар


                              • #60
                                От: Проблем с преден диф и въздушен филтър и карета

                                Първоначално публикуван от emilganev Преглед на мнение
                                Ехааа.Доста материал.За сега продължавам с подобряването на осветлението.Заден ляв стоп,долу на бронята,е със счупено стъкло,а вътре е малко побългаряван.Искам да го подменя и да монтирам един фар,който да свети на зад - като карам на задна да си го пускам,та да ми е по-светлично,че често ми се налага да паркирам вечер на тъмно,а особенно като вали или има мъгла цирка е пълен.Иначе съм заръчал ето това ,което го намерих на 25лв магазина в моя град.Мисля,че бяха същите.Рискувах......Та тях смятам да ги закрепя някъде под резервната гума,някъде по теглича,за да не пречат на нищо,а и спокойно да си отварям вратата http://www.aliexpress.com/item/2x-9L...615953970.html
                                Виждал съм вътре високо от двете страни 2 халогена вързани към осветлението за заден ход .Чудесно е и не се цапат.Там до теглича......освен ако не миеш джипа през ден
                                РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.

                                0895шест29410 .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X