Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гори газ и бензин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Гори газ и бензин

    Принципа е аналогичен,потока на бензин е прекъснат и пак дава разход бензин,по малко но го има.Почти на 100% съм сигурен че е от вала.На Опела този проблем не би трябвало да го има,но е опция.
    LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
    Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

    Коментар


    • #17
      От: Гори газ и бензин

      Всички се въртите около верния отговор ма нейсе не го оцелвате.Колегата нека издърпа маркуча за вакуум на вакуум-регулатора и провери дали от там на тече бензин ако тече значи мембранката му се е пукнала и дърпа бензин през маркучлето.

      Коментар


      • #18
        От: Гори газ и бензин

        Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
        И от къде ще дойде бензина като е прекъсната помпата? Ако дадеш смислен отговор ще станеш милиардер.
        Има вариант, при това доста вероятен, дори при прекъсната помпа вакуумът да смуче бензин през незатваряща дюза и (или) скъсана вакуумна мембрана на FPR. При въпросния "двигател" (X22XE) странностите и чудатостите са повечко.
        Някои пишман газаджии, прекъсват помпата, без да прекъснат инжекторите. Ефектът е близък.
        Последно редактирано от Scrapheap; 22-07-14, 23:12.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #19
          От: Гори газ и бензин

          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
          Има вариант, при това доста вероятен, дори при прекъсната помпа вакуумът да смуче бензин през незатваряща дюза и (или) скъсана вакуумна мембрана на FPR.
          О, играхме го този вариант. Хем регулаторът за налягане е същия като на половината опели.

          Прочее, основна причина за спичането на инжекторите и умирането на мембраната на регулатора за налягане е именно спряната помпа. Пак заради нея умират и бензиновите маркучи около двигателя.

          Коментар


          • #20
            От: Гори газ и бензин

            Здравейте. Значи първо няма черно ладово реле инжекторите ги спира една черна кутия маи имулатор беше дърпах вакум регулатора не е от там маи е дюза,дюзи защото на бензин започна да работи лошо прекъсва на место, на газ работата е добре след като сам откачил помпата електрически тя е отвън бензина не намалява. Мисля да пробвам с добавка за почистване на системата,и преправяне на инсталацията след като премина на газ да спирам бензиновата помпа засега.

            Коментар


            • #21
              От: Гори газ и бензин

              Първоначално публикуван от stefan_00 Преглед на мнение
              Здравейте. Значи първо няма черно ладово реле инжекторите ги спира една черна кутия маи имулатор беше дърпах вакум регулатора не е от там маи е дюза,дюзи защото на бензин започна да работи лошо прекъсва на место, на газ работата е добре след като сам откачил помпата електрически тя е отвън бензина не намалява. Мисля да пробвам с добавка за почистване на системата,и преправяне на инсталацията след като премина на газ да спирам бензиновата помпа засега.
              Направи всичко възможно на бензин мотора да ти замърка, тъкмо ще погледнеш дали нямаш някъде миниатюрни течове зад дюзите, имал съм случай при загрял двигател, бензина ми се изпаряваше още преди да го видиш като теч от бензиновите маркучи където е връзката с дюзите, почни с почистване на дюзите, тъкмо да видиш и маркучите отблизо за микропукнатини, инак не е желателно да не работи помпата ти докато си на газ, по този начин се охлаждат дюзите докато си на газ, инак ще се спекат още повече, и задължително да имаш тогава поне 10 литра бензин и ведъж годишно да сменяш бензиновия филтър. Всичко това съм го играл с предишната ми Вектра, та са ми известни повечето магарии и проблеми с обикновената АГУ
              Последно редактирано от Еделвайс; 23-07-14, 13:57. Причина: Пояснение

              Коментар


              • #22
                От: Гори газ и бензин

                Първоначално публикуван от Румен Николов-sineto Преглед на мнение
                Вече съм го ял това дърво на метанова уредба.Даже и тема има.Дървото е ясно,запекли инжектори.Това как е изпълнена газовата уредба е просто улеснение за диагностиката.
                И е така и може би не.Помпата на мене ми се изключва като е на метан! Ама това съвсем не значи че не е на газаджията задача да разбере какво става.Свършваше ми и на мене бензина!И се оказа че някакси въпреки изключената помпа КЛАПАНА дето спира бензина някакси пускал по малко.Малко ама достатъчно за да свършва видимо и да не е съвсем добра работата на мотора.Ама добрия газаджия ще фане проблема където и да е!

                Съвета ми към колегата е просто да смени майстора! Ако има още некакви въпроси имам телефон в подписа!
                Иво (таксито) Андреев
                0988 91 80 50
                Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

                Коментар


                • #23
                  От: Гори газ и бензин

                  Първоначално публикуван от stefan_00 Преглед на мнение
                  ... откачил помпата електрически тя е отвън бензина не намалява.
                  Споко, намалява. Просто по-бавно.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Гори газ и бензин

                    Утре отивам при друг газаджия уж печен....Влизам в някакъв омагьосан кръг маи. Нещо сте излезе но дано да е дребно. Някои знаели ако излезат инжекторите какво да очаквам ката цена и вечната дилема нови или втора употреба,или някакво чистене

                    Коментар


                    • #25
                      От: Гори газ и бензин

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Споко, намалява. Просто по-бавно.
                      Ми как като помпата не нагнетява сигурно защото резервоара е под някакво си налягане и по малко бута през нея.З абелязъл съм че когато сипвам бензин при отваряне на капачката резервоара шъшка.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Гори газ и бензин

                        Първоначално публикуван от stefan_00 Преглед на мнение
                        Ми как като помпата не нагнетява
                        По-горе е обяснено

                        Коментар


                        • #27
                          От: Гори газ и бензин

                          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                          ...Някои пишман газаджии, прекъсват помпата, без да прекъснат инжекторите...
                          Потвърждавам. До скоро не го вярвах, но преди 2-3 месеца и това го видях.
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Гори газ и бензин

                            Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
                            инак не е желателно да не работи помпата ти докато си на газ, по този начин се охлаждат дюзите докато си на газ, инак ще се спекат още повече, и задължително да имаш тогава поне 10 литра бензин и ведъж годишно да сменяш бензиновия филтър. Всичко това съм го играл с предишната ми Вектра, та са ми известни повечето магарии и проблеми с обикновената АГУ
                            Бисерите продължават как по точно ще се охладят дюзите като бензина стои над тях докато не отворят пък и като са сперни да не цъкат няма от какво да загреят освен от градусите на мотора ...
                            И да това при Белата е вярно макар и спряна бензинова помпа и дюза продължава да мирише на бензин и да намаля бензина в резервоара по горе е обяснено защо .
                            ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ

                            Коментар


                            • #29
                              От: Гори газ и бензин

                              В смукателните колектори има вакуум. При празен ход и особено при принудителен празен ход, вакуумът е даже много добър. В бензиновата рейка при изключена помпа има налягане близко до атмосферното, т.е. половин-един бар спрямо колектора. При работеща помпа е 2-4 бара според модела. Ми не е голяма разликата. Бензинът се харчи примерно 5-6 пъти по-бавно, ама си се харчи.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Гори газ и бензин

                                Първоначално публикуван от koko_s Преглед на мнение
                                Бисерите продължават как по точно ще се охладят дюзите като бензина стои над тях
                                Ами охлаждат се. Ако не вярваш - провери с пипане. В единия случай са с температурата на мотора, в другия - с температурата на резервоара.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X