Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гори газ и бензин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Гори газ и бензин

    Първоначално публикуван от koko_s Преглед на мнение
    Бисерите продължават как по точно ще се охладят дюзите като бензина стои над тях докато не отворят пък и като са сперни да не цъкат няма от какво да загреят освен от градусите на мотора ...
    И да това при Белата е вярно макар и спряна бензинова помпа и дюза продължава да мирише на бензин и да намаля бензина в резервоара по горе е обяснено защо .
    При изключени инжектори и при работа на газ, помпата ако не е изключена принудително, върти бензина покрай дюзите и се връща в резервоара, като по този начин има макар и малко охлаждане на дюзите и така спомага да не се спичат от високата температура

    Коментар


    • #32
      От: Гори газ и бензин

      Ще пробвам при първа възможност
      ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ

      Коментар


      • #33
        От: Гори газ и бензин

        Първоначално публикуван от koko_s Преглед на мнение
        Ще пробвам при първа възможност
        Можеш да го приемеш и аксиоматично
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #34
          От: Гори газ и бензин

          Що бе сега в момента карам на спряна бензинова помпа и дюзи пускам си помпата и гледам и се радвам бих я оставил и постоянно включена но е външна от някакъв мерцедес и си повийва доволно ,че да стои постоянно включена .
          Малко се отплеснахме от темата маи ....
          ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ

          Коментар


          • #35
            От: Гори газ и бензин

            Коко... има една подробност. Темата е за Опел. И това е много важно. Карал съм си едната хонда 2 години без капка бензин. Има-няма 160-170 хиляди километра. Преди да я продам махнах газовата, сипах бенз, врътнах и запали. Точка по въпроса.
            Обаче при някои модели на Опел и Фолксфаген, ако мотора бачка известно време само на газ, дюзите стават на мармалад.Зависи от какво и как са направени.
            Охлаждането - съвсем отделно. Пробвал съм и така и иначе - на джапанските нищо не им става, проверено на различни марки и модели. На немските - според зависи.

            Спирането на помпата има един друг огромен недостатък: бая народ като знаят, че помпата не върти и си карат с 2-3 литра в резервоара в продължение на месеци. И като се случи да затрябва бензин - опа, той станал на котешка пикня. Е от това вече няма спасение. Не японски, марсиански да са дюзите, запушват се като стой та гледай!

            Айде стига спам!
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • #36
              От: Гори газ и бензин

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              О, играхме го този вариант. Хем регулаторът за налягане е същия като на половината опели.

              Прочее, основна причина за спичането на инжекторите и умирането на мембраната на регулатора за налягане е именно спряната помпа. Пак заради нея умират и бензиновите маркучи около двигателя.
              Да а иначе умират евтините помпи за по 250 лв.
              no signature no problems

              Коментар


              • #37
                От: Гори газ и бензин

                Колегата ми си го наби с такъв автомобил и донякъде заедно му баем против уроки. Това е кола, чието притежание е неоправдано с никакъв рационален аргумент.
                Неоправдано скъпи и неоткриваеми части, нищо насреща, нефункционално купе, нелогично пътно поведение и бъгава електроника.
                Поне тези с 2,2 екотек.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #38
                  От: Гори газ и бензин

                  Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                  Да а иначе умират евтините помпи за по 250 лв.
                  Е не знам какво им правите на тия помпи. Или съм голям късметлия, или нещо пропускам.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Гори газ и бензин

                    Много ми интересно от какво се спичат дюзите , че да им се налага охлаждане с бензин ... Край дюзите преминава въздух с температура на околната среда , която температура е със сигурност по ниска от тази на двигателя и резервоара . Дюзите се спичат от малкото количество бензин в резервоара , ръждата вследствие на това и нередовната и краткотрайна работа на бензин . Помпата е доста скъп елемент за да я оставиш да работи постоянно , а за да не засмуква бензин при не работеща помпа повечето коли имат електромагнитен клапан на горивопровода който също трябва да се изключи .
                    VEREYA MOTORSPORT TEAM

                    Коментар


                    • #40
                      От: Гори газ и бензин

                      Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                      Много ми интересно от какво се спичат дюзите , че да им се налага охлаждане с бензин ...
                      Ами от това, че са проектирани за работа в друг режим. И температурен, и всякакъв.

                      Основния материал за задръстване е сухият остатък от изпарението на бензина, за съжаление има такъв. Работата е там, че дюзите по идея не затварят плътно, имат си пропускане - примерно капка в минута. При нормална работа на двигателя това не е важно и даже не се включва в сметките, при работа на газ - това е по-малко от бензина който се изпарява от казана. Но основното е, че работещата помпа държи дюзата пълна с течност и не позволява изпарение вътре. Ако се остави рейката без налягане и без поток, дюзата се нагрява, а бензинът почва да изсъхва и постепенно да оголва механизма на инжектора. Където изсъхва, оставя мръсотийка, а за съжаление после тя много трудно и бавно се разтваря обратно. Ако изобщо. Ако механизмът се държи напълно сух и никога не му се вкарва бензин, нещата ще са по-добре. Ама то тогава няма и значение.

                      Помпата не знам колко скъп елемент е, но е проектиран да работи през целия живот на автомобила. По моргите повечето коли са с оригиналната си помпа. Ако спре по-рано, значи е видяла зор - примерно бензин с въздух, с боклуци или и двете. Ако караш на бензин, като свърши бензинът не тормозиш помпата, а просто ще спреш и ще нарамиш тубата. Като имаш газ не е точно така. Особено при джипките - 5л бензин в 50л резервоар, клатим се из дупките, а тия 5л дали са точно край помпата в този момент - никой не знае.
                      Последно редактирано от Ясен; 23-07-14, 23:42.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Гори газ и бензин

                        Няма никакъв проблем помпата да работи постоянно. С газ или без, тя е мислена за продължителен режим. Реално, не работата, а бездействието и гръбначният живот, завъден в резервоара, както и минималистичното количество бензин в него и се отразяват реално зле. За температурата на дюзите съм склонен да се съглася в известна степен, когато двигателят работи, но нещата стават други, докато същият изстива. Тогава температурата на дюзите, достига стойности близки до тези на двигателя. При всички случаи циркулиращият в рейката бензин им се отразява добре. Имам наистина много километри на газ и досега никога, ама никога не съм хвърлял помпа.
                        Хубаво е тя все пак да има изведено ключе, или да се знае кой е предпазителят или релето и за аварийни ситуации, като например: Оставане без бензин в резервоара. Колата може да се движи на газ, но помпата, останала на сухо скоропостижно ще се пренесе във Вечните бензинови морета.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #42
                          От: Гори газ и бензин

                          Най добре свали дюзите и ги пусни на ултразвук,после затапи отворите им в колектора и ги постави на местата им в рейката.Сеа като запалиш на газ ще видиш дали продължават да "пикаят"....
                          Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D

                          Коментар


                          • #43
                            От: Гори газ и бензин

                            Обикновено се оправят временно след такава интервенция,но трябва да караш редовно на бензин,иначе пак ще се спекат скоро...
                            Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D

                            Коментар


                            • #44
                              От: Гори газ и бензин

                              Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                              ...... Дюзите се спичат от малкото количество бензин в резервоара , ръждата вследствие на това и нередовната и краткотрайна работа на бензин . Помпата е доста скъп елемент за да я оставиш да работи постоянно , а за да не засмуква бензин при не работеща помпа повечето коли имат електромагнитен клапан на горивопровода който също трябва да се изключи .....
                              Резервоарът на Опела е пластмасов . Следователно , за "ръжда" в буквалния смисъл не можем да говорим . Обикновено става въпрос за гняс - неизменен спътник на горивото продавано в нашата мила Татковина . Но това го има във всеки автомобил - бил той бензинов или дизелов.

                              Другото е по- важно : в този раздел имаме една тема : Решения при неработеща или изгоряла бензинова помпа.
                              Там има описано надълго и нашироко лечението на "доста скъпия елемент" , наречен бензинова помпа . По принцип оригиналната е потопена в резервоара и струва (ако греша , да ме поправят колегите) около 250 лв. Моята е външна и струва 95лв. За сведение : една дюза е от порядъка на 350 лв.

                              Следователно , аз предпочитам помпата ми да върти постоянно . По-лесно е да дам 95 лв. , плюс буквално 15 мин. по монтажа и демонтажа , отколкото разправията с дюзите .
                              Но това щото искам да ми работи и на бензин де Имам един познат , на който дюзите на двигателя са запекли тотално и зиме-лете си пали и кара на газ . Все още. И с философската сентенция "Бал съм го! Докъде изкара ше е ! "
                              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Гори газ и бензин

                                Здравейте сега се връщам от поредния МАИСТОР той се казва ИЛИАН- газаджия.Едвам закарах колата на 2 на 3 на 4 целиндара едвам отидох. Казах му какъв и проблема с дюзите ,казах му да ми е направи да върви само на газ защото ще отсъствам от б.г. за седмица а колата ми трябва до неделя спешно.Значи пича ме гледа,гледа и вика бе ти фред ли си какви дюзи каква реика какъв клапан.Ми така ми казаха поне двама майстори-да им е....а ма....ката,даже и единия е закача на диагностика да гледа.Тоя пич пак ме погледна и само се смее,проблема не е там, измъкна един сноп кабели тези от дюзите и започна да ги дава на късо с едно ножче,КОЛАТА ЗАСПА.И започна да се бъзика с мен имаш ли пари у тебе защото ремонта ще ти струва 20 ЛЕВА,трябва да ти сменя имулатора ми дадох му и колата сега си върви като за световно,на 4 целиндара.Така и така сипах добавка сега ще е покарам малко на бензин ,дано това да и е

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X