Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

    Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
    ....
    У нас при масовата неграмотност на собствениците на 4х4, бих казал, че парт-тайма е проблемна система - поради масово незнание "зимно време" карат на "4Н" през цялото време....
    Сега , това че единствено грамотните майстори зад волана на 4х4 са членове на офроуд форума е ясно за всички.
    Демек : света се върти около нас .
    Затова ми е чак странно , че един куп познати не-членове си търкалят безпроблемно парт-тайм машините и са напълно наясно за какво служи "малкия лост на джипката" . При все цялата им неграмотност .


    Към alex : недей тука да засилваш човека към конкретна марка , че ше стане една ....
    ПС. Sorry за офтопика.
    Последно редактирано от Vlado_Ts; 17-01-14, 09:48.
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

    Коментар


    • #17
      От: Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

      Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
      ...У нас при масовата неграмотност на собствениците на 4х4, бих казал, че парт-тайма е проблемна система - поради масово незнание "зимно време" карат на "4Н" през цялото време...
      Цитираната "неграмотност" съм засичал и в Германия. На две места в автокъщите се чудеха защо за да изпробвам предния мост на Фронтерата излизам от сухия асфалт на поляната и ми казваха, че и на асфалта няма никакъв проблем да караш на "4Н"...
      Казано е:
      -"Обичай ближния",
      щото ако заобичаш далечния... баси транспортните разходи!

      Коментар


      • #18
        От: Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

        Първоначално публикуван от alex_serviz Преглед на мнение
        Цитираната "неграмотност" съм засичал и в Германия. На две места в автокъщите се чудеха защо за да изпробвам предния мост на Фронтерата излизам от сухия асфалт на поляната и ми казваха, че и на асфалта няма никакъв проблем да караш на "4Н"...
        И какъв е точно проблема да пробваш 4х4 на фронтера на асфалт?!? Само да уточня, че знам принципа на действие на въпросната раздатка и говорим само за проба!

        м/у другото този TOD, не е най-лошото на света (сещам се за поне едно по-лошо full time) - това за fanatic
        В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

        Коментар


        • #19
          От: Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

          Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
          ....м/у другото този TOD, не е най-лошото на света (сещам се за поне едно по-лошо full time) - това за fanatic
          Mи не си прав. Фултайм-а говорим за old-school обикновенно е със средени диференциал особено когато има и механично заключване на него не е никак лошо изпълнение, докато тоя ТОД е няква измислица която не изглежда да вдъхва доверие и както се вижда никой не я ползва за вграждане в джиповете си сигурно има защо. А тия новите гейски джипчета със смешното виско за 4х4 изобщо не обсъждам. Наскоро разглеждах на едно нисанче уж джип смешното 4х4 и прихнах да се смея....
          no signature no problems

          Коментар


          • #20
            От: Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

            Айде сега -прав/крив! Никой не оспорва, че системата с 3 диф. е за предпочитане осбено по-офроуд насочените машини, просто TOD са си достатъчно адекватни, дори при по-шосейна експлоатация имат и предимстваи в никой случай не е„...ташаци..“!

            В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

            Коментар


            • #21
              От: Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

              Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
              И какъв е точно проблема да пробваш 4х4 на фронтера на асфалт?!? Само да уточня, че знам принципа на действие на въпросната раздатка и говорим само за проба!...
              Знам, че от една проба нищо няма да й стане, но за мен е принципен въпрос. Както аз не бих позволил на никой в мое присъствие да прави подобни тестове с моята Фронтера, така и аз не бих си позволил да тествам по този начин чужда, пък била тя и за продан в някаква автокъща в Германия!
              Казано е:
              -"Обичай ближния",
              щото ако заобичаш далечния... баси транспортните разходи!

              Коментар


              • #22
                От: Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

                Първоначално публикуван от alex_serviz Преглед на мнение
                Знам, че от една проба нищо няма да й стане, но за мен е принципен въпрос. Както аз не бих позволил на никой в мое присъствие да прави подобни тестове с моята Фронтера, така и аз не бих си позволил да тествам по този начин чужда, пък била тя и за продан в някаква автокъща в Германия!
                На прав участък с еднакви гуми няма какво да се случи дори и със 100 да караш. Не е толкова крехка системата. Не се чупи толкова лесно. Не се притеснявайте чак толкова.

                Коментар


                • #23
                  От: Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

                  Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                  Не е толкова крехка системата.
                  Който не я е виждал,да гледа-това е системата.
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • #24
                    От: Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

                    Изглежда стабилна ...ако беше руска - ЗК сигурно щЕха да са поне два пъти по-широки
                    Да ви се похваля нещо - днес тествах новата Insignia...2.0 Biturbo (дизел) 195 магарета, 4x4, 6 степенен автоматик, най-високото ниво на оборудване. Избарали сая... бая масивна и здрава ми се стори, толкова широка колонка между вратите на кола досега не бях виждал - има нЕма 25см, че и повече. Има два режима на каране - спорт и нормален...на спорт се усеща осезаемо че дърпа доста повече и downshift-ва чевръсто като я настъпиш ...мхмх, 4х4 нямаше как да се тества...с придружител бяхме . Малко шумен ми се стори ДВГ...колегите разправяха че нарочно били го направили така...пък според мен - нЕма пушек без огИн - многото коне си цвилят много, ам все пак - мисля че са могли да се постараят повече Возията е "стегната", както обичат да се рекламират немците, абе да не кажа че направо си друса...ама добре че не го казах
                    Ам... още един въпрос относно терзанията ми по джипките - ОФ-А или ОФ-Б бихте ми препоръчали за семейна сигурна машина за придвижване, която вероятно няма да се ползва за офроуд, може би само за проба...макар че - то апетита идвал с яденето казват...доста добри фронтери са предлагат из МОБИЛЕтата...вкл. и няколко 3.2 V6 машини дето направо ми текат очите по тях .

                    Коментар


                    • #25
                      От: Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

                      Първоначално публикуван от desotodorov Преглед на мнение
                      е - ОФ-А или ОФ-Б бихте ми препоръчали за семейна сигурна машина за придвижване, която вероятно няма да се ползва за офроуд, може би само за проба...макар че - то апетита идвал с яденето казват...доста добри фронтери са предлагат из МОБИЛЕтата...вкл. и няколко 3.2 V6 машини дето направо ми текат очите по тях .
                      категорично Б ако ще е за семейството, возията е по като на лека кола, върви повече по-стабилна е, по-комфортна. Ако ще е бензин да е 3.2 ако можеш да преглътнеш разхода.
                      no signature no problems

                      Коментар


                      • #26
                        От: Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

                        Първоначално публикуван от desotodorov Преглед на мнение
                        ...ако беше руска - ЗК сигурно щЕха да са поне два пъти по-широки .
                        Тц,точно на обратното е-на руската са на половина по-тънки.

                        п.п. По безсмислена тема отдавна не бях чел.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

                          Безсмислена за теб колега щот' си знаеш мат'ряла, за мен беше полезна - установи се, че в аутодатата има грешка, установи се и че при автоматиците има TOD, за който не е известно дали го има при фронтерите...аз искам да си взема нещо, високопроходимо, широко - да има място за 3-ма отзад, ама нормално - не компресирани един в друг...и по възможност перманентно 4х4 - струва ми се, че това дава по-голяма сигурност и лятото и зимата. Фронтерата не отговаря единствено на това условие, а освен това опелските бензинови ДВГ винаги са ми били слабост. Принципно - искам да е бензин, ама... хм - тези дни имам някакви проблеми с газовата на колата с която съм в момента...нещо се свива и разширява при прехода студ/жега и опуска метанЕЦ...та май ще взема да попрочета за дизелите на Опел повечко - все пак не щЪ заради някаква икономия да излагам семейството си на риск.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

                            Джипка,в която да седят трима отзад и да им е комфортно-сещам се,ама не е фронтера.По скоро монтерей/трупър или тойота 80-ка...Относно моторите-ами оглеждай се в бензинов шестак-тва за опел/исузо.И друг път просто попитай,ще ти се отговори.

                            п.п.ето да видиш руска раздатка...Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00225.jpg
Прегледи:2
Размер:170.0 КБ
ID:5559956
                            Последно редактирано от gimax; 02-02-14, 16:13.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

                              Първоначално публикуван от desotodorov Преглед на мнение
                              ..... установи се и че при автоматиците има TOD, за който не е известно дали го има при фронтерите...
                              Не си чел внимателно, установи се със 100% сигурност, че го няма при фронтерите.
                              no signature no problems

                              Коментар


                              • #30
                                От: Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

                                Първоначално публикуван от desotodorov Преглед на мнение
                                Безсмислена за теб колега щот' си знаеш мат'ряла, за мен беше полезна - установи се, че в аутодатата има грешка, установи се и че при автоматиците има TOD, за който не е известно дали го има при фронтерите...аз искам да си взема нещо, високопроходимо, широко - да има място за 3-ма отзад, ама нормално - не компресирани един в друг...и по възможност перманентно 4х4 - струва ми се, че това дава по-голяма сигурност и лятото и зимата. Фронтерата не отговаря единствено на това условие, а освен това опелските бензинови ДВГ винаги са ми били слабост. Принципно - искам да е бензин, ама... хм - тези дни имам някакви проблеми с газовата на колата с която съм в момента...нещо се свива и разширява при прехода студ/жега и опуска метанЕЦ...та май ще взема да попрочета за дизелите на Опел повечко - все пак не щЪ заради някаква икономия да излагам семейството си на риск.
                                Преди няколко месеца и аз бях пред твоята дилема.
                                2.2 DTI е 116 или 120 кончета. ДВГ е шумен докато загрява и в двата варианта, втория харчи по-малко с литър на 100. Аз съм с него. При него внимавай с ГНП - направи диагностика преди да взимаш. Сутрин при мен загрява бавно, на студа.
                                Към предимствата - дърпа добре, според мен сравнимо само с 6така бензин. Максималната скорост е ниска, ще караш с около 100 на извънградско, 120 на магистрала лятото. Моторите са с верига.


                                2.2 бензин според мен е малко слабичък за това купе. Ако искам да спестявам, ще си взема малолитражка, спестяване и джип според мен са самоизключващи се понятия. Както и малолитражка и офроуд. 2.2 Фронтера Б градското и е 15 газ като минимум, това са 19.5лв на 100, при мен минимума е 25.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X