Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

    Здравейте колеги,
    мечтая си за Жипки напоследък и ми се случва често да се допитвам до Autodata.bg
    Там за Frontera B Sport - за всички двигатели, като задвижване са писали "Пълно постоянно (перманентно 4x4)"
    При "нормалната" Фронтера (не съм наясно по какво се различават двете модификации) за двигателя 2.2i - 136к.с. са писали че също е с постоянно 4х4, а всички останали са: "Пълно с включване (4x4 с включване)".
    Чудя се дали информацията за 2.2i не е объркана ?
    Ето линк към тая част от аутодата:

    Линк
    Последно редактирано от CarTest™; 12-01-14, 16:24.

  • #2
    От: Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

    Всички Фронтери, до колкото ми е известно са с т.н. "Парт тайм" задвижване. Т.е. постоянно работи единия ( задния ) мост и когато водача прецени включва и другия ( предния ). Има различни варианти за включването на предния мост: от лоста за бавните ск. ( Фронтера А ) или с бутон на таблото ( Фронтера Б ).
    Казано е:
    -"Обичай ближния",
    щото ако заобичаш далечния... баси транспортните разходи!

    Коментар


    • #3
      От: Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

      Ами - и аз затова се чудя, защото за всички останали пише, че са парт тайм, а само за 2.2 че е фултайм. Което ми се струва грешно, но не съм сигурен...защото може и да не е
      А защо линка към аутодата е премахнат - сайта съдрържа някакви реклами - като всеки друг, но е справочен ? Извинявам се ако питам за нещо, което не съм прочел в правилата.

      Коментар


      • #4
        От: Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

        Не. Няма Фронтера фул-тайм.
        Животът е харизан кон според мен...

        Теди

        Коментар


        • #5
          От: Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

          Първоначално публикуван от desotodorov Преглед на мнение
          Ами - и аз затова се чудя, защото за всички останали пише, че са парт тайм, а само за 2.2 че е фултайм. Което ми се струва грешно, но не съм сигурен...защото може и да не е
          А защо линка към аутодата е премахнат - сайта съдрържа някакви реклами - като всеки друг, но е справочен ? Извинявам се ако питам за нещо, което не съм прочел в правилата.
          Грешно е. Аутодатата е пълна с грешки не и се доверявайте напълно. Няма фронтера от която и да е модификация която да е фултайм.
          no signature no problems

          Коментар


          • #6
            От: Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

            Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
            Грешно е. Аутодатата е пълна с грешки не и се доверявайте напълно. Няма фронтера от която и да е модификация която да е фултайм.
            На 3.2, B, автоматик, като зацепиш предният мост, няма ли нещо в кутията което играе ролята на нещо като междинен диференциал? Върти ми се в главата, че на трупъра 3.0 duty, май имаше нещо подобно в автоматичната кутия. Дали и при фронтерата е така?

            Коментар


            • #7
              От: Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

              Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
              На 3.2, B, автоматик, като зацепиш предният мост, няма ли нещо в кутията което играе ролята на нещо като междинен диференциал? Върти ми се в главата, че на трупъра 3.0 duty, май имаше нещо подобно в автоматичната кутия. Дали и при фронтерата е така?
              Да има фрикционните дискове им се съкращава живота за секунди
              Не бе базикам се няма такива филми всичко е от раздатката, тя се натоварва и чупи.
              no signature no problems

              Коментар


              • #8
                От: Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

                в уъркшопа на Frontera B има те такова нещо: Torque On Demand (TOD):
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Capture.JPG
Прегледи:1
Размер:108.2 КБ
ID:5554498
                това си изглежда като някакъв вид full time, на живо как и дали работи не знам....
                Последно редактирано от bushiDO; 15-01-14, 09:51.
                В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                Коментар


                • #9
                  От: Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

                  ...значи с право колегата модератор е изтрил линка ми към Аутодата
                  А това отогоре се отнася само за автоматиците нали... а дали става въпрос за съединителя ДВГ-СК или има допълнителен съединител само за предния мост...върти ми се в главата че четох някъде за 4 Matic-ите на Mercedes - и там май с многодисков мокър съединител става 4х4-то.
                  А пък предния мост се задвижва с верига...за да се избегне високия шум...е толкова ли се чува като се движи със зацепен преден мост при ръчните скорости предполагам всички собственици ги карат с тапи в ушите при 4х4...току си измислят по някое предимство да оправдаят cost-saving решенията дето ги цвъкат навсякъде, поне на мен така ми се струва това с веригата.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

                    Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                    в уъркшопа на Frontera B има те такова нещо: Torque On Demand (TOD):
                    [ATTACH=CONFIG]670784[/ATTACH]
                    това си изглежда като някакъв вид full time, на живо как и дали работи не знам....
                    Oт официалния сайт на Исузу Австралия:

                    ISUZU's TORQUE-ON-DEMAND® (TOD) is unlike any drive system ever offered on an Isuzu vehicle. This patented system is an automatic 4WD system that provides the best aspects of part-time and full-time 4WD systems without their compromises. TORQUE-ON-DEMAND is standard equipment on the VehiCROSS and all 1999 Troopers with automatic transmissions (All S, Performance and Luxury Packages).

                    How It Functions When You're Driving

                    When TOD is activated and the transfer case is in the High range position and TOD is turned on, the TOD control unit receives signals sent from the 12 input sensors, including front and rear axle speed sensors, ABS brake switch and the throttle position sensor. Isuzu's proprietary 3-D mapping software uses that input to determine the amount of force that's applied to the clutch pack.

                    When the clutch is completely disengaged, only the rear wheels are driven; when the clutch is completely engaged, a 50/50 torque split is achieved (50% of the power goes to the front wheels and 50% to the rear wheels). The amount of torque transferred to each axle (torque split) varies continuously as conditions are changing. Torque demands are continously (every 20 milliseconds) monitored and redistributed as needed, providing unmatched efficiency.

                    If the rear wheels begin to slip, the control unit detects the slippage and determines the optimum level of torque based on the feedback control logic, and then increases the torque to the front wheels.



                    What Makes It Different

                    This system even has the ability to "anticipate" certain driving situations. Using the signal from the throttle position sensor, including acceleration and deceleration, it determines the torque distribution that will be needed. That means an Isuzu vehicle equipped with TORQUE-ON-DEMAND can virtually anticipate road conditions, so it's ready before you realize you need it. For example, if a driver is going down a hill and takes his foot off the accelerator, the TOD system automatically increases torque to the front wheels to improve handling and evenly distribute engine braking to all four wheels. All this happens automatically -- without the driver sensing any changes.

                    Unlike other all-wheel drive systems, there's a special display on the instrument panel that provides the driver with active feedback. This display shows the performance of the system and the varying degrees of torque split to keep the driver informed of varying conditions that might otherwise go unnoticed.

                    There are three lights on the TORQUE-ON-DEMAND display; they represent:

                    No bars illuminated: approximately 100% rear-wheel drive;
                    0% front-wheel drive.

                    One bar illuminated: approximately 85% rear-wheel drive;
                    15% front-wheel drive.

                    Two bars illuminated: approximately 70% rear-wheel drive;
                    30% front-wheel drive.

                    Three bars illuminated: approximately 50% rear-wheel drive;
                    50% front-wheel drive.

                    с две думи по-добре че никога не е слаган тоя смотан ТОД на която и да е фронтера, тва е пълен ташак....
                    no signature no problems

                    Коментар


                    • #11
                      От: Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

                      Колега fanatic, би ли споделил, защо мислиш, че е пълен ташак тази ситема за предаване на движението, и също как си толкова сигурен, че не е монтирано на фронтера?

                      Колега desotodorov - предаването на движение с верига си е доста разпространен прийом, който не може категорично да се окачестви, като по-лош от алтернативните такива.
                      В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                      Коментар


                      • #12
                        От: Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

                        такава система с "автоматично включване" на предния мост има при някои от по-луксозните версии на Теракан... Не съм чул да имат проблеми...
                        У нас при масовата неграмотност на собствениците на 4х4, бих казал, че парт-тайма е проблемна система - поради масово незнание "зимно време" карат на "4Н" през цялото време...
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #13
                          От: Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

                          Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                          Колега fanatic, би ли споделил, защо мислиш, че е пълен ташак тази ситема за предаване на движението, и също как си толкова сигурен, че не е монтирано на фронтера?
                          Ми поради следната официална информация " ISUZU's TORQUE-ON-DEMAND® (TOD) is unlike any drive system ever offered on an Isuzu vehicle. This patented system is an automatic 4WD system that provides the best aspects of part-time and full-time 4WD systems without their compromises. TORQUE-ON-DEMAND is standard equipment on the VehiCROSS and all 1999 Troopers with automatic transmissions (All S, Performance and Luxury Packages). "
                          а е ташак според мен всяка система която сама преценява колко въртящ момент да ти даде на кое колело, разчитайки на 6 датчика които са елетронни. Ако искам безпроблемна умна 4х4 система щях да карам субару или ауди, като искам истински джип карам Парт тайм с 50:50 твърда зъбна раздатка, като искам блокаж слагам си 100% механичен такъв, всичко пръплъзващо самонатягащо и самомислещо нещо няма място при офроуда.
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #14
                            От: Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

                            Май ще нагазим в дълбоките води задълбавайки в техническата част, както обикновено се получава ... колега bushido - така ми се стори поради обосновката, която са дали - "this reduces the loud noise associated with 4 wheel drive operation." На мен лично би ми прозвучало по убедително нещо от сорта че предния мост се задвижва чрез доказано надеждна и безшумна верижна предавка...защото признавам - не знаех че такъв тип задвижване се прилага широко при 4х4 - имам много да наваксвам, затова - искрено благодаря за отговора.
                            А колегата fanatic е против електрониката и това колата да мисли вместо водача - аз съм на същото мнение - но - това безспорно се отнася за една малка част от водачите - така че за редовия "юзър" е добре дошла.
                            В момента мнението ми е че фул тайм 4х4 лично на мен ще ми върши по-добра работа от парт тайм, както зимата - така и лятото, затова искам да си взема някаква такава машина - с междуосов диф. с блокаж...RAV4 ... та затова се възрадвах като видях и повярвах на грешката за Фронтерата с перманентно 4х4...защото конструкцията на ОФ е по-солидна --> по-гляма сигурност за мен и децата дето са вътре ... докато RAV-ките са си вдигнати коли.
                            Е това беше предисторията и затова започнах темата ...мисля че ще се окаже полезна и за други колеги...дето се вика - в спора се такова истината

                            Коментар


                            • #15
                              От: Frontera B 2.2i 136к.с. с перманентно 4х4 задвижване ли е ?

                              Първоначално публикуван от desotodorov
                              ...В момента мнението ми е че фул тайм 4х4 лично на мен ще ми върши по-добра работа от парт тайм, както зимата - така и лятото, затова искам да си взема някаква такава машина - с междуосов диф. с блокаж...RAV4 ...
                              To като мислиш в тази посока, защо не се замислиш и за LR Диско. Единствената джипка, за която съжалявам в някаква степен, че не съм се замислил сериозно ( въпреки "грозноватия" й и "старинен" според мен външен вид ), преди за втори път да си взема Фронтера е Дискотеката...
                              Казано е:
                              -"Обичай ближния",
                              щото ако заобичаш далечния... баси транспортните разходи!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X