Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Двигател от Омега х20se

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Двигател от Омега х20se

    Утре ще проверя както казваш.Как да проверя датчика на коляновия вал-различен от мерене за съпротивление.
    ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

    Коментар


    • #17
      От: Двигател от Омега х20se

      Опелските палят само в комплект-компютър,чип от ключа и четеца около патрона на контактния ключ. Проверете чек лампата - ако мига при контакт- значи търси имобилайзер. Като гледам датата е 22 ри пин на компа.

      Коментар


      • #18
        От: Двигател от Омега х20se

        Първоначално публикуван от meha1971 Преглед на мнение
        Утре ще проверя както казваш.Как да проверя датчика на коляновия вал-различен от мерене за съпротивление.
        С осцилоскоп.
        Това, което пише ianely също го вижте. Свържете някаква крушка (около 1 ват) на 22 пин за да видите дали мига чек лампата.
        Последно редактирано от Двигателист; 21-12-13, 16:30.

        Коментар


        • #19
          От: Двигател от Омега х20se

          Не се хабете с датчика на коляновия вал щом има импулс на инжекторите.

          Коментар


          • #20
            От: Двигател от Омега х20se

            Мига мамка му и лампичка .......Така е като правим тънки сметки .Трябваше да купя цял опел ....Сега ще се наложи да купувам компа със имобилайзера и ключа.
            ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

            Коментар


            • #21
              От: Двигател от Омега х20se

              E тая лампа после я свържи на таблото-ние си я знаем като check engine,иначе по документация се води MIL

              Коментар


              • #22
                От: Двигател от Омега х20se

                Такаааа сагата продължава въпреки всичко....Вече имам нов обурудван двигател със все електриката - компютър имобилайзер и ключ.Сега ще ми трябва помощ за връзването на имобилайзера.Ще съм благодарен на някоя схема за имобилайзера.Колата е 96год. със климатроник .От цялата работа вечи имам и компресор за климатик.Така чи и климатик ли да му сложа......
                ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                Коментар


                • #23
                  От: Двигател от Омега х20se

                  Компресора на климатика идеално помпа гуми ! Слагай!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Двигател от Омега х20se

                    Първоначално публикуван от meha1971 Преглед на мнение
                    Такаааа сагата продължава въпреки всичко....Вече имам нов обурудван двигател със все електриката - компютър имобилайзер и ключ.Сега ще ми трябва помощ за връзването на имобилайзера.Ще съм благодарен на някоя схема за имобилайзера.Колата е 96год. със климатроник .От цялата работа вечи имам и компресор за климатик.Така чи и климатик ли да му сложа......
                    Искаш да кажеш, че си намерил друг "комп" в комплект с неговия имобилайзер (и RFID чип за него)? Ако е така - към края си. Аз не съм се занимавал с моя имобилайзер (и дано не ми се налага, скоро) но проявих първоначален интерес. Действителния имобилайзер е една кутийка с доста електроника вътре - намира се под таблото на неприятно място. От нея излизат три кабела (захранване, маса и "данни") до четеца (пластмасов цилиндър с мигащо диодче) близо до контактния ключ. А други кабели се "запътват" към "компа"(един от тях вероятно на краче 27 на което си подал + и след това е заработила бензиновата помпа, което е малко съмнително ако е прав ianely, а аз мисля че е прав). Предполагам, че историята с "включването" на имобилайзера върви по следния ред:
                    1. Поднасяш RIFD чипа (при мен в черно стикче) до четеца. Той прочита кода от чипа и го праща до черната кутийка (имобилайзера) в дъното под таблото.
                    2. Имобилайзерът проверява кода и ако е неговия - генерира и изпраща втори код (ако предполагам правилно) на краче 27 на "компа".
                    3. Ако "компът" реши, че този код е неговият - разрешава работата на бензиновата помпа и подаването на импулси към блока с бубините за генериране на високо напрежение към свещите. Блокирането на бубините не допуска паленето без имобилайзер, а блокирането на помпата предпазва от "удавяне на двигателя", при забравяне на процедурата със стикчето(на мен често ми се случва). Можеш да излъжеш помпата да заработва и от друг сигнал сравнително просто но няма как да излъжеш "компа" само с едно подаване на "+". Той си чака кода, подаден серийно по този кабел. Ако можеше - имобилайзерът започва да няма много смисъл. Ако се знае този код (той е записан за сравнение някъде в паметта на "компа") и ако е постоянен (щото може и да не е и при по новите имобилайзери сигурно е така) може с едно "Pic"-че на цена около 10-тина лева и още малко части да се подава този код към "компа" вместо имобилайзера. Аз в момента вече не разполагам с пособия, чрез които да го науча.
                    Пораднах в интернет някъде към хасковско една фирма с претенции да се справя с всички имобилайзери. И не ставаше дума за кой знае какви пари.
                    Ако имаш стик, четец, имобилайзер и "комп" от една и съща кола, си прескочил този проблем и трябва само да намериш съответните схеми в интернет. Осигуряването на всички тези компоненти означава, че имаш и куплунзите за тях - съответно ти трябва малко препрвяне, като преди това си записваш кой кабел на кой пин отива.
                    ОФБ ДБ X22SE
                    Не искам Турция да ме пази от Русия. Стигат ми 500 години.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Двигател от Омега х20se

                      Първоначално публикуван от bogilloff Преглед на мнение
                      Искаш да кажеш, че си намерил друг "комп" в комплект с неговия имобилайзер (и RFID чип за него)? Ако е така - към края си. Аз не съм се занимавал с моя имобилайзер (и дано не ми се налага, скоро) но проявих първоначален интерес. Действителния имобилайзер е една кутийка с доста електроника вътре - намира се под таблото на неприятно място. От нея излизат три кабела (захранване, маса и "данни") до четеца (пластмасов цилиндър с мигащо диодче) близо до контактния ключ. А други кабели се "запътват" към "компа"(един от тях вероятно на краче 27 на което си подал + и след това е заработила бензиновата помпа, което е малко съмнително ако е прав ianely, а аз мисля че е прав). Предполагам, че историята с "включването" на имобилайзера върви по следния ред:
                      1. Поднасяш RIFD чипа (при мен в черно стикче) до четеца. Той прочита кода от чипа и го праща до черната кутийка (имобилайзера) в дъното под таблото.
                      2. Имобилайзерът проверява кода и ако е неговия - генерира и изпраща втори код (ако предполагам правилно) на краче 27 на "компа".
                      3. Ако "компът" реши, че този код е неговият - разрешава работата на бензиновата помпа и подаването на импулси към блока с бубините за генериране на високо напрежение към свещите. Блокирането на бубините не допуска паленето без имобилайзер, а блокирането на помпата предпазва от "удавяне на двигателя", при забравяне на процедурата със стикчето(на мен често ми се случва). Можеш да излъжеш помпата да заработва и от друг сигнал сравнително просто но няма как да излъжеш "компа" само с едно подаване на "+". Той си чака кода, подаден серийно по този кабел. Ако можеше - имобилайзерът започва да няма много смисъл. Ако се знае този код (той е записан за сравнение някъде в паметта на "компа") и ако е постоянен (щото може и да не е и при по новите имобилайзери сигурно е така) може с едно "Pic"-че на цена около 10-тина лева и още малко части да се подава този код към "компа" вместо имобилайзера. Аз в момента вече не разполагам с пособия, чрез които да го науча.
                      Пораднах в интернет някъде към хасковско една фирма с претенции да се справя с всички имобилайзери. И не ставаше дума за кой знае какви пари.
                      Ако имаш стик, четец, имобилайзер и "комп" от една и съща кола, си прескочил този проблем и трябва само да намериш съответните схеми в интернет. Осигуряването на всички тези компоненти означава, че имаш и куплунзите за тях - съответно ти трябва малко препрвяне, като преди това си записваш кой кабел на кой пин отива.
                      Точно така купих имобилайзера ключа и компа от една и също кола.Продавача ми даде и мотора обурудван.Сега проблема е че не намирам никъде кой кабел за къде е на имобилайзера.
                      ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                      Коментар


                      • #26
                        От: Двигател от Омега х20se

                        Е в аутодатата го има свързването. За X20SE ли става дума пак?

                        Коментар


                        • #27
                          От: Двигател от Омега х20se

                          Първоначално публикуван от ianely Преглед на мнение
                          Е в аутодатата го има свързването. За X20SE ли става дума пак?
                          Да за същия мотор става въпрос.Има го на схемата на компа но там е със 4 кабела.
                          ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Двигател от Омега х20se

                            Е кажи твоя с колко е?

                            Коментар


                            • #29
                              От: Двигател от Омега х20se

                              Пак прегледах на автодатат има два захранващи кабела идиния е постоянен другия е след контакт.Идва изхода които отиват захранване на горивна помпа и черния кабел на 27краче.Някои кабели не им дава как са оцветени.И не на последно място на моя имобилайзер има 8 кабела.
                              ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                              Коментар


                              • #30
                                От: Двигател от Омега х20se

                                G750 и 475Е това пише на една черна кутийка която стои до патрона на ключа .Всъщост патрона влиза в имобилайзера.Кабелите са 8.Черен- червен -кафяв със бял-син червен 2 пъти- кафяв -кафяв син-кафяв червен.
                                ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X