Понеже монтирах въпросния двигател на дайхатсуту ми сега трябва да му вържа и тоците.Някой да е правил тази операция.Мотора е свален напълно обурудван .Двете букси също имат и долните страни . На автодатата не можах да намеря тези букси....Ще съм благодарен на съвети и малко помощ .
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Двигател от Омега х20se
Свий
X
-
От: Двигател от Омега х20se
Колега, принципно когато се сменя друг двигател на друго купе - особено от различни марки - двигател и МПС, се взима заедно със все компютъра, електрониката, сноповете кабели, и всичко те са на букси и няма как да сбъркаш при свързването им и ще разбереш лесно за какво са въпросните букси, друг е въпроса да свържеш дадена букса към букса от другия двигател и ел кабеляците и да се чудиш за какво са, за там се иска добри познания с тоците и хубав мултицет.....
Коментар
-
От: Двигател от Омега х20se
Мотора съм го свалял обурудван със инсталацията по него .Компа също е на снопа кабели.Има две букси със които се свързва към инсталацията на колата.Едната е към компа -другата е към динамо и стартер.Тази която отива към компа ме интересува кой кабел е захранващ и въобще схемата на тези букса.ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...
Коментар
-
От: Двигател от Омега х20se
И в опелския форум ти писах.
Щом търсиш разпиновката на буксата(ама си труден за разбиране) чукни в аутодатата engin menagement pin data един лист и химикалка и пиши. Не забравяи да чукнеш на wire side.Калин Владов,09РСПБЗН
Коментар
-
От: Двигател от Омега х20se
След дълго ровене из жиците накрая накрая се уточни кой кабел за къде е .Обаче сега изникна друг проблем няма къде да се свържи оборотомер.Има два кабела които излизат от компа за уреди ама никъде не пише за какви.ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...
Коментар
-
От: Двигател от Омега х20se
Първоначално публикуван от meha1971 Преглед на мнениеСлед дълго ровене из жиците накрая накрая се уточни кой кабел за къде е .Обаче сега изникна друг проблем няма къде да се свържи оборотомер.Има два кабела които излизат от компа за уреди ама никъде не пише за какви.
Виж на прикачените картинки съм отбелязал откъде на електронния управляващ блок излиза сигнал за оборотомер и съответно къде отива в таблото на Омега Б.
Коментар
-
От: Двигател от Омега х20se
Свързах захранващите кабели .Помпата не заработи...След обстоен преглед свързах на 27 краче плюс от контакния ключ.Въпросното краче трябва да идва от имобилайзера-което при мен липсва.Помпата заработи обаче нямам искра.Импулс на инжекторите има.На бобината идва 12волта.Дачика на коляновия вал дава 485ома съпротивление.Компа търси имобилайзер ли или аз нещо бъркам.ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...
Коментар
-
От: Двигател от Омега х20se
След днешното ходене по майстори се оказа че проблема става по голям от очакването ми.Може ли и да съм изпушил компа .Сега давайте идеии .Най-лесния е закупуването на друг комп със имобилайзера и чипа.Другия вариант е да се прати компа да се изключи имобилайзера за което не знам колко ще струва.ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...
Коментар
-
От: Двигател от Омега х20se
Когато въртиш на стартер има ли периодично прекъсване на тока през каналите на бобината (пинове 1 и 3). Не съм сигурен, но не би трябвало да чака имобилайзер при положение, че при липса на такъв просто се подава плюс след контакт на пин 27.
П.П.: Не съм видял, че междувременно си писал.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар