Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за "ФРОНТЕРА"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Въпрос за "ФРОНТЕРА"

    Забравих-ще светне лампата на компа,но на газ няма да се отрази много аварийния режим,в който компа влиза.С откачената сонда пробвай и на бензин.Ако в авариен режим е по-добре и на двете-сондата е бъглясала.Но ако се направи самодиагностика-толкова умряла сонда компа я засича и ти го изписва като грешка.Нататък ще видим.Пробвайте и пиши или се обади.Имаш ЛС.Действайте-с каквото мога-насреща съм.

    Коментар


    • #32
      До: Въпрос за "ФРОНТЕРА"

      Ами със сменения дебитомер и "байпаса" пробвахте ли на бензин как се държи мотора-важно е.Да не излезе от две места кахъра.Примерно изпарител(скапани мембрани и дави)+още нещо по ДВГ-то.Щото аз имах подобни изпълнения и ме беше направила на пиян морков.Изпарител+1 кабел на свещите+бобина в съвсем начален стадий на междунамотково късо=1,5месеца и почти всички сервизи+гурмежи,прекъсване до 2000 оборота и яко псуване на всички майстори дето в хор обясняваха,че всичко било ОК.ЧЕ не сте наблизо,ще и разкикеря електриките и ще го открием този фантом!

      Коментар


      • #33
        До: Въпрос за "ФРОНТЕРА"

        маххх точно това имах предвид
        виждам че и ти и аз караме на газ с еднакъв разход и след като сме направили необходимите интервенции
        ако обърнеш внимание на поста ми по горе
        ще видиш че говоря за работа ..в норма..
        BMW X6

        Коментар


        • #34
          До: Въпрос за "ФРОНТЕРА"

          Първоначално публикуван от VeshteR Преглед на мнение
          маххх точно това имах предвид
          виждам че и ти и аз караме на газ с еднакъв разход и след като сме направили необходимите интервенции
          ако обърнеш внимание на поста ми по горе
          ще видиш че говоря за работа ..в норма..
          Да бе,колега,ама нали гледам да им подам повече инфо за да почнат да човъркат и да имат някаква отправна точка,че ако разчитат само на "майстори",ще им побелеят и двете глави кат на мен .
          А за разхода моя е повече към 12 да клони,ама като няма кой да ми удари два шамара и да ме прати да си купя възд. филтър така ще е .За утре съм се натуткал вече.Направил съм още един чалъм:вързал съм и аванс-процесор само за газта.От там горе-долу съм кило/100км. по-малко. А на газ върви по-добре от бензин .НЯМА МАЙТАП.

          Коментар


          • #35
            До: Въпрос за "ФРОНТЕРА"

            да си призная честно аз толкова много не отбирам и само по дребните нещица си пипам
            ама пича дето ходя при него за газта е малък бог и няма нещо което да не прави
            вече 10 години все при него съм и много рядко се виждаме от година и повече май
            иначе разхода ми е 10 извънградско 12 градско газ 2.0 пълен инжекцион
            BMW X6

            Коментар


            • #36
              До: Въпрос за "ФРОНТЕРА"

              На бензин и на газ,при откачена л.сонда - никаква разлика.Когато е на бензин при подаване рязко заглъхва и след това се форсира,а когато мотора вече е над 2000-2500 оборота при рязко подаване се изрязва без проблеми!На газ се изрязва здраво но на нагорнище когато спре и трябва да тръгне става само с припомпване на съединителя иначе все едно че купето е 4000кг..Направи ми впечатление,че когато отворя капака на дв.мирише на газ.Джипката не прекъсва не гърми двигателя жужи като пчела??????

              Коментар


              • #37
                До: Въпрос за "ФРОНТЕРА"

                на баща ми форда е така
                откачих му ламбдата и се оправи
                сега е хала
                газ няма
                BMW X6

                Коментар


                • #38
                  До: Въпрос за "ФРОНТЕРА"

                  Първоначално публикуван от VeshteR Преглед на мнение
                  на баща ми форда е така
                  откачих му ламбдата и се оправи
                  сега е хала
                  газ няма
                  100% ама виждал ли си водовъртежа в резервоара който се получава?
                  no signature no problems

                  Коментар


                  • #39
                    До: Въпрос за "ФРОНТЕРА"

                    Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                    На бензин и на газ,при откачена л.сонда - никаква разлика.Когато е на бензин при подаване рязко заглъхва и след това се форсира,а когато мотора вече е над 2000-2500 оборота при рязко подаване се изрязва без проблеми!На газ се изрязва здраво но на нагорнище когато спре и трябва да тръгне става само с припомпване на съединителя иначе все едно че купето е 4000кг..Направи ми впечатление,че когато отворя капака на дв.мирише на газ.Джипката не прекъсва не гърми двигателя жужи като пчела??????
                    С откачена ламбда сонда не се проявява ефекта веднага, трябва компютъра да натрупа грешки и тогава премества кривата и минава в авариен режим, ако я откачате и пробвате за 5-10 минути или 2-3 километра ефекта може и да не се прояви, най-добре е да я откачите да запалите двигателя след това го газите махате акумулатора за 10-20 минути и после палите с откачена сонда и покарвате 5-10 минути с различни обороти и тогава гледайте какво ще се случи. Зарежете газта за момента ! оправете глъхненето на бензин и чак тогава гледайте газта, там може да са 20 проблема. Откачете въздуховода и го изчистете хубаво вижте да не е сцепен големия мъркуч към всмукателния колектор, изчистете и входа на колектора докъдето можете, и пишете пак. Най-добре е една хубава диагностика да се направи и да се вкара компютъра в заводските настройки и дебитомера също.
                    no signature no problems

                    Коментар


                    • #40
                      До: Въпрос за "ФРОНТЕРА"

                      Браво,Fanatic!Явно и на теб ти е пушила главата и поназнайваш доста.Със същите препоръки му пълних главата по телефона.Забравих само да му кажа по-дълго да я карат с откачена сонда за да влезе в сервизен режим.За газта 90% съм сигурен,че ще сменят мембрани:голям разход+зверско мирисане на газ откъм изпарителя,а не от друго място.Обясних им и номера със самодиагностиката и кодовете и мисля,че ако сондата е бъглясала,ECU-то ще го засече и напише.Да видим откъде ще изскочи зайчето,че на колегите им се взе акъла,а C 20 NE не е сложен мотор по принцип.Само да не извадят някое врабче от маркуча преди филтъра и да се оправи,че ще падна от смях .

                      Коментар


                      • #41
                        До: Въпрос за "ФРОНТЕРА"

                        ми той на баща ми форда е сиера косуърт 4х4 така че и бездруго си е вододвъртеж в резервоара
                        добре че му прави по 200-500км на месец само
                        BMW X6

                        Коментар


                        • #42
                          До: Въпрос за "ФРОНТЕРА"

                          Първоначално публикуван от VeshteR Преглед на мнение
                          ми той на баща ми форда е сиера косуърт 4х4 така че и бездруго си е вододвъртеж в резервоара
                          добре че му прави по 200-500км на месец само
                          Колега, този форд с 2.8 мотор ли е?
                          синьо сив на цвят?
                          LZ1PER

                          Коментар


                          • #43
                            До: Въпрос за "ФРОНТЕРА"

                            не бял е 2.0
                            BMW X6

                            Коментар


                            • #44
                              До: Въпрос за "ФРОНТЕРА"

                              Колеги днес направихме поредната диагностика,както винаги всичко е наред +ламбда сондата,"врабчета" не открихме,на бензин никакъв ефект,за газ "МАХХ" позна +++ сменихме всичко което можеше да се смени в изпарителя и се получи следното:На равно /асфалт/ опъва сравнително добре но още може - съдейки по моята "Фронтера". Когато погледнах в клапата - там където е колектора /смукателя/установих,че при пълна газ подадена от купето - клапата не може да застане напълно хоризонтално т/ст не може да се подаде пълна газ!Направих и др.опит-опънах жилото на газста,обрах напълно луфта на педала /има един болт/ и пак от жилото подадох принудителни обороти около 2000.Впечатляващо:опъва,като "Калибра",но все пак са "ниските" 2000об. и то от старт?Какво става по дяволите.Липсват междинните обороти - от 900 до 2000,не тресе двигателя,не прекъсва,ниските му са перфектни - просто по-тромав е до достигане но 2000-2500оборота????

                              Коментар


                              • #45
                                До: Въпрос за "ФРОНТЕРА"

                                Вижте датчика за ъгловото положение на дроселната клапа. Ако не е регулиран въпреки, че си работи както трябва, може да лъже компа.
                                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                                Неизвестен мъдрец

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X