Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Opel Frontera 3.2 V6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Opel Frontera 3.2 V6

    Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
    Павка, преди да се заиграваш с клапани и тн. защо не направиш онова дето ти писах по горе... за 5 минути работа е. Гаранция че е пълно със сажди...
    Да де , ама ако моторчето за празен ход е пълно със сажди /нагар , работата на празен ход остава неравномерна : ту ниски , ту високи обороти. Естествено , тази "неравномерност" се засилва с времето ( с постепенното натрупване на количеството мърсотия) . Павката обаче твърди , че зора му е в паленето - веднъж запалил , на празни обороти си работи нормално .


    Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
    .... и втори след рейката (на обратния към резервоара бензин).
    ... а какъв е смисълът от този , втория ? Просто питам .

    PS. Иначе по метода на елеминирането , най- лесно е първо да започне с това , което пишат Жеко и куршумчето_рк/Павлин .

    Макар че (не знам как е при Кия-та ) при мен на Фронтерата при спукана мембрана работата стана неравномерна изобщо на всички обороти . Може би Павлин я е "хванал" още в началния стадий на пропускливост .
    Последно редактирано от Vlado_Ts; 11-08-16, 11:08.
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

    Коментар


    • От: Opel Frontera 3.2 V6

      Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
      Вече почна директно да гасне при първото палене, при втория път си пали съвсем нормално, има си стабилни обороти и с нищо не подсказва за проблем, това вече го прави всеки ден след като мине 12 часа от последното каране, явно наистина ще се окаже въпросния възвратен клапан, лошото е че този клапан е към помпата и ако трябва да я сменя ще трябва нова помпа, хич не ми се дават сума ти пари за нова помпа заради тъпия възвратен клапан, не мога да сложа отделно възвратен клапан, защото ще огранича притока на бензин а и да не изгоря помпата от зор, абе май ще си я паля по два пъти, колкото и да не ми харесва.....
      На входа на рампата е тъпият възвратен клапан( на помпата) , а на изхода - регулаторът на налягане.Първоначалното непалене е от липса на налягане в горивната рампа.Можеш сутринта преди палене да го провериш с манометър.Има хипотетична вероятност и от някоя дюза да спада.
      И понеже Владо рече , че "си убав" , моят съвет е да си караш Фронтака във фабричен вид.Няма да дискутирам защо , за да не се отклоним от темата.
      И не , че много съм се вторачил в този регулатор , но се случва.Павлин ти е описал много точно какво да гледаш.
      Успех!
      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

      Коментар


      • От: Opel Frontera 3.2 V6

        Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
        Да де , ама ако моторчето за празен ход е пълно със сажди /нагар , работата на празен ход остава неравномерна : ту ниски , ту високи обороти. Естествено , тази "неравномерност" се засилва с времето ( с постепенното натрупване на количеството мърсотия) . Павката обаче твърди , че зора му е в паленето - веднъж запалил , на празни обороти си работи нормално .



        ... а какъв е смисълът от този , втория ? Просто питам .

        PS. Иначе по метода на елеминирането , най- лесно е първо да започне с това , което пишат Жеко и куршумчето_рк/Павлин .

        Макар че (не знам как е при Кия-та ) при мен на Фронтерата при спукана мембрана работата стана неравномерна изобщо на всички обороти . Може би Павлин я е "хванал" още в началния стадий на пропускливост .
        Рейката на изхода си има клапан за регулиране на налягането - той отговаря за това да имаш винаги 3 бара докато караш (ако помпата подава повече).
        На бензиновата помпа (до колкото разбирам на Ф3.2) има възватен клапан - ама да смениш цяла помпа заради тоя клапан не е оферта.
        1. Евтин тест: Подай на бензиновата помпа за 5-10 секунди ток, за да двигне налягане и след това виж дали ще запали от раз.
        2. Скъп тест: Закачи на рейката манометър и гледай във всеки един момент какво се случва докато палиш за първи и втори път.
        Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

        Коментар


        • От: Opel Frontera 3.2 V6

          Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
          Рейката на изхода си има клапан за регулиране на налягането - той отговаря за това да имаш винаги 3 бара докато караш (ако помпата подава повече).
          Ми тя помпата винаги подава по-високо налягане.А регулаторът , чрез вакуум при високите режими се затваря , за да повиши налягането в рампата и по този начин да даде на мотора повече гориво.
          Ако има пробив на мембраната , какъвто и клапан да се сложи на обратното гориво налягане сутрин в рампата няма да има.
          пп Манометърът е задължителен , защото ние "онлайн" се хванахме за това налягане.Но трябва и механично да се потвърди диагнозата.После , а и отначало - следвайте правилата (има си алгоритъм за диагностика ).
          Последно редактирано от jeko47; 11-08-16, 20:57.
          Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

          Коментар


          • От: Opel Frontera 3.2 V6

            Колеги, благодаря ви за активното участие и да ми помогнете какво да правя, споменах че ще пробвам дали ще има резултат ако сипя 100 октанов бензин, вчера сипах 50 литра, покарах около 100 километра, и днес на обяд за първи път запали от първия път, ще видя утре и другите дни как ще е, може да се окаже скапан бензин и сега със 100 октановият да се е оправил, ще видя другите дни и ако си пали от първия път ще е супер, а ако не, ще следвам стъпка по стъпка вашите съвети, ще ви пиша при резултата от следващите дни.

            Коментар


            • От: Opel Frontera 3.2 V6

              Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
              Колеги, благодаря ви за активното участие и да ми помогнете какво да правя, споменах че ще пробвам дали ще има резултат ако сипя 100 октанов бензин, вчера сипах 50 литра, покарах около 100 километра, и днес на обяд за първи път запали от първия път, ще видя утре и другите дни как ще е, може да се окаже скапан бензин и сега със 100 октановият да се е оправил, ще видя другите дни и ако си пали от първия път ще е супер, а ако не, ще следвам стъпка по стъпка вашите съвети, ще ви пиша при резултата от следващите дни.
              Павка, привет!
              Отдавна не съм се включвал. Бащата имаше подобен проблем-колата първоначално палеше от 2-3 път, а след няколко седмици почна да пали от десети път. Оказа се, че има разместване на ангренажа с един 1 зъб. Причината - скъсана шпонка на зъбно колело на колянов вал. Възможно е недостига на гориво, за който говорят колегите да идва точно от разминаване на ремъка, съответно и информацията, която се подава към компютъра. Това разбира се е последната опция.

              Поздрави,
              Ники
              Николай Савов
              Опел Фронтера А КБ, 2.0
              +359885 07 00 92

              Коментар


              • От: Opel Frontera 3.2 V6

                Първоначално публикуван от Nikolay Savov Преглед на мнение
                ..... Бащата имаше подобен проблем-колата първоначално палеше от 2-3 път, а след няколко седмици почна да пали от десети път. Оказа се, че има разместване на ангренажа с един 1 зъб. Причината - скъсана шпонка на зъбно колело на колянов вал.....
                Комшо , не знам откъде си започнал да четеш постовете с оплакванията на Павката , но ако има "разместване" дори на 1 зъб , мотора ще пука , гърми , кюфка и т.н. - и то не само на празен ход . Защото прескачането дори на 1 зъб вече означава нарушено газоразпределение .

                Обаче в един от постовете пише това :

                Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
                ....Иначе си работи съвсем нормално, държи стабилни обороти, няма никакво колебание при даване на газ, ускорява много добре...
                ....така че в случая проблемът му не е като на баща ти .
                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                Коментар


                • От: Opel Frontera 3.2 V6

                  Привет колеги, откак вече карам с втори пълен резервоар със 100 октановия бензин, да чукна на дърво, всеки ден си пали от първия път, най-вероятно причината е била скапан бензин, между другото със 100 октановия бензин, не съм усетил да е станал по-пъргав, двигателя и без това си е доволно мощен, но определено двигателя работи много тихо и ми смъкна разхода с половин литър, решил съм да си карам само със по-хубавия бензин, много съм доволен. Благодаря ви за съветите все пак

                  Коментар


                  • От: Opel Frontera 3.2 V6

                    Павка ти си уникален
                    почвай да наливаш 100 октана + това http://www.bulmotors.com/xenum-octane-booster

                    и ще си още по-доволен
                    no signature no problems

                    Коментар


                    • От: Opel Frontera 3.2 V6

                      Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                      Комшо , не знам откъде си започнал да четеш постовете с оплакванията на Павката , но ако има "разместване" дори на 1 зъб , мотора ще пука , гърми , кюфка и т.н. - и то не само на празен ход . Защото прескачането дори на 1 зъб вече означава нарушено газоразпределение .

                      Обаче в един от постовете пише това :



                      ....така че в случая проблемът му не е като на баща ти .
                      Комшо(?!?), с един зъб разлика, вярвай ми, може да работи и без пукане, гърмене, тресене. Изпитал съм го.
                      Благодаря за разбирането.

                      Поздрави,
                      Ники
                      Последно редактирано от Nikolay Savov; 16-08-16, 21:18.
                      Николай Савов
                      Опел Фронтера А КБ, 2.0
                      +359885 07 00 92

                      Коментар


                      • От: Opel Frontera 3.2 V6

                        Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                        Павка ти си уникален 
                        почвай да наливаш 100 октана + това http://www.bulmotors.com/xenum-octane-booster

                        и ще си още по-доволен
                        Божко, чак добавка няма да си слагам но виж ако имаше самолетен авио бензин , ама не този от Екото, истината е че когато не въртиш по много километри като мен по 4-6 К километри годишно засега, наистина си струва и не е проблем да сипеш хубав бензин, иначе ако въртя като вас по 15-30 К километри годишно, определено ще трябва да наследя бензиностанция

                        Коментар


                        • От: Opel Frontera 3.2 V6

                          Първоначално публикуван от Nikolay Savov Преглед на мнение
                          Комшо(?!?), с един зъб разлика, вярвай ми, може да работи и без пукане, гърмене, тресене. Изпитал съм го.
                          Благодаря за разбирането.

                          Поздрави,
                          Ники
                          Ми гледам , че си от "Люлин" . А това дето работи нормално с прескочил зъб - за каква кола става дума ?
                          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                          Коментар


                          • От: Opel Frontera 3.2 V6

                            Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                            ...Павка ти си уникален
                            почвай да наливаш 100 октана ...
                            Като по-дърт и по-препатил от много колеги тук , да ви споделя нещо : През далечната 1978-ма подкарах един MZ 250 "Трофи" , от ония с неподвижните фарове . Втора ръка , към него имаше едно "Ръководство за експлоатация" , написано в леко ташаклийски стил , но с повече практически съвети отколкото бях научил 3 години (преди това в гимназията) в курса за кат.С .

                            ....та в раздела " Повреда ! Ами сега накъде ?" по повод на бензина пишеше следното ( по смисъл) : Ако мотора вземе да нещо да прекъсва или да пали трудно или изненадващо почне да дава голям разход , или пуши повече - не бързайте да ръчкате по него ! Може просто да сте заредили от бензиностанцията неправилен бензин и със следващото зареждане всичко да се оправи .Ако и тогава не се оправи , следва..... и т.н.

                            Ама "правилен" или "неправилен" бензин - в ГДР-то . Отнесено към нашите ширини означава мешан от знайни и незнайни алхимици с какво ли не - като се започне с нафта , бентонит , сода каустик , вода , и каква ли още не гняс ....А има и доста изписано по въпроса включително и тук във Форума.

                            Няколко пъти съм патил с лош бензин - и при СоциализЪма и при КапитализЪма . Последно с Фронтерата преди няколко години - 3 последователни смени на горивен филтър за 3 месеца и последва резервоарът долу от зор , докато го оправя.

                            Затова посъветвах Павката да не избързва . Е , понеже го познаваме - със съзнателния риск , че ше вземе да залети де

                            Затова , последно към Павката : така и така си сложил 100 октана догоре . Карай така ( щом за сега няма проблем) докато остане горе-долу 1/4 от резервоара и виж тогава дали пак няма да прави магарии. Ако проблемът продължи , в един частен разговор с Жеко`74 ( който е в час с подобни неща) се съгласих с неговото мнение и мисля че той няма да има нищо против да ти каже как после да процедираш .
                            Не е болка за умиране
                            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                            Коментар


                            • От: Opel Frontera 3.2 V6

                              Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                              Ми гледам , че си от "Люлин" . А това дето работи нормално с прескочил зъб - за каква кола става дума ?
                              Двутактов силов агрегат
                              А на сериозно -случва се да разбие шпонка , или канал и иди го познай какво му стана.А не прави цял зъб разлика.
                              Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                              Коментар


                              • От: Opel Frontera 3.2 V6

                                Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                                Двутактов силов агрегат
                                А на сериозно -случва се да разбие шпонка , или канал и иди го познай какво му стана.А не прави цял зъб разлика.
                                Е да , ама казуса е за прескочил цял зъб в случая

                                Освен това , ти се бъзикаш , ама има голямо значение каква е колата . В смисъл дали управлението на впръскването на гориво и запалването е електронно , или чисто механично .

                                В първия случай компютъра ше започне да се мъчи да пресмята процесите така че да вкара работата в нормален режим ( друг е въпроса , че в такъв случай няма начин да не се зачуди : " Абе , деба , нещо не е наред ! Я да пусна аз превантивно алгоритъма на аварийния режим - и на собствен ход до сервиза ... в резултат требе да светне чек - енджина )

                                Във втория случай : нема значение дали е Газ-ка , Зил 130 или Мерцедес . Ше пука и ше пляка !..макар че на Зил-а най ме е кефило - гърми като топ и плаши каките по автобусните спирки . Особено в спирачен режим на мотора
                                Последно редактирано от Vlado_Ts; 17-08-16, 20:40.
                                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X