Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Богата горивна смес...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Богата горивна смес...

    Причините наистина могат да са много, имал съм подобни проблеми с вектрата - C20NE двигател с АГУ - обикновена, след 3 годишно каране на газ преди, много рядко карах на бензин, освен зимата при големите студове, полека-лека, почна на бензин да имам същите проблеми като при колегата VladimCho. Почнах да сменям наред всичко от по-евтино до към по-скъпите части, смених въздушния филтър профилактично, бензиновия филтър, свещи, кабели на свещите, двигателя заработи малко по-добре но проблема пак остана, после делко на Бош, почистване на дебитомера, смяна температурния датчик, заработи още по-добре, и след каране на бензин 1 седмица - 50 литра бензин с добавка Хелиос, след което на бензин почна да мърка и работи добре, и не ми се наложи да чистя дюзи, макар че те бяха наред ако не се беше оправила. Това е от мен

    п.с. Забравих да кажа че бях демонтирал плочката и кихалката, докато тръгне добре на бензин, докато сменях частите и след като ги оправих ги монтирах обратно и нямаше ядове, нито на газ нито на бензин, успех.
    Последно редактирано от Еделвайс; 08-06-13, 16:04. Причина: p.s.

    Коментар


    • #17
      От: Богата горивна смес...

      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      Аз понеже съм прозд, да попитам-каква е връзката между октановото число на бензина, и отпушването на дюзите?
      Колко сервизи не са се сещали за такова чистене, баси, колко пари щяха да направят...
      А ти па кат си прозд и ни знайш , че дюзи се отпушват с чист чуждоземен бинзин , що се мешаш ?
      А па на всичко отгоре ни знайш , че дюзи се отпушват кат я изкараш извън града . Еми карай си я на грацко с позапушени дюзи тогава ...
      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • #18
        От: Богата горивна смес...

        Хайде сега без джафкане, моля! То ако става въпрос за дюзи... на бензин колата върви много добре, няма прекъсване, или неравномерна работа. Сега въпросът ми, е къде има читав сервиз, в който да ми свалят, почистят и диагностицират дюзите? Така, или иначе те са важен елемент от двигателя, а досега не съм ги свалял и не знам, какво им е дереджето. Между другото забравих да отбележа, че на бензин и топъл мотор оборотите на празен ход са високи, като варират 1200-1400. Като е студен двигателя са малко под 1000. Забравих да кажа, че и в клапан-регулатора на налягането открих и една малка пружинка, която ако не е дошла от дюзите... то не виждам откъде, защото преди дюзите се пада филтъра. Тя е с размери 2.5мм. диаметър и 4.5мм. дължина.
        ОФА КБ X20SE + метан

        Коментар


        • #19
          От: Богата горивна смес...

          Е па ти доста неща си забравил да отбележиш
          Според мен е най-добре да закараш колата при Лозан.
          Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

          Коментар


          • #20
            От: Богата горивна смес...

            Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
            Хайде сега без джафкане, моля! То ако става въпрос за дюзи... на бензин колата върви много добре, няма прекъсване, или неравномерна работа. Сега въпросът ми, е къде има читав сервиз, в който да ми свалят, почистят и диагностицират дюзите? Така, или иначе те са важен елемент от двигателя, а досега не съм ги свалял и не знам, какво им е дереджето. Между другото забравих да отбележа, че на бензин и топъл мотор оборотите на празен ход са високи, като варират 1200-1400. Като е студен двигателя са малко под 1000. Забравих да кажа, че и в клапан-регулатора на налягането открих и една малка пружинка, която ако не е дошла от дюзите... то не виждам откъде, защото преди дюзите се пада филтъра. Тя е с размери 2.5мм. диаметър и 4.5мм. дължина.
            Ако е прецакан датчикът за температурата на водата, този за компютъра, да подава данни, че е студен двигатлят и да го принуждава да вдига оборотите и да подава по-богата смес на бензин. Точно това стана, когато сложих на неговото място постоянно съпротивление, да лъже на газ, че е студен двигателят да подава предварение - обаче на бензин, при топър двигател я дави.
            Или пък аванс процесорът ти да се бъзика нещо и да го лъже, макар че той трябва да не работи на бензин ама...
            Този датчик трябва на топъл двигател да показва около 0.2, а на студен двигател при 15-тина градуса около 1.2 кило ома. Измери го на топло колко показва. Той се намира отпред на двигателя, до алтернатора.

            Коментар


            • #21
              От: Богата горивна смес...

              Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
              Е па ти доста неща си забравил да отбележиш
              Според мен е най-добре да закараш колата при Лозан.
              Е па Лозан винаги има много работа и е трудно да се стигне до него, ще ходя се опитвам да уговарям ден за по-сериозни неща при него. Ще изолирам малко по малко всеки един елемент водещ до тази мизерия, която се случва и ще изникне проблема. Sony bono ще се опитам да премеря датчика макар, че на моята машина е сложен доста голям 120А алтернатор и той почти опира в конектора на датчика и без да се свали алтернатора няма, как да се извади конектора и премери датчика (не ми се режат оригиналните жици). Но така, или иначе мисля да свалям скоро алтернатора, ще мерна датчика, или направо ще си купя един нов.
              Последно редактирано от VladimCho; 11-06-13, 08:28.
              ОФА КБ X20SE + метан

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X