От: Богата горивна смес...
Причините наистина могат да са много, имал съм подобни проблеми с вектрата - C20NE двигател с АГУ - обикновена, след 3 годишно каране на газ преди, много рядко карах на бензин, освен зимата при големите студове, полека-лека, почна на бензин да имам същите проблеми като при колегата VladimCho. Почнах да сменям наред всичко от по-евтино до към по-скъпите части, смених въздушния филтър профилактично, бензиновия филтър, свещи, кабели на свещите, двигателя заработи малко по-добре но проблема пак остана, после делко на Бош, почистване на дебитомера, смяна температурния датчик, заработи още по-добре, и след каране на бензин 1 седмица - 50 литра бензин с добавка Хелиос, след което на бензин почна да мърка и работи добре, и не ми се наложи да чистя дюзи, макар че те бяха наред ако не се беше оправила. Това е от мен
п.с. Забравих да кажа че бях демонтирал плочката и кихалката, докато тръгне добре на бензин, докато сменях частите и след като ги оправих ги монтирах обратно и нямаше ядове, нито на газ нито на бензин, успех.
Причините наистина могат да са много, имал съм подобни проблеми с вектрата - C20NE двигател с АГУ - обикновена, след 3 годишно каране на газ преди, много рядко карах на бензин, освен зимата при големите студове, полека-лека, почна на бензин да имам същите проблеми като при колегата VladimCho. Почнах да сменям наред всичко от по-евтино до към по-скъпите части, смених въздушния филтър профилактично, бензиновия филтър, свещи, кабели на свещите, двигателя заработи малко по-добре но проблема пак остана, после делко на Бош, почистване на дебитомера, смяна температурния датчик, заработи още по-добре, и след каране на бензин 1 седмица - 50 литра бензин с добавка Хелиос, след което на бензин почна да мърка и работи добре, и не ми се наложи да чистя дюзи, макар че те бяха наред ако не се беше оправила. Това е от мен

п.с. Забравих да кажа че бях демонтирал плочката и кихалката, докато тръгне добре на бензин, докато сменях частите и след като ги оправих ги монтирах обратно и нямаше ядове, нито на газ нито на бензин, успех.
То ако става въпрос за дюзи... на бензин колата върви много добре, няма прекъсване, или неравномерна работа. Сега въпросът ми, е къде има читав сервиз, в който да ми свалят, почистят и диагностицират дюзите? Така, или иначе те са важен елемент от двигателя, а досега не съм ги свалял и не знам, какво им е дереджето. Между другото забравих да отбележа, че на бензин и топъл мотор оборотите на празен ход са високи, като варират 1200-1400. Като е студен двигателя са малко под 1000. Забравих да кажа, че и в клапан-регулатора на налягането открих и една малка пружинка, която ако не е дошла от дюзите... то не виждам откъде, защото преди дюзите се пада филтъра. 
Коментар