Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с ПАЛЕНЕТО НА БЕНЗИН

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с ПАЛЕНЕТО НА БЕНЗИН

    Първоначално публикуван от frfespa Преглед на мнение
    Здравейте, бушона е здрав, но започвам да си мисля дали самата помпа няма някакъв филтър в резервоара?
    Извади маркуча който идва в коша върти и виж ще има ли бензин.

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с ПАЛЕНЕТО НА БЕНЗИН

      Нямаше ли и външен железен филтър след резервоара?
      ОФA ДБ 2.5тдс 97г, ЗИЛ450506,тел.0899751844

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с ПАЛЕНЕТО НА БЕНЗИН

        Има, но ако се е запушил помпата пак гори.

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с ПАЛЕНЕТО НА БЕНЗИН

          Значи вчера смених железния филтър който е извън резервоара, от него изтече доста чернилка. При смяната изтече бензин, явно не се изтича от тръбите. Но за сега ефект няма. Това което ми направи впечатление е че помпата работи само когато стартера върти. При другите коли завърта още на контакт но тук явно не е така, може би за това по трудно пали. А въпросния клапан на рейката е много скъп и за момента няма да го сменям.

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с ПАЛЕНЕТО НА БЕНЗИН

            Би трябвало да тръгне помпата на контакт и да спре като вдигне налягане. Провери ли датчика за налягане?
            "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
            Неизвестен мъдрец

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с ПАЛЕНЕТО НА БЕНЗИН

              Няма датчик за налягане (то кои бензинов инжекцион има?)
              И да,помпата тръгва на стартер само.
              Опиши как точно не запалва,припатква ли,черен пушек ли изкарва,като не запали свали свещите и виж дали са мокри...
              Калин Владов,09РСПБЗН

              Коментар


              • #22
                От: Проблем с ПАЛЕНЕТО НА БЕНЗИН

                Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                ....Няма датчик за налягане (то кои бензинов инжекцион има?)
                ...
                - Форд Транзит . Въпрос на концепция , иначе за Фронтера си прав.
                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем с ПАЛЕНЕТО НА БЕНЗИН

                  Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                  Няма датчик за налягане (то кои бензинов инжекцион има?)
                  И да,помпата тръгва на стартер само.......
                  Интересно.... И след като завъртиш на "стартер" и върнеш ключа на "контакт", кое я кара да продължава да работи, след като до нея отива единствено захранване и компа няма как да знае върти ли, не върти ли. Нещо не ми е ясна тая система....
                  "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                  Неизвестен мъдрец

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем с ПАЛЕНЕТО НА БЕНЗИН

                    Я раздухаи за този форд?
                    Такова животно не съм виждал.
                    Може би някое GDI да има,но не вярвам...
                    Зададено време от компа...
                    Тои се "усеща" дали си запалил или не ,и ако не ,държи +а 3-4 секунди след стартера. Ако запали си пуска постоянен +
                    Калин Владов,09РСПБЗН

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблем с ПАЛЕНЕТО НА БЕНЗИН

                      Ясно. Само дето ми се вижда тъпо, макар и това да е по-простото решение. Значи единственото обяснение на проблема е трудно засмукване на бензин от резервоара. Помпата доколкото знам прави 3 атм. и дори да се е върнал целия бензин от горивопровода пак би трябвало да го напълни за секунда-две. Според мен е умираща помпа.
                      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                      Неизвестен мъдрец

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проблем с ПАЛЕНЕТО НА БЕНЗИН

                        Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                        Интересно.... И след като завъртиш на "стартер" и върнеш ключа на "контакт", кое я кара да продължава да работи, след като до нея отива единствено захранване и компа няма как да знае върти ли, не върти ли. Нещо не ми е ясна тая система....
                        ЕКУ то го мисли това спрямо сигнала от датчик колянов вал, един вид има импулс тръгва и помпата- спира импулса спира помпата
                        ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проблем с ПАЛЕНЕТО НА БЕНЗИН

                          Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                          .....Я раздухаи за този форд?
                          Такова животно не съм виждал.
                          Може би някое GDI да има,но не вярвам...
                          .....
                          А , що GDI ? Нали тук си говорим за бензинови автомобили. Става въпрос за 2- литров бензинов DOHС , 115 коня. А едва ли той е и единствен .
                          Последно редактирано от Vlado_Ts; 26-03-13, 11:45.
                          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проблем с ПАЛЕНЕТО НА БЕНЗИН

                            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                            А , що GDI ? Нали тук си говорим за бензинови автомобили. Става въпрос за 2- литров бензинов DOCH , 115 коня. А едва ли той е и единствен .
                            В случая става дума за фронтера, а иначе GDI също е бензин- така наречения директ инжекшън, дюзите са в горивната камера
                            ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проблем с ПАЛЕНЕТО НА БЕНЗИН

                              Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
                              В случая става дума за фронтера, а иначе GDI също е бензин- така наречения директ инжекшън, дюзите са в горивната камера
                              Е за Фронтера говорим по принцип , а ако се върнеш от началото на страницата , ще видиш по какъв повод тръгна спама
                              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Проблем с ПАЛЕНЕТО НА БЕНЗИН

                                Подозирам че бъркаш регулатор на налягането в горивната реика с датчик. Разгледах ел-инсталацията на всички бензинови транзити-такова нещо няма. А регулатора е проста мембрана с пружинка и вакуум.
                                Калин Владов,09РСПБЗН

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X