Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Коя Фронтера е по-добрият вариант за градски бебевоз!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Коя фронтера е по-добрият вариант за градски бебевоз!

    Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
    чисто информативно да питам - защо се дискутира супер умрелия 2.3 дизел, както и сравнително редкия 2.8, а за сравнително по-читавия (от 2.3) и по-разпространения (от 2. 2.5 нищо не казвате на колегата?
    Много харчи. Лесно прегрява и се чупи. Става за лека кола. Фронтерата е тежка.

    Коментар


    • #17
      От: Коя фронтера е по-добрият вариант за градски бебевоз!

      Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
      чисто информативно да питам - защо се дискутира супер умрелия 2.3 дизел, както и сравнително редкия 2.8, а за сравнително по-читавия (от 2.3) и по-разпространения (от 2. 2.5 нищо не казвате на колегата?
      Щото 2,5TDS е най-одумвания и с най-лоша слава мотор в този Форум. И то заслужено. Производство на VM-motori, слаган на Чероки 2,5ТД, Рейндж Ровър класик, Крайслер Вояджър, Форд Скорпио, Алфа Ромео и разни други. 2,3 на Опел, освен че не върви, не харчи по-малко от 2,8, а и има проблеми с паленето при ниски температури. 2,8 е съвсем различен мотор(4JB1T). Директно впръскване на горивото, което значи по-нисък разход и сигурно палене(стига само нафтата да е течна). Ангренажа също не е с ремък доколкото знам, няма и електроника по мотора. В някои свои варианти се ползва като индустриален мотор за различни цели. Доказал се е като нещо което просто си работи. По разни краища на света го слагат да замества дори читави мотори в разни джипки(като доработка). Освен това, не е чак пък толкова рядък мотор във Фронтерата(с него само емблемата е Опел), но понеже е читав, не го продават много спрямо другите.
      2,2DTI е с по-добри характеристики, но пък е пълен с електроника, която не е баш от читавата(потенциално проблемна ГНП), а и години и цени вече са други.
      Но на кола на тези години, проблема не е толкова мотора, а и ръждата и общото състояние, така че според мен трябва да се търси читава бройка, като се избягват само най-неприемливите двигатели. А има и други марки, модели...
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #18
        От: Коя фронтера е по-добрият вариант за градски бебевоз!

        Мдаа... престарах се.... Ама да не е съвсем напразно – за обща представа за 2,8 – http://67.20.85.147/pdf/tm_pdf/0ph0XlRlKAvq.pdf
        http://www.youtube.com/watch?v=EBBB84Q8FsM
        Последно редактирано от cecoa1; 29-12-12, 00:53.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #19
          От: Коя фронтера е по-добрият вариант за градски бебевоз!

          Хубав мотор е 2.8 ТДИ.Най-вероятно и към него ще се насоча стига да намеря дълга база която да влезе в бюджета ми.Ако пък не стане ще трябва да се задоволя с късата въпреки,че за семеен автомобил не е подходящ,но какво да се прави.
          Няма страшно в умирачката...
          Страшното е да си жив!...

          Коментар


          • #20
            От: Коя фронтера е по-добрият вариант за градски бебевоз!

            Брей, и тая тема пълна с "компетентни" мнения..... Колега sla(y)tanic (wehrmaht .....), ела да пробваш 2,3 ТДИ и да видиш дали ще ти пасне като динамика. Само ще спомена, че 2,3 ТДИ и 2,4i по същество са един и същ двигател с различна глава и горивна система. Вярно, дърти са като концепция, но ако попаднеш на читав ще забравиш откъде се вдига капака. Това с паленето на 2,3 е несериозно. Моят е на минимум 300000 + км и си пали даже с поувехналия акумулатор. Похапва и масълце. Харчи максимум 11/100 градско нафта с настъпване и задръствания. На дълго с галене свалям до 7,2-7,5/100. Освен другото, колкото и да те "къпят", че джип на газ ще ти харчи 13/100, не се връзвай . 20/100 минимум не ти мърдат ако минаваш през центъра. Аз едно куцо Ауди 1,8 не мога да смъкна под 14 градско. Вярно, като пари е по-евтино, но зимата като ти дава и такъв разход на бензин, работата отива на танто за кукуригу. За 2,5 ТДИ забравѝ, че съществува. 2,8 ТДИ освен, че няма откъде да го намериш читав, ще ти съдере кожата като разход (минимум 12-14/100 градско, на дълго май пада и под 7) иначе е много добър мотор. В Борово съм, ако проявиш интерес.
            "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
            Неизвестен мъдрец

            Коментар


            • #21
              От: Коя фронтера е по-добрият вариант за градски бебевоз!

              Първо да кажа,че си е slatanic за всички форуми в който съм регистриран и идва от тук
              https://www.google.bg/search?q=slata...ient=firefox-a
              И второ благодаря за поканата и ще се възползвам от нея,ако си в момента в София за празниците и си свободен.
              Ще ми се да чуем и колегата isuzo какво би споделил по въпроса тъй като гледам разбира от фронтери и в частност дизелите.
              Няма страшно в умирачката...
              Страшното е да си жив!...

              Коментар


              • #22
                От: Коя фронтера е по-добрият вариант за градски бебевоз!

                Извинявай ,ама 2.4 и ако ми даваше 20/100 газ да съм го разкарал отдавна!Повтарям всичко е до реглажи и центровки ,както на газ така и на бензин!Преди време на 1.8 Пасат моноижекцион му зареждах същите пари и количества горива както и на Фронтерата с 2.4,но тогава и цените бяха едни други!Тоя джип го карам на къси разстояния и с 20 лв. газ минавам125;130 км смесен разход ,такова каране е по -лошо и от най-лошото градско,много рядко го оставям да поработи на място!Някои със неотрегулирани уредби и центровки са създали мит за джиповете ламя,та нали са 125коня и то бавнооборотен мотор ,не е 300коня двувалов па и с турбо!Групата стандартни бензинови двигатели с инжекцион от 2.4 ;2.5 кубика при нормални настройки и центровки с в разход най-много до12;13л.бензин и до 14;16 газ ,това от наблюдения!Повтарям при точни центровки и настройки и нефорсирани ДВГ!
                Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                Коментар


                • #23
                  От: Коя фронтера е по-добрият вариант за градски бебевоз!

                  Да те ориентирам за багажника на дългата база. С 40 литрова бутилка съм и половин кубик дърва се събират до горния край на облегалката. Нагоре остава още толкова. Къмпингар съм, имам и две деца, едното доскоро беше с всичките „салтанати“, количка, столче и т.н. и не ми се е налагало да слагам куфара отгоре никога. Ако решиш да взимаш бензинова не мисли въобще за багажника, той няма да ти е никакъв проблем.
                  Карам от операта до НДК и разхода ми на газ е мах. 16 и не съм с газов инжекцион. Дори с караваната харчи 17.
                  Намери подходящия дизелов или бензинов екземпляр и Лозан като го види, ще ти каже дали става и колко ще ти излезе да го стегнеш. Отзивчив човек е и ти е почти съсед.
                  Желая ти успех.
                  Последно редактирано от sony bono; 29-12-12, 20:33.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Коя фронтера е по-добрият вариант за градски бебевоз!

                    Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
                    Първо да кажа,че си е slatanic за всички форуми в който съм регистриран и идва от тук
                    https://www.google.bg/search?q=slata...ient=firefox-a
                    И второ благодаря за поканата и ще се възползвам от нея,ако си в момента в София за празниците и си свободен.
                    Ще ми се да чуем и колегата isuzo какво би споделил по въпроса тъй като гледам разбира от фронтери и в частност дизелите.
                    На 31 и 1-ви съм на работа, през другите дни съм свободен. Лозан едва ли ще го хванеш през тия дни, че не знам дали е приключил с преместването, ама не пречи да отидеш и да си поговориш с него и по-нататък. Колкото до твърденията на колегата, че с 20 лв за газ минава 130 км......само леко ще се поусмихна. Готов съм да се обзаложа и да го проверим експериментално в присъствието на свидетели. Оставя бутилката напълно празна, сипваме за 20 лв и караме из София докато забие муцуната ...
                    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                    Неизвестен мъдрец

                    Коментар


                    • #25
                      От: Коя фронтера е по-добрият вариант за градски бебевоз!

                      Прави сметка че от въздушно зареждане могат да те ударят с до 5литра ,зависи и къде зареждаш на Лукойл ме клаха на 2;3пъти и за сега зареждам само на една Курилска бензиностанция където за сега се пълни качествено газта е качествена и засеченият пробег е с тамошно зареждане - две засичания 125 и при друго 130км.,първото засичане беше преди около месец!Имам съмнения и за Шел!При 20лв.зареждане може да ти резнат количеството сериозно,така че се търси най- точното место за зареждане!Но в никакъв случай не и 20/100.пак казвам при такъв разход го взривявам на някое пусто место и карам в НАДИН!
                      Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Коя фронтера е по-добрият вариант за градски бебевоз!

                        Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                        На 31 и 1-ви съм на работа, през другите дни съм свободен. Лозан едва ли ще го хванеш през тия дни, че не знам дали е приключил с преместването, ама не пречи да отидеш и да си поговориш с него и по-нататък. Колкото до твърденията на колегата, че с 20 лв за газ минава 130 км......само леко ще се поусмихна. Готов съм да се обзаложа и да го проверим експериментално в присъствието на свидетели. Оставя бутилката напълно празна, сипваме за 20 лв и караме из София докато забие муцуната ...
                        Ами за газта и на мен не ми се вярва,че имам както споменах един кош 1.1 моно на газ и то дава около 8-10 градско в София.
                        Но тук както вече споменахме факторите са толкова много,че при един може да харчи 6,а при друг 16литра.
                        Зависи от газта,от реглажа на уредбата,от температурата и времето,ако щете.От там трафик,пробега и въобще става един мармалад.
                        Както и да е не ми се иска да превръщаме темата в бензин/дизел/газ/метан.
                        Не е това идеята.Важното е да се разбере кой би бил оптималният за мен вариант при определеният бюджет от около 4К+-лв за градски бебевоз ОФА ДБ.
                        Както е тръгнало наистина ще се търси просто най-читавият който може да се намери от там нагоре ще се гради в една или друга посока.
                        Ще се възползвам когато мога от съветите и помощта на колегите и надявам се да избера правилният автомобил за мен.
                        Тъй като не бързам ще имам време поне още един два,месеца да се ориентирам в колите предлагани на пазара,а и да събера още инфо от вас колеги за търсеното от мен.
                        Няма страшно в умирачката...
                        Страшното е да си жив!...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Коя фронтера е по-добрият вариант за градски бебевоз!

                          Баса си е бас ако си навит. В ОМВ не бият в кантара (много...), Лук-ял съм ги признал за шампиони-ментраджии. Има и една газостанция до нас, където още не съм ги хващал да ментят с количеството. Сипваме и караме. После загубилият плаща сметката в кръчмата.
                          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                          Неизвестен мъдрец

                          Коментар


                          • #28
                            От: Коя фронтера е по-добрият вариант за градски бебевоз!

                            Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                            чисто информативно да питам - защо се дискутира супер умрелия 2.3 дизел, както и сравнително редкия 2.8, а за сравнително по-читавия (от 2.3) и по-разпространения (от 2. 2.5 нищо не казвате на колегата?
                            Ти що не си го купиш
                            щото не искаме колегата да ни псува цял живот. Такъв кенеф като тоя VM няма друг.
                            no signature no problems

                            Коментар


                            • #29
                              От: Коя фронтера е по-добрият вариант за градски бебевоз!

                              Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                              На 31 и 1-ви съм на работа, през другите дни съм свободен. Лозан едва ли ще го хванеш през тия дни, че не знам дали е приключил с преместването, ама не пречи да отидеш и да си поговориш с него и по-нататък. Колкото до твърденията на колегата, че с 20 лв за газ минава 130 км......само леко ще се поусмихна. Готов съм да се обзаложа и да го проверим експериментално в присъствието на свидетели. Оставя бутилката напълно празна, сипваме за 20 лв и караме из София докато забие муцуната ...
                              Митак недей по тоя наклон
                              аз с ГИ над 14 много рядко вдигам, миналата зима в зверския сняг при ниските температури по цял ден на 4х4 правеше 16, знаеш къде живея знаеш как карам
                              no signature no problems

                              Коментар


                              • #30
                                От: Коя фронтера е по-добрият вариант за градски бебевоз!

                                Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                                Прави сметка че от въздушно зареждане могат да те ударят с до 5литра ,зависи и къде зареждаш на Лукойл ме клаха на 2;3пъти и за сега зареждам само на една Курилска бензиностанция където за сега се пълни качествено газта е качествена и засеченият пробег е с тамошно зареждане - две засичания 125 и при друго 130км.,първото засичане беше преди около месец!Имам съмнения и за Шел!При 20лв.зареждане може да ти резнат количеството сериозно,така че се търси най- точното место за зареждане!Но в никакъв случай не и 20/100.пак казвам при такъв разход го взривявам на някое пусто место и карам в НАДИН!
                                Тоя разход 130км с 20лв. аз го постигам също ама не на пропан-бутан а на метан. Или по точно с 31лв. минавам 200км.градско.
                                На пропан-бутан не помня да ми е давал джипа под 16 литра а обикновенно е около18-20 , не че моя джип може да е критерии.
                                Последно редактирано от Nikolai Georgiev (turbo d); 29-12-12, 23:03.
                                Николай Георгиев 0+
                                тел.0887357722

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X