Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Свирещо феродо!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Свирещо феродо!

    Обсъждано е многократно. Даже брат ми /Benzboss/ беше пуснал тема за свирене на накладко само на заден ход.
    И като се загледам в заглавиети, темата не е "защо свирят" а "какво и дали да мажа" и "с какви накладки да сменям".
    И да, Вени перфектно знае защо свирят и къде и с какво се маже. На него точно аз няма какво ново да му покажа. В Мерцедес директно продават пастата, и не заради менте накладки.

    Маже се, има си мазила и начин на употреба. И ясно е обяснено какво и защо. От мен, толкова.
    https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

    Коментар


    • #47
      От: Свирещо феродо!

      Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
      https://mercedessource.com/node/6966
      Такива пасти има от доста време. И не, свиренето не се дължи от некачествено феродо.
      Абе то е ясно,че има намеса на на извънземните,но смятам да прекратя участието си в този спор,като припомня на по-взрастните колеги,как преди малко повече от 20г.карахме жигулите с едно кафяво феродо-не знам руско ли беше или българско-с едни накладки отиваха и дисковете.А свиренето на никой не му правеше впечатление.

      Коментар


      • #48
        От: Свирещо феродо!

        Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
        .....Обсъждано е многократно. Даже брат ми /Benzboss/ беше пуснал тема за свирене на накладко само на заден ход.
        ....
        Знам я темата . Следях я от професионално любопитство някъде докъм 2-ра страница и вдигнах ръце , понеже смислен отговор не видях . Сега я дочетох и гледам , че си е такава до края .
        Освен това "онези" накладки на Бенцбоса не са като тези .

        Ако трябва да сме съвсем педантични , заглавието е с леко по- общ характер . Просто в първия си пост Гюлето пита за други накладки , а някъде в отговорите се появи пастата , та ми стана любопитно "защо"

        Иначе конкретно по темата , с риск да стана досаден , ще се повторя : понеже съм с абсолютно същите накладки като Гюлето вече около 25-30 000 км. , просто няма нужда да си усложнява живота , да откачва колелета , да сваля накладки , да маже и т.н. След няколко хиляди км. свиренето ще отшуми . Или почти , което е същото .
        На всичко отгоре , аз при всяка смяна на гуми ( което ми се случва по няколко пъти в годината заради карането по горите ) си проверявам контролно дисковете - до сега поне няма "изяждане" вследствие на по-твърдото феродо .
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • #49
          От: Свирещо феродо!

          Glazed pads and rotors
          Brake squeal can also occur when brake calipers stick and the brake stays partially applied. When this happens the pad is in constant contact with the rotor, producing excessive friction and thus heat. Overheated pads harden and crystallize.
          This glazing occurs on the rotors as well. The squealing sound is a result of these super hardened surfaces coming in contact with one another. Remember, it is the friction created by the brake pad against the rotor that stops a vehicle.

          Най общо казано-
          Свирене на накладките може да се получи когато заради блокирали спирачни апарати, накладките загреят, втвърдят се. Получава се "глазура", тънък слой втвърдена част на накладката. Втвърдената част на феродото започва да свири.



          Conditions that can contribute to a disc brake noise problem include glazed or worn rotors, too rough a finish on resurfaced rotors, loose brake pads, missing pad insulators, shims, springs or antirattle clips, rusty or corroded caliper mounts, worn caliper mounts, and loose caliper mounting hardware. Drum noise may be due to loose or broken parts inside the drum.

          Някои от причините за свирене
          Втвърдени накладкинаи /по гореспоменатите причини/, износени спирачни дискове, прекалено грапави дискове след престъргване, хлабави в леглата си накладки, липсващи изолатори на накладките, пластини, /на някои има пластина зад тях, ако я няма-свири, проверено/, ръждясали спирачни апарати /или ръждясало чело на буталата/,

          When are squeals signaling a problem?
          Sometimes brake squeals are an indication that maintenance is required. Some common conditions that cause brake noise are:

          • Heat cracked or worn "un-true" rotors
          • Rough finish on resurfaced rotors
          • Loose fitting brake pads in the caliper
          • Lack of silicone compound on back of brake pad - ЕТО ГО! Някои накладки директно си идват с пастата.
          • Missing springs or anti-rattle clips that should be on the caliper or pad
          • Improper tightening sequence of lug nuts or caliper hardware


            Превода е като за рано сутрин без кафе. Ама идеята е есна. Като продължа да чета, става ясно и, че по-слъпите накладки спирали повече, но и вероятността да свирят била по-голяма. Заради наличието на повече метал.
            Показаната паста на Мерцедес я продават, въпреки, че навсякъде по бумажките на колата пише да се ползват само оригинални части на Мерцедес. Като засилиш една автоматик кола по 20 километрово надолноще на 40 градуса жега, и долу вече може да са прегрели и да свирят. А може и заради "намален спирачен път и устойчива на темпаратури" да са и сложили повечко метал. И свири. На жената са така- 300 и нещо коня кола и двойно по тежка от мойта. По спесификации накладките и дават по-добро спиране, еле гореща. Но си свирят. И не са ефтини. Знам как да ги оправя- мажа с горната паста и ще спрат. Е мога и да ги сменя с по-кофти накладки и ще е тишина. За сега съм решил да си свиря...


          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

          Коментар


          • #50
            От: Свирещо феродо!

            Говорим си май за различни неща.Феродо ми е свирило само и единствено заради самото феродо.Опитвах с глупостите дето ги продават по бензиностанциите и авто магазините ,но спира да свири след смяна на накладки.Не знам какви самолети карате ама можете да си давате парите за всичко което се рекламира.Аз лично нямам против.
            Румен Николов

            0888 358 572

            Коментар


            • #51
              От: Свирещо феродо!

              Емда де. По-голям процент метал в самото феродо, по-добре спира и по-добре се справя като е горещо. И повече свири.
              Като смениш накладките с други- по-малко метал, не и по ася жегата, цапа джантата и не свири.
              Едното е за сметка на другото.

              Ааа, и ако си опечеш накладките, пак може да станеш музикант по кръстовищата.
              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

              Коментар


              • #52
                От: Свирещо феродо!

                За протокола да споделя и моите наблюдения в тази насока:
                Преди 3 години отивам да купувам накладки ( предни ) за Пежото. Предложиха ми три варианта, аз съответно избрах най-евтините. И се почна едно свирене по кръстовищата, все едно минава локомотив. След има-мяма 10 К км. ми писна да слушам противния звук, отново посетих магазина. На въпроса какви да са накладките - отговарям: "Единствено ми изискване е да не свирят!" Смених ги без да мажа никакви мазила по спирачните апарати и "локомотива" изчезна. И до сега не са се обадили!
                Това ме навежда на мисълта, че понякога свиренето произтича и от самите накладки, а не от спирачните апарати.
                Поне според мен, де!
                Казано е:
                -"Обичай ближния",
                щото ако заобичаш далечния... баси транспортните разходи!

                Коментар


                • #53
                  От: Свирещо феродо!

                  Колеги,а сега ще сменям задни накладки, някакви съвети за барабанните накладки?

                  Коментар


                  • #54
                    От: Свирещо феродо!

                    Колеги,понеже не можех да търпя това гадно свирене,отново смених предните накладки с други ,марка DELPHY и вече втора седмица пълна експлоатация,като спускане от дефиле,10км. с изключени скорости,нарочно набиване на спирачки където е възможно де,и до сега не съм им чул гласа. Не знам чие производство са ама за сега ме радват,а и спират някак по меко.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Свирещо феродо!

                      Моите нещо се спекоха и издават някакви звуци, все едно, че стърже на диска, но като ги погледнах са като нови..Като се движа бавно и се налга да спра е добре, но ако карам с по-висока скорост и нещо отказват.. Някой ден ще си пиля петите по асвалта с това мачкане на педала дето го правя.. Взех едни накладки и в тях се виждат с просто око медните стружки.. Малко по-скъпи са, но ще поизчакам старите да се изпилят, че само разходи по комбито и ми писна...

                      Коментар


                      • #56
                        От: Свирещо феродо!

                        Първоначално публикуван от Десислав Добрев Преглед на мнение
                        ....Моите нещо се спекоха и издават някакви звуци, все едно, че стърже на диска, но като ги погледнах са като нови...
                        Извън свиренето по темата , тези признаци говорят лошо. Или караш доста "спортно" , или смеската на феродото е неподходяща ( не казвам менте) . Скъпо - не скъпо , бягай от "опечените" накладки ! . С тези хем имаш нисък коефициент на триене , хем рискуваш преждевременно износване на спирачните дискове . По-добре слагай ония с медните стружки
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Свирещо феродо!

                          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                          Извън свиренето по темата , тези признаци говорят лошо. Или караш доста "спортно" , или смеската на феродото е неподходяща ( не казвам менте) . Скъпо - не скъпо , бягай от "опечените" накладки ! . С тези хем имаш нисък коефициент на триене , хем рискуваш преждевременно износване на спирачните дискове . По-добре слагай ония с медните стружки
                          Бяха най-евтините в магазина тогава, съответно са били менте, но нямах пари за повече.. Една година и повече ги търкам вече и май е нормално да фъснат в гащите.. Сега за зимата няма да ми трябва кой знае какво спиране, така че на пролет ще е смяната..

                          Коментар


                          • #58
                            От: Свирещо феродо!

                            Първоначално публикуван от Гюлето Преглед на мнение
                            Колеги,а сега ще сменям задни накладки, някакви съвети за барабанните накладки?
                            Евтини - целта е да задържат на едно место колата когато си паркирал.
                            Sent from my Nokia s fenerche

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X