Обява

Свий
Няма добавени обяви.

чуден проблем???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: чуден проблем???

    Компресия мерил ли си? Да не е механичен проблемът?! Може да има изгорял клапан или бутало от бедна смес?! Знае ли човек?!
    Последно редактирано от sony bono; 16-11-11, 20:52.

    Коментар


    • #17
      От: чуден проблем???

      А дали не ти е задръстен катализатора?

      Коментар


      • #18
        От: чуден проблем???

        Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
        Компресия мерил ли си? Да не е механичен проблемът?! Може да има изгорял клапан или бутало от бедна смес?! Знае ли човек?!

        Първоначално публикуван от chvora Преглед на мнение
        ...... Проверих и компресията 12 атмосфери е .......

        ... а човека го каза по-горе : проблем с вакуумния регулатор Друг е въпроса , откъде му идва проблема ?.. да добавя и аз : проблем в смесообразуването , в който вероятността да е намесен дебитомера е доста голяма .

        ПС. Картината с "изгорял клапан или бутало" е доста по-зловеща .
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • #19
          От: чуден проблем???

          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
          ... а човека го каза по-горе : проблем с вакуумния регулатор Друг е въпроса , откъде му идва проблема ?.. да добавя и аз : проблем в смесообразуването , в който вероятността да е намесен дебитомера е доста голяма .

          ПС. Картината с "изгорял клапан или бутало" е доста по-зловеща .
          Колега, X20SE няма дебитомер, а и смесообразуващите датчици са около 5...

          Коментар


          • #20
            От: чуден проблем???

            Има ли клапан за регулиране на налягането на бнзина от помпата? Май ми се върти, че имаше някакъв електромагнитен клапан, но не съм сигурен. Ако има може и той да се бъзика, въпреки че това няма значение при работата на газ, която също е лоша в случая.

            Коментар


            • #21
              От: чуден проблем???

              А бе тя много сложен ''апарат'' била тая Фронтиера.То по 5 клапана за едно и също нещо.Датчици,сензори,клапани,релета.Няма да пиша повече,че.....
              МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

              Коментар


              • #22
                От: чуден проблем???

                Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                А бе тя много сложен ''апарат'' била тая Фронтиера.То по 5 клапана за едно и също нещо.Датчици,сензори,клапани,релета.Няма да пиша повече,че.....
                ми карай си Дайхацуто и не спами.
                no signature no problems

                Коментар


                • #23
                  От: чуден проблем???

                  Първоначално публикуван от Бай ти Митьо Преглед на мнение
                  Колега, X20SE няма дебитомер, а и смесообразуващите датчици са около 5...
                  Уф , вярно ! Сега се загледах подробно в първия пост . Освен това колегата е написал , че и на газ му пали трудно . Така че по тази логика , проблема със захранващата система отпада и остава да е изцяло електрически .
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • #24
                    От: чуден проблем???

                    Първоначално публикуван от Бай ти Митьо Преглед на мнение
                    Колега, X20SE няма дебитомер, а и смесообразуващите датчици са около 5...
                    А ей тука бъркаш ама много!
                    Дебитомер има, монтиран на капака на филтърната кутия. И точно на тоя мотор същият този дебитомер играе роля и при работата на газ,за разлика от C20NE където дебитомера не играе.Имам същия двигател и знам какво пиша!
                    Поздрави!
                    Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                    А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                    Коментар


                    • #25
                      От: чуден проблем???

                      Отвори капака на ангренажния ремък само отгоре, закарай шайбата на коляновия вал на белезите и надникни отгоре "през отворения вече отгоре капак" да видиш къде са белезите на шайбата на разпределителния вал.
                      0877 83 30 90 - Жоро

                      Коментар


                      • #26
                        От: чуден проблем???

                        Здравейте Колеги Благодаря че приемате моя странен проблен на сериозно и се опитвате да помогнете .Така значи пак да споделя Сменеи са всички филтри(маслен , безинов ,въздушен) Сменена и бензиновата помпа.Сменен датчик на ХОЛ,Сменен температурен датчик на главата кадето казва колко е топла колата за автоматичния смукач,сменеа Лабда сонда,Сменен Дебитомер,Сменена е и електроната бубуна.Проверено е налягането на бензина (наред е ) сменено релето на бензиновата помпа,ЕГР затапен с ламаринка(елеминиран) сменени всички вакумни маркучи (проверена е и гарнитурата на смукателния колектор ( наред е ) .Смене е и Компютъра за проба с друг ( няма разлика) Проверен е и Ангренажния ремък (на белезите е) Свалена и почистена дроселова клапа ( като нова е вече) Измито е и моторчето за празния ход.Смено е и него знам как се казва на дроселовата клапа кадето показва колко е отворена.
                        Та отиваме май-към механичен проблем каде да го търся ??? Компресията е 12 атмосфери не ми се вярва да е от двигатела но вече няма нищо в арсенала за смяна извън него ако можете да ме насочите горе долу към нещо вътре в него ще е добре да знам каде да гледам по-внимателно. Мисля другия месец да го отворя вече и него (не се издържа) мира нямам вече като не се открива проблема.Какво ли не смених ако по-междодругото открия нещичко ще го споделя непременно .
                        Добре е човек да има и в пъкала приятели.:)

                        Коментар


                        • #27
                          От: чуден проблем???

                          Този проблем изведнъж ли ти се получи като прерязано с нож или с времето се натрупа? Чесно казано не вярвам да ти е толкова износен разпределителният вал за да ти обърква смесообразуването.
                          А, я провери още и масата на двигателя. Зачисти я хубаво да дава добър контакт. Вземи един як кабел и при работещ двигател дай директно маса от акумулатора към двигателя да видиш има ли промяна.
                          Последно редактирано от sony bono; 18-11-11, 19:25.

                          Коментар


                          • #28
                            От: чуден проблем???

                            Като чета какво си сменил свят ми се завива... Проблемът най-вероятно е някоя елементарна простотия, която е пропусната при всички огледи и ремонти. Закарай я тая кола при Лозан да и се порадва. Той обича неразрешими проблеми....
                            П.П. Само не му казвай, че аз съм те пратил да не ме бие мене после...
                            "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                            Неизвестен мъдрец

                            Коментар


                            • #29
                              От: чуден проблем???

                              При работа на газ, всички датчици дето си ги изброил (без хол мисля) не би трябвало да влияят драстично.
                              Моят дебитомер присъства само физически, ламбдата е приключила отдавна, чека от толкова светене му изгоря лампата и това ми влияе само на работата на бензин (замисля се при рязко подаване на газ).
                              Sent from my Nokia s fenerche

                              Коментар


                              • #30
                                От: чуден проблем???

                                Значи проблема се получи постепенно леко по лека и с времето се засилва сега съм на един момент на които се застоя .Интерсното е че и на Гас вече така работи мени оборотите все едно въздух не му достига и изведнъж все едно си засмуква и се оправя и така на 10-15 секунди.До колкото знам дебитомера играе важна роля за Кнок сензора който дава предварение или обратното .Температурния датчик казва кога да се изключи автоматъчния смукач ,мисля че имат значение и датчиците .Но все пак само така мисля .
                                Последно редактирано от chvora; 18-11-11, 19:36.
                                Добре е човек да има и в пъкала приятели.:)

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X