Здравейте колеги! Имам следния проблем който не мога да установя от каде идва. Става въпрос за Фронтрката ми 2.0 бензин 97г. . Проблема е следния: менят ми се оборотите и започна трудно да пали
смених всичко възможно а то е : Бубина ( електрона нямам делко и палец ) Сменени кабели,свещи, почистено моторче за празен ход,смемен датчик на Хол ( колянов вал ) почистена е дроселовата клапа до блясък.Сменена бензинова помпа . и то друго не ми остана а проблема си го имам
проверени всички вакуми и гарнитури около смикателния колектор . Фронтерката е и на Газ при нея оборотите са по добре но пак трудно пали
някой да има някакви други идеи ? ако има моля да сподели . Благодаря предварително на всички .
П.П измерих налягането на бензиновата помпа в границите е както го дават по Ауто Дата-та от 2.0 до 3.5 при мене е 3.0 .Сменен и въздушен филтър.
п.п съжалявам че имам толкова П.П но се сещам вече в последствие , смене е и датчика за температурата който казва дали е топла или студена колата .
П.П измерих налягането на бензиновата помпа в границите е както го дават по Ауто Дата-та от 2.0 до 3.5 при мене е 3.0 .Сменен и въздушен филтър.
п.п съжалявам че имам толкова П.П но се сещам вече в последствие , смене е и датчика за температурата който казва дали е топла или студена колата .

имам и модул за газта който е въррзан към нея ( проверено работи) незнам как да разбера какъв е точно мотора? но имам Кнок сензор със сигурност днес го откачих и осезаемо оборотите се по-оправиха леко .Като го кача на Оп-кома да поизчиста някоя друга грешка от толкова човъркане и забелязах че имам голяма разлика в предварението на запалването което варира от - 10 до -26 градуса което ме наведе на мисълта за въпросния кнок сензор ,до колкото знам той дава инфото за искрата на запалване ( предварение и закаснение) ако не се лъжа. Релето го смених с друго това беше едно от 1-вите неща който направих все пак гледаме да минеме леко и меко
Коментар