Обява

Свий
Няма добавени обяви.

чуден проблем???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • чуден проблем???

    Здравейте колеги! Имам следния проблем който не мога да установя от каде идва. Става въпрос за Фронтрката ми 2.0 бензин 97г. . Проблема е следния: менят ми се оборотите и започна трудно да пали смених всичко възможно а то е : Бубина ( електрона нямам делко и палец ) Сменени кабели,свещи, почистено моторче за празен ход,смемен датчик на Хол ( колянов вал ) почистена е дроселовата клапа до блясък.Сменена бензинова помпа . и то друго не ми остана а проблема си го имам проверени всички вакуми и гарнитури около смикателния колектор . Фронтерката е и на Газ при нея оборотите са по добре но пак трудно пали някой да има някакви други идеи ? ако има моля да сподели . Благодаря предварително на всички .

    П.П измерих налягането на бензиновата помпа в границите е както го дават по Ауто Дата-та от 2.0 до 3.5 при мене е 3.0 .Сменен и въздушен филтър.

    п.п съжалявам че имам толкова П.П но се сещам вече в последствие , смене е и датчика за температурата който казва дали е топла или студена колата .
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 14-11-11, 21:27.
    Добре е човек да има и в пъкала приятели.:)

  • #2
    От: чуден проблем???

    Остана да си занесеш инжекторите на ултразвук...
    Смени горивният филтър... може и бензинът да е кофти.
    Газовата каква е ?
    Ако е инжекцион може изпарителчето да се е скапало и да пуска газ през вакума... спри газта от бутилката, смени филтърчето на клапана и карай така известно време може да пуска по-малко газ докато е на бензин.
    LZ1RED

    Коментар


    • #3
      От: чуден проблем???

      ох смених и безиновия филтър ( всички филтри са сменени от там започнах) , смених и изпаритела стария беше Ловато сега съм с БРЦ . Ловатото беше с вакум БРЦ-то е с електрически ( без вакум) проверих и ключето да не прави някакви проблеми не е и от него един вид като се замислиш всичко необходимо да работи двигаетя нормално е сменено с ново . Проверих и компресията 12 атмосфери е . вече незнам каде да пипам . на Опкома като я закачих дава всико че е ОК просасто съм вече в безизходица и незнам дали някой ще повярва на това какво съм сменил и че проблема си остава и се задълбочава особено с паленето въртя по около минута , минута и половина да запали а по някой път пали от раз . Смених и релето на помпата Ц и от там не е.Търсих каде се намира компютъра на Фронтерката казаха ми да си погледна куплога че клеасва ли рових рових еееееееееееееее неможах да до открия (игла в купа сено се оказа за мен) не е нито в предна дясна колонка нито в лявата ако някой знае каде се намира моля да сподели?
      Добре е човек да има и в пъкала приятели.:)

      Коментар


      • #4
        От: чуден проблем???

        Компютъра ти се намира в ляво от педалите на нивото им на закрепване, на стената към калника. Мястото е терсене!!!
        А проблемите със неравномерната работа може и да идват от заседнал ЕГР клапан, стои отворен и свързва смукателния със изпускателният тракт.
        Другото което не стана ясно,лошата работа имаше ли я преди да смениш изпарителите.
        Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

        А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

        Коментар


        • #5
          От: чуден проблем???

          Дали не смуче въздух отнякъде?
          Sent from my Nokia s fenerche

          Коментар


          • #6
            От: чуден проблем???

            само ЕГР не съм пипал утре и него ще го подкарам . Въпросния ЕГР не би ли трябва ли да го покаже на Опкома? оборотите се мениха и преди да сменя изпаритела . Лошотъо е че почва трудно да пали с всеки изминат ден .Вакумите съм ги проверил и гарнитурите около смукателния колектор.Въпросния ЕГР може ли да мине със някакво почистване? (времено) до остановяване дали наистина е от там проблема или направо нов да търся?
            Добре е човек да има и в пъкала приятели.:)

            Коментар


            • #7
              От: чуден проблем???

              А, той ЕГРя след като го демонтираш направо му сложи една преграда отдолу да запуши отворите и не се занимавай с него повече!
              Желателно преградата да е метална и най хубаво става от медна ламарина 1мм.
              Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

              А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

              Коментар


              • #8
                От: чуден проблем???

                Първоначално публикуван от chvora Преглед на мнение
                само ЕГР не съм пипал утре и него ще го подкарам . Въпросния ЕГР не би ли трябва ли да го покаже на Опкома? оборотите се мениха и преди да сменя изпаритела . Лошотъо е че почва трудно да пали с всеки изминат ден .Вакумите съм ги проверил и гарнитурите около смукателния колектор.Въпросния ЕГР може ли да мине със някакво почистване? (времено) до остановяване дали наистина е от там проблема или направо нов да търся?
                Пикае ти някоя дюза. Също провери и вакум регулатора. Оправи проблема на бензин и тогава гледай газта. Както каза брат ми зарватяш притока на газ от бутилката и караш така докато не оправиш проблема на бензин. ЕГР-а го елиминирай както ти казаха в горния пост.
                no signature no problems

                Коментар


                • #9
                  От: чуден проблем???

                  Надникни и антифриза-намалява ли,има ли примеси.Щото ако ти църка в цилиндрите ,ще ги прави същите за..бавки и трябва да сменяш гарнитура.
                  ПП.Ако изпускателната система не е в ред,т.е.гърнетата са набръскани с вода/и сега малко позамръзва/също ще има такава отклонения.
                  Последно редактирано от mihov_1969; 15-11-11, 08:47. Причина: допълнение
                  МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                  Коментар


                  • #10
                    От: чуден проблем???

                    Първоначално публикуван от chvora Преглед на мнение
                    Здравейте колеги! Имам следния проблем който не мога да установя от каде идва. Става въпрос за Фронтрката ми 2.0 бензин 97г. . Проблема е следния: менят ми се оборотите и започна трудно да пали смених всичко възможно а то е : Бубина ( електрона нямам делко и палец ) Сменени кабели,свещи, почистено моторче за празен ход,смемен датчик на Хол ( колянов вал ) почистена е дроселовата клапа до блясък.Сменена бензинова помпа . и то друго не ми остана а проблема си го имам проверени всички вакуми и гарнитури около смикателния колектор . Фронтерката е и на Газ при нея оборотите са по добре но пак трудно пали някой да има някакви други идеи ? ако има моля да сподели . Благодаря предварително на всички .

                    П.П измерих налягането на бензиновата помпа в границите е както го дават по Ауто Дата-та от 2.0 до 3.5 при мене е 3.0 .Сменен и въздушен филтър.

                    п.п съжалявам че имам толкова П.П но се сещам вече в последствие , смене е и датчика за температурата който казва дали е топла или студена колата .
                    Понеже си сменил всичко и си изброил всичко, аз като Опелист от десет години да ти кажа къде е проблема според мен - студена спойка на голямото реле.
                    Свали релето, препой го с голямата човка и го върни - гаранция за още десет години вярна служба.

                    Коментар


                    • #11
                      От: чуден проблем???

                      Колега, преди карах вектра с такъв мотор C20NE имах същия проблем като твоя, какво ли не гледах и смених, и накрая се оказа че компа се беше скапал и се реши проблема с друг мотроник втора употреба, гледай номера на мотроника да е същия. Провери си компа с друг за тест?
                      Последно редактирано от Еделвайс; 15-11-11, 09:48.

                      Коментар


                      • #12
                        От: чуден проблем???

                        Благодаря на всички колеги отзовали се на помощ днес елеминирах ЕГР-ра с ламаринка както колегата е споменал (отписваме вече и този вариянт, остава ми само 2 неща 1- има датик (Knock senzor) и компютъра на последно място .Някой от колегите сменял ли е въпросния Knock senzor ? до колкото знам не се сменя туко така в смисъл има някакви градуси и колко се стягал? ако някой знае нещо по въпроса ще съм му благодарен да го сподели .и от там вече ако остане проблема отивам на компютър . Дано вече му се види края че вече нямам идеи никакви само една (Надин) дай боже да не стигам до там .
                        Добре е човек да има и в пъкала приятели.:)

                        Коментар


                        • #13
                          От: чуден проблем???

                          Първоначално публикуван от chvora Преглед на мнение
                          Благодаря на всички колеги отзовали се на помощ днес елеминирах ЕГР-ра с ламаринка както колегата е споменал (отписваме вече и този вариянт, остава ми само 2 неща 1- има датик (Knock senzor) и компютъра на последно място .Някой от колегите сменял ли е въпросния Knock senzor ? до колкото знам не се сменя туко така в смисъл има някакви градуси и колко се стягал? ако някой знае нещо по въпроса ще съм му благодарен да го сподели .и от там вече ако остане проблема отивам на компютър . Дано вече му се види края че вече нямам идеи никакви само една (Надин) дай боже да не стигам до там .
                          Аз C20NE с knock sensor не съм виждал да ти кажа. Освен ако не е X20SE двигателя, ама колегата никъде не казва индекса на мотора. Ако е X20SE - пак единственото, което прави knock-a е да засича детонации (при всяка горивна камера с различна честота) и да връща ъгъла на запалването. Не ми се струва, че проблемът ти е от него.

                          Погледни си това реле, което споменах - на външен вид може да му няма нищо, ама ти си го препой.

                          Освен това от смесообразуващите датчици никъде не видях да пишеш за ламбда сонда - какво е положението там?

                          Друго, което ми хрумва сега ей-така - някакъв шанс да ти е попрескочил два-три зъба ангренажния ремък?

                          Коментар


                          • #14
                            От: чуден проблем???

                            Колега , Ламба сондата е сменена имам и модул за газта който е въррзан към нея ( проверено работи) незнам как да разбера какъв е точно мотора? но имам Кнок сензор със сигурност днес го откачих и осезаемо оборотите се по-оправиха леко .Като го кача на Оп-кома да поизчиста някоя друга грешка от толкова човъркане и забелязах че имам голяма разлика в предварението на запалването което варира от - 10 до -26 градуса което ме наведе на мисълта за въпросния кнок сензор ,до колкото знам той дава инфото за искрата на запалване ( предварение и закаснение) ако не се лъжа. Релето го смених с друго това беше едно от 1-вите неща който направих все пак гледаме да минеме леко и меко
                            Добре е човек да има и в пъкала приятели.:)

                            Коментар


                            • #15
                              Явно е X20SE моторетката.

                              Жалко, така реално покриваш всичко, аз съм аут от алтернативи. Само прескочил ангенаж ми остана в арсенала.

                              Още едно нещо - имаш датчик за температурата на входящия въздух в мотора - виж и него.
                              Последно редактирано от maxxx; 16-11-11, 09:24.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X